Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

:lol: Ble det vanskelig inni hodet til Margrete nå? :lol:

Jo, nei, altså.... Jeg kan jo ikke bestemme noe sånt før jeg vet om det er noe å bestemme seg for, men det hadde vært interessant med en valp fra den kombinasjonen ja - og jeg har jo både dit, plass og mulighet liksom, og ingen huseier som kan si nei - annet enn meg :D.

Ja du må ikke tulle slik med hodene til folk! Men ok, da har jeg fått svar på det å. Det var sånn kanskjenestentull på en måte.

Gråtass: :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

:lol: Ble det vanskelig inni hodet til Margrete nå? :lol:

Jo, nei, altså.... Jeg kan jo ikke bestemme noe sånt før jeg vet om det er noe å bestemme seg for, men det hadde vært interessant med en valp fra den kombinasjonen ja - og jeg har jo både dit, plass og mulighet liksom, og ingen huseier som kan si nei - annet enn meg :D.

Men du sier ikke nei. Du får ei lita stunning tispe som kan banke faren sin i kommende BIR og BIM-finaler :D

*Fnis*. Fikk litt flashback til den tiden jeg klipte bedlington... Det var ikke alltid han lignet på det :D.

Hæ? Hun ligner da fortsatt på en puddel :o En tante-puddel er også puddel :P

Vår elskede Pyhppelupp er borte og det er så uendelig tomt her..

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår elskede Pyhppelupp er borte og det er så uendelig tomt her..

:hug:

Ja du må ikke tulle slik med hodene til folk! Men ok, da har jeg fått svar på det å. Det var sånn kanskjenestentull på en måte.

*ler*. Men det var jo ikke tull, sånn egentlig, det er bare en del forutsetninger som må oppfylles først :).

Kjære soniser. Det har aldri vært noen hemmelighet at jeg ikke liker tall, spesielt ikke når jeg må legge dem sammen, eller trekke fra - eller gud forby: dividere dem :| . Nå sitter jeg her da og skal være pliktoppfyllende borger og korrigere selvangivelsen slik at jeg ikke snylter på samfunnets goder... Altså - jeg flyttet jo i fjor høst, og inntil den flyttingen hadde jeg jo lang reisevei til jobb. Normalt har man jo da 230 arbeidsdager i et år. Disse har jeg jo fått fradrag for reiseutgifter for, men jeg flyttet jo den 15. oktober - og skal således ikke ha fradrag for de arbeidsdagene som gjenstår det året. Jeg har regnet sånn at jeg skal ha fradrag for 9,5 mnd - og kommet fram til at dette utgjør 182 dager... Stemmer det? Dere som er litt flinkere i matte enn meg... :aww:...

Ellers har jeg endret ligningsverdien på boligen - den var bregnet ut fra 130 m2, mens det i taksten er oppgitt 129 m2... Føler meg så voksen, azz :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier ikke nei. Du får ei lita stunning tispe som kan banke faren sin i kommende BIR og BIM-finaler :D

Men hva om hun IKKE blir stunning og banker pappa'n sin da? :shocked:

Hæ? Hun ligner da fortsatt på en puddel :o En tante-puddel er også puddel :P

:lol: Min bedlington lignet også en puddel tidvis *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Tusen takk for klemmer og all støtte det siste døgnet. Dette har bare vært forferdelig. Nå har jeg mistet fire av våre firbente på 8 mnd, nå er det nok syntes jeg. Tror ikke hjertet mitt tåler mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

*ler*. Men det var jo ikke tull, sånn egentlig, det er bare en del forutsetninger som må oppfylles først :).

Kjære soniser. Det har aldri vært noen hemmelighet at jeg ikke liker tall, spesielt ikke når jeg må legge dem sammen, eller trekke fra - eller gud forby: dividere dem :| . Nå sitter jeg her da og skal være pliktoppfyllende borger og korrigere selvangivelsen slik at jeg ikke snylter på samfunnets goder... Altså - jeg flyttet jo i fjor høst, og inntil den flyttingen hadde jeg jo lang reisevei til jobb. Normalt har man jo da 230 arbeidsdager i et år. Disse har jeg jo fått fradrag for reiseutgifter for, men jeg flyttet jo den 15. oktober - og skal således ikke ha fradrag for de arbeidsdagene som gjenstår det året. Jeg har regnet sånn at jeg skal ha fradrag for 9,5 mnd - og kommet fram til at dette utgjør 182 dager... Stemmer det? Dere som er litt flinkere i matte enn meg... :aww:...

Ellers har jeg endret ligningsverdien på boligen - den var bregnet ut fra 130 m2, mens det i taksten er oppgitt 129 m2... Føler meg så voksen, azz :lol:.

Hvor mye har ligningsverdien på boligen å si? Min må korrigeres litt, boligen er minst 10m2 mer enn det som er oppgitt. Utgjør det mye penger?

Jeg duppet av på sofaen og lærte at basenjier hekter sammen halene for å holde på hverandre når de sloss. Mye nyttig lærdom å hente i sånne sofadupper.

Skal hoppe i seng snart. :yawn:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om hun IKKE blir stunning og banker pappa'n sin da? :shocked:

Klart hun gjør! Jeg har skikkelig troa på den kombinasjonen jeg! :D

:lol: Min bedlington lignet også en puddel tidvis *ler*.

