Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Siste hjemmedag før hverdagen begynner :) Jaja, var innom jobben en tur i går og det var bare koselig, så jeg skal nok overleve hverdager, også :) Skal til legen i dag, da. Godt at en annen kan bestemme hvor arbeidsfør en er.

Enda en vakker dag venter. Nå tror jeg sesongen som isvandrer er over og vi får komme oss til skogs, igjenhiker-1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Ah, og jeg som trodde briarder var hunder, liksom :P

Har jeg ikke fortalt deg at briarder er noe helt eget og spesielt? Og at man må være supermenneske for å ha dem?

Den kan selvsagt røntges og ikke avleses av en som er utdannet og dermed ikke få en diagnose.

Men blir det sendt til NKK så blir det lagt i dogweb (og om jeg husker rett så skal veterniærene sende det inn om det er tatt på bakgrunn av å sjekke for akkurat HD.)

Eller bildene er tatt og avlest, men eier har ikke betalt :)

Sitter på jobb, knasker knekkebrød og drikker vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Gråtass :hug::hug:

Til dyrlegen med Bodil idag, første akupuntur time + sjekk av kul. Stakkars jenta er ikke helt seg selv, vært ordentlig sliten de 2 siste dagene, men hun snørrer litt og nyser så er nok bare forkjøla tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Gråtass.... Forferdelig trist å lese :no:

Amira er ikke helt i form om dagen. Mulig hun bare er slapp fordi hun har vondt i kroppen pga mye hard fysisk aktivitet i påsken, men da pleier hun å halte, ikke bli slapp! Matsluket har til og med droppet å spise opp maten sin :hmm: Har gitt henne massasje og tatt på BOT-dekkenet idag og da virket hun veldig fornøyd i hvertfall.

Jeg kan nok aldri starte med kjøttproduksjon :P Vi måtte levere 5 oksekalver og 2 kuer med Nortura-bilen nå og jeg står igjen og gråter krokodilletårer mens sjaføren forsikrer meg om at han skal stelle pent med dem :bye: De var helt sprudlende av begeistring nårde kom opp på bilen og gjorde små raptus-hopp, men når de skulle kjøre rautet de til alle de andre kalvene som svarte tilbake. Synes sånt er veldig, veldig trist jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til Gråtass!

-

Akkurat nå er jeg veldig usikker på om jeg skal kjøpe meg nye sko etter jobb eller ikke :P Har bare kjedelige behagelige Nike, men har lyst på et par kule sko som jeg kan bruke når jeg ikke skal gå/stå mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**n! Jeg har klart å ta med meg jobb tlf hjem :(

Og med den formen jeg er i, så vet jeg ikke om jeg kommer meg på jobb i kveld... Får hive i meg noen paracet og sove litt, kanskje jeg kommer på noe lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Gråtass.... Forferdelig trist å lese :no:

Amira er ikke helt i form om dagen. Mulig hun bare er slapp fordi hun har vondt i kroppen pga mye hard fysisk aktivitet i påsken, men da pleier hun å halte, ikke bli slapp! Matsluket har til og med droppet å spise opp maten sin :hmm: Har gitt henne massasje og tatt på BOT-dekkenet idag og da virket hun veldig fornøyd i hvertfall.

Jeg kan nok aldri starte med kjøttproduksjon :P Vi måtte levere 5 oksekalver og 2 kuer med Nortura-bilen nå og jeg står igjen og gråter krokodilletårer mens sjaføren forsikrer meg om at han skal stelle pent med dem :bye: De var helt sprudlende av begeistring nårde kom opp på bilen og gjorde små raptus-hopp, men når de skulle kjøre rautet de til alle de andre kalvene som svarte tilbake. Synes sånt er veldig, veldig trist jeg.

Det kunne ikke jeg heller ha jobbet med :cry:

6 av 10 på Mensatesten, synes ikke det var så værst jeg :aww:

De hersens tallene tok meg, jeg må bli bedre på tall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om Line i natt. Aner egentlig ikke hva det var, men hun var fryktelig vanskelig med et eller annet, og jeg ble skikkelig irritert. :lol: Så Line: Slutt å vær vanskelig! :lol:

Venter jeg på rørlegger mannen. Regner med at det er en mann, og ikke en lekker damen som vises i visse dokumentarfilmer. :aww:

Edit: Og da var rørleggermannen kommet. Og for første gang i mitt liv så GLEDER jeg meg til å vaske opp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*Klem til Gråtass*

Er jeg på jobb, trøtt som en dupp og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få skrapet sammen energi til å komme gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen er i morra :sint_01: Og jeg veit at jeg ikke har hørt feil, ellers hadde jeg ikke skrevet opp Onsdag i kalenderen min! Også begynte jeg å grine itilegg (i bilen da vel og merke, kan ikke grine foran folk) jeg er så redd fro at den bikkja kommer til å dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke fortalt deg at briarder er noe helt eget og spesielt? Og at man må være supermenneske for å ha dem?

