Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Det er meg, det er meg :jump: Ååå, hvordan så jeg ut i drømmen din? Si superslank, solbrun, godt trent og med gigapupper da? DA scorer du poeng da :lol: Jeg har hørt at man skal live your dreams and stuff, så bare å komme over med spark og hund! Jeg skal gladelig slepe sparken opp jeg altså :D

Vi gikk faktisk i bekmørket (som om fjellbestigning med spark blir noe enklere av det), og eneste gangene jeg så noe mer enn en siluett av deg var når jeg føk nedover de trange gatene i smuget og gamlebyen, og du sto under en lyktestolpe. Vi var alle så godt påkledd at det var vanskelig å si noe om kurvene dine, men du er sikkert lekker under fire lag med ull og fleece og dun og michelin! :D

I dag har jeg vært SKIKKELIG rasende først, for så å bli kjempetrist, superglad, supersliten, superglad, superdeppa, kjempe trøsteshoppingsblakkest i hele verden, supersint, superglad, og til slutt mest oppgitt i verden! Jeg tror man kan ha giga hormonkriser selv uten at man får seg noe jeg altså, på ordentlig :P I morgen skal jeg i møter hele formiddagen, så opp et fjell, og så skal jeg være dritthappy resten av dagen :aww:

Selvfølgelig skal hun opp et fjell! :D

Håper du kommer ned fjellet også, og at dagen i dag blir bedre enn i går.

Kan en hund være HD røntget uten at det står noe om det i dogweb?

Hvis en hund røntges før offisiell røntgenalder, fordi en mistenker HD, blir bildene kun avlest om det er snakk om D eller E. Hvis hunden er fri eller har svak grad, blir bildene returnert til veterinær, og en kan lete etter annen årsak til halting. Dette er blant annet for å forhindre spekulasjoner i "forhåndsrøntgen" for de som selger unge hunder med svake hofter de ikke kan avle på likevel og vil ha de ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg kan nok aldri starte med kjøttproduksjon :P Vi måtte levere 5 oksekalver og 2 kuer med Nortura-bilen nå og jeg står igjen og gråter krokodilletårer mens sjaføren forsikrer meg om at han skal stelle pent med dem :bye: De var helt sprudlende av begeistring nårde kom opp på bilen og gjorde små raptus-hopp, men når de skulle kjøre rautet de til alle de andre kalvene som svarte tilbake. Synes sånt er veldig, veldig trist jeg.

Og jeg får vondt i hjertet bare av å tenke på sånt. :icon_cry:

Nå tenkte jeg å styrte bort på City Lade og kjøpe noe treningstøy, men så hadde jeg jaggu litt mindre penger på kontoen enn jeg trodde. Får visst vente til neste lønning gitt. Og uformelig joggebukse og utvaska T-skjorte er så lekkert atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**n! Jeg har klart å ta med meg jobb tlf hjem :(

Og med den formen jeg er i, så vet jeg ikke om jeg kommer meg på jobb i kveld... Får hive i meg noen paracet og sove litt, kanskje jeg kommer på noe lurt.

Viderekoble tlf til de som er på jobb?

Om man må til lege (hastetime) og må dra fra jobb, kan arbeidsgiver kreve at man må jobbe ekstra for den tiden man er borte?

Nei, jeg tror tom man har krav på betaling for de timene av vakta man er vekke, vertfall har vi det.

Edit: Leste litt man har krav på fri, men ikke nødvemdigvis betaling, det er opp til bedriften/tariff avtalen for ditt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er nok litt treg i oppfattelsen, jeg har jo kjent deg i noen år nå, så jeg burde ha fått det med meg :lol:

Jeg er bare en djevel på skuespill, vøtt, så jeg har bare skjult det godt :zorro:

Skal man tro mac-entusiastene, så er det omtrent til evigheten og forbi :aww:

Og enda litt til, faktisk :aww:

...lurer jeg på hvorfor jeg spiste tyrkisk pepper til frokost, når jeg har knekkebrød i skapet her....

Jeg lurer ikke engang *hente fra tørre knekkebrød til lunchen*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle har lov til å gå til lege, men det er muligens litt annerledes om en er ansatt på timebasis og jobber deltid...

Man har krav på fri for og gå til lege om man er deltidsansatt også, men noen bedrifter skiller på betalt permisjon til slikt for deltid og heltidsansatte nettopp fordi en deltidsansatt har større mulighet til og få til avtaler utenom arb tid.

