Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Men er det garantert at det blir i Drammen hundepark? I så fall melder jeg på når jeg har fått lønna mi! :) Melder ikke på¨dersom det er usikkert hvor det blir, for jeg får neppe skyss lenger enn til Drammen. :)

Hvis det er en tispe du har så er mulighetene gode for å få skyss hos meg. :) (tør ikke stappe fremmede hanner sånn i bilen uten videre når jeg skal ha med begge).

Jeg har veldig lyst til å være med, men dere er i feil landsdel!!! Ikke kan vi noe som helst heller da, men det hadde vært gøy likevel.

Dere får kjøre et vestlandsmesterskap da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg noe ansvar. Skulle for eksempel ikke være vanskelig å få ordnet kritikkskjemaer da jeg har tomme kopier hjemme.

Lurer forresten på om jeg har hoppet over noe, hvem dømmer LP?

Det skjønner jeg godt at du vil vite. Dessuten vil vi vite om det er mulig å trekke seg ved dommerbytte. Stiller ikke for hvem som helst :lol: Kjenner at det faller meg veldig lett å sonentulle :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg noe ansvar. Skulle for eksempel ikke være vanskelig å få ordnet kritikkskjemaer da jeg har tomme kopier hjemme.

Lurer forresten på om jeg har hoppet over noe, hvem dømmer LP?

Dommer til lp er ikke ordnet.

For øvrig er ikke kritikk skjema så vanskelig. Jeg har et skript som fyller alt fra Excel over i Word dokumentet mitt. Så er det bare å printe ut :-)

Men annet ansvar kan vi jo finne ut av! Sender pm/tar det på fbook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg noe ansvar. Skulle for eksempel ikke være vanskelig å få ordnet kritikkskjemaer da jeg har tomme kopier hjemme.