:lol: Det morsomme er at disse klippedamene vi har hatt hjelp av før, ikke syns det var så ille *ler* De har sikkert sett noen håpløse førstegangs-klipp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg duppet av på sofaen og lærte at basenjier hekter sammen halene for å holde på hverandre når de sloss. Mye nyttig lærdom å hente i sånne sofadupper.

Jeg drømte i natt at jeg var på fjelltur i Bergen med et par Bergenssoniser (litt usikker på hvem, for jeg er så dårlig på fjes, men det var med en springer, så da kan vi jo dedusere oss fram til hvilken bruker som har den rasen OG bestiger fjell i Bergen, kanskje hun vet hvem den andre var? Kanskje det var Mokken) - men jeg hadde med meg spark. Er dere klar over hvor pokkers slitsomt det er å klatre i fjellet med spark?

Jeg var helt støl da jeg våknet. Og illsint på X'en som nektet å trekke og bare bjeffet og hoppet rundt oss, fullstendig ignorerte innkalling og alt. Møkkahund...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er relevant er om oppgitt ligningsverdi er under 30% av boligens markedsverdi :P

Å herregud - ikke forvirr hodet mitt enda mer nå da :lol:.

Hvor mye har ligningsverdien på boligen å si? Min må korrigeres litt, boligen er minst 10m2 mer enn det som er oppgitt. Utgjør det mye penger?

Aner ikke, jeg :lol:. Dette er fremmed land for meg, kjenner jeg :D.

Jeg duppet av på sofaen og lærte at basenjier hekter sammen halene for å holde på hverandre når de sloss. Mye nyttig lærdom å hente i sånne sofadupper.

:lol:

Klart hun gjør! Jeg har skikkelig troa på den kombinasjonen jeg! :D

Det er betryggende altså :lol:.

:lol: Det morsomme er at disse klippedamene vi har hatt hjelp av før, ikke syns det var så ille *ler* De har sikkert sett noen håpløse førstegangs-klipp :lol:

Jeg tipper de har sett mange hjelpeløse både første- og tiendegangsklipper, jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Dere får si ifra om dere vil ha med dere en noob en gang. Jeg har skikkelig lyst å prøve meg litt på spor og lære det grunnleggende sånn at jeg kan prøve meg selv.

Du kan sikkert bli med en gang, det er bare gøy. Vi håper å få trent mer spor i løpet av våren! Men det er kanskje en fordel å vente litt, det var mer snø i skogen enn jeg trodde. :P

Var det deg og Geo jeg så på trening med Follo brukshundklubb i Ski dag? :)

Nei, der har ikke jeg rukket å være i dag. :P Så det må være et annet kelpiemenneske!

Nå er middagen min straks ferdig, må bare vente på at risen er kokt lenge nok. Enn at jeg aldri klarer å time risen, den er alltid ferdig mye lenger før eller etter alt det andre. Jaja. Det blir godt med mat i alle fall! I mellomtiden nyter jeg en pils, det smakte i alle fall deilig.

Geo fikk to spor i dag, og ingen av dem gikk sånn helt supert egentlig. I alle fall ikke det siste, der tullet vi oss helt bort. Jeg får begynne å merke vinkler tror jeg, så jeg ikke havner helt på bærtur. Men samma kan det være, et par dårlige spor gjør ingen stor skade. Det var herlig å komme i gang! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor ble det av hodet :lol: megakropp og lite hode, du skal ikke skrelle av litt mer på kroppen og da :lol:

Det er ikke så mye mer å skrelle av på kroppen, og det er fortsatt langt på hodet i forhold til hva det er på resten av bikkja, så jeg tror ikke det hjelper :P

Det er betryggende altså :lol:.

Jeg føler at du ikke har helt tro på mine hundekunnskaper nå, Siri :P

Jeg tipper de har sett mange hjelpeløse både første- og tiendegangsklipper, jeg :).

Stått for et par av de selv også, kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson
Var det deg og Geo jeg så på trening med Follo brukshundklubb i Ski dag? :)

Det var meg! Med Mikke og Gneis! :ahappy: Du gikk i en gul vest? Syntes jeg så en staff på andre siden der.

Gråtass: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår elskede Pyhppelupp er borte og det er så uendelig tomt her..

:no::icon_cry::hug: Har tenkt på dere idag. Og av en eller annen grunn går jeg rundt og husker på det (eneste?) bildet av henne du fikk lagt ut her med mye møye og besvær - da hun ventet valper og så ut som en sort og hvit bowlingkule på fyrstikkbein og så veldig lidende ut.. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at du ikke har helt tro på mine hundekunnskaper nå, Siri :P

Gir jeg inntrykk av det, altså? :lol:. Det er kanskje mer briardkunnskapene jeg er litt i tvil om *ler*.

Stått for et par av de selv også, kanskje :)

*Ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg! Med Mikke og Gneis! :ahappy: Du gikk i en gul vest? Syntes jeg så en staff på andre siden der.

Åja! :D Ja, det var meg vettu! Hun som kom pesende over parkeringsplassen 20 min for seint og forstyrra dere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...