Akkurat nå skal jeg lage meg frokost også komme meg til legen, så tror jeg jeg skal trene LP etterpå. Ingen tur i dag vertfall sier kroppen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg og oppdaterer kalenderen min med alle aktivitetene som kommer fremover. Merker det ikke er rent lite, å sitte i styret på en nystiftet klubb, sitte som leder i raseklubbens avdeling, om en mnd er jeg også materielforvalter for klubben... Også er det jo lilletrille, men han er så utrolig grei og snill og er med på alt som er :) Itillegg så er det jo egne hunder som skal ha stell, trening og kurs også S har begynt på "dansing" (lek og moro til musikk) annenhver uke, og knøtteridning annenhver uke, så det skal følges opp også. Heldigvis har jeg en evig fin mann da! Føler meg ikke stresset av det eller... Føler bare jeg har funnet tilbake til meg selv igjen, og hverdagen går som jeg vil den skal :) Men merker sonentid er det veeeldig mye mindre av :lol:

Kaffe var det, også fortsette å oppdatere kalenderen.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh. Hvordan gifter man seg?? Vi har prøvingsattesten klar, og det er bare å bestille tid. Men hvor?? Jeg ringte kommunen nå, og personen der sa bare at jeg måtte ta kontakt med statlige etater. Hva er det? Hva er nummeret dit liksom? Prøvde å spørre om det selvfølgelig, men hun sa bare "statlige etater!!!" Jah.... Fylkeskommunen? Finner ingenting om det på nettsiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvinger meg selv til 2 timers eksamensskriving, må bare komme i gang....... :yawn:

(Har noen noen innspill på klimakrisen i samfunnsvitenskapelig perspektiv med fokus på politikk er det bare å rope ut :lol: )

Så skal vi trene litt på klossen (den j*vla innsitten da, svensken er dum - så det tar tid). Så skal begge få et skikkelig bad, de har dratt med seg så mye sand i det siste, har bare spylt dem, men nå er de så seige at jeg ikke vil klappe på dem :P

Så er det forøvrig meldt sol i helgen mens vi skal på jaktkurs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med tinghuset, Wed?

Har ikke peiling egentlig da, men det er sikkert noen soniser som har giftet seg borgelig som vet.

Gjorde det nå, og da ordna det seg :) Synes det er veldig rart at hun fra kommunen ikke bare kunne svare på et nokså enkelt spørsmål da :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok aldri starte med kjøttproduksjon :P Vi måtte levere 5 oksekalver og 2 kuer med Nortura-bilen nå og jeg står igjen og gråter krokodilletårer mens sjaføren forsikrer meg om at han skal stelle pent med dem :bye: De var helt sprudlende av begeistring nårde kom opp på bilen og gjorde små raptus-hopp, men når de skulle kjøre rautet de til alle de andre kalvene som svarte tilbake. Synes sånt er veldig, veldig trist jeg.

Huff, nekter å være med når dyr blir henta jeg. Og jeg er ganske tøff på sånt.

God bedring til amira!

Åååh så glad jeg ble da jeg endelig stod opp, og så at Milopusen var kommet inn! Han gikk ut i 12tiden i går, ble skremt av tass, og siden har vi ikke sett han. Hatt vinduet på kjøkkenet åpent i natt, og jeg har vært oppe ørten ganger for å sjekke om han hadde kommet inn, ingen milo. Men da jeg stod opp så satt han pent på kjøkkenbenken :wub: Og tydeligvis vært inne siden halv åtte, for bonden hadde stengt vinduet etter han. :ahappy: Så nå får han ikke gå ut igjen før han er kastrert. Bare fordi jeg tror han blir mer stedbunden da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44548.jpg

:P

Jeg har sett det bildet der en del ganger nå, og jeg er glad SuperPøbel er som bildet til venstre. Han kan ligge sånn lenge og bare kooose. Kamar er litt mer som bildet til høyre. :lol: Stapper labber inn i siden, fjeset og hvem vet hvor. Så han er forvist til å ligge bak knærne til sambo. Så det så. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare en djevel på skuespill, vøtt, så jeg har bare skjult det godt :zorro:

Du har gjort det da, og det gjør det jo bare mer imponerende! :D

Og enda litt til, faktisk :aww:

Minst :aww:

Krøllebølla spiser dårlig om dagen hun, merkelig til henne å være. Hun pleier rett nok å spise sakte, men nå virker det som at hun syns det er pes å spise. Jeg kan ikke se at det er noe galt med henne, hverken i tenner eller noe annet sted, så kanskje hun bare har tenkt å bli småspist puddel :huh: Norris sliter litt mer at krøllebølla ikke spiser opp maten sin da, snirkler rundt matskåla som en hai som lukter blod, men har respekt nok for både krøllebølle og meg at hun ikke tar før hun evt får lov - og siden hun er tjukk igjen, så får hun ikke lov :P Det er hardt å være Norris :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjipt å lese om Bodil som jeg veit du er så glad i, men samtidig rørende å se hvordan dere steller med henne. Det KAN jo hende at ting kommer på stell, hun er jo bare ungjenta. :console:

Og nå begynte jeg å grine igjen, må være hormonell. Pleier ikke å tippe så lett for meg :lol: Vi håper ting kommer på stell, bare vi får kontroll på kløinga så blir sikkert humøret hennes bedre og.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...