Nei, og jeg glemte tydeligvis at også briarder er en av de rasene man må være supermenneske for å ha. Jeg er full av beundring for deg som har orket å ha briard i så mange år da, og stort sett to av gangen :bow:

.. Er jeg like trøtt som Belgerpia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg glemte tydeligvis at også briarder er en av de rasene man må være supermenneske for å ha. Jeg er full av beundring for deg som har orket å ha briard i så mange år da, og stort sett to av gangen :bow:

Ja, nei, altså - jeg beklager jo på det sterkeste at jeg ikke har fortalt deg hvilket overmenneske jeg faktisk er - men nå vet du altså det :lol:.

Sitter jeg og tenker at jeg BURDE strengt tatt være trøtt, men det er jeg ikke. Men jeg er sulten, veldig sulten. Tre knekkebrød holder i grunnen ikke så himla lenge som frokost... det kjipe er at jeg har bare knekkebrød å spise resten av dagen også :aww:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh yeah!

18K igjen på skatten :D

Passet jo fint, siden macn min døde i går. Den er på sykehuset, men jeg er litt skeptisk til hvor mye penger jeg gidder å legge i en 3 år gammel maskin... Hva er forventet levetid på mac? Å hvor mye koster det å skifte ut to fjører i touchpaden liksom?


Vurderer faktisk Imac jeg, sånn stasjonær.... Sånn at jeg har en reserve. I kid you not, denne her windowsgreia har holdt på å gå i veggen opp til flere ganger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også begynte jeg å grine itilegg (i bilen da vel og merke, kan ikke grine foran folk) jeg er så redd fro at den bikkja kommer til å dø.

Det er så kjipt å lese om Bodil som jeg veit du er så glad i, men samtidig rørende å se hvordan dere steller med henne. Det KAN jo hende at ting kommer på stell, hun er jo bare ungjenta. :console:

Tilbake på jobb etter 12 dager fri. Ser bort på sirkusjentene mine som ligger og lurver seg i sofaen og kjenner jeg blir helt hard og svart i magen av å tenke på Gråtass og det vanvittige frafallet dere har hatt de siste månedene. :hug:

I går kom min fine mann hjem etter 4 uker i sitt nye hjemland. Det var helt greit, kjente jeg. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om Line i natt. Aner egentlig ikke hva det var, men hun var fryktelig vanskelig med et eller annet, og jeg ble skikkelig irritert. :lol: Så Line: Slutt å vær vanskelig! :lol:

Jeg er da for F*** ikke vanskelig! Hva mener du med det? Har du dokumentasjon på det? Hæ?

Husker den gangn jeg jobbet i parkeringen - en gang ble jeg kalt offenlig ansatt kverulant :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag innså jeg at jeg ble lurt 1. april. Selvsagt var det ikke hundekjøtt i pølsene i Norge.... Satt og stusset i dag - hvorfor ble det ikke mer blest rundt det? Før lyset gikk opp for meg.. :icon_redface:

:lol::lol::lol:

Den spøken hørte jeg også.. Bare jeg og gubben tok den me en gang :P tidenes beste aprilspøk!!

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, altså - jeg beklager jo på det sterkeste at jeg ikke har fortalt deg hvilket overmenneske jeg faktisk er - men nå vet du altså det :lol:.

Ja, jeg er nok litt treg i oppfattelsen, jeg har jo kjent deg i noen år nå, så jeg burde ha fått det med meg :lol:

Hva er forventet levetid på mac?

Skal man tro mac-entusiastene, så er det omtrent til evigheten og forbi :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da for F*** ikke vanskelig! Hva mener du med det? Har du dokumentasjon på det? Hæ?

Husker den gangn jeg jobbet i parkeringen - en gang ble jeg kalt offenlig ansatt kverulant :lol:

Der ser du. :lol: Jeg er jo til og med sanndrømt der! :lol:

Nå virker tyngdekraften på kjøkkenet mitt igjen. Liker ikke at den oppheves i deler av leiligheten. :getlost: Kanskje jeg har liggende en eller annen gjenstand her som burde vært lagra på Warehouse 13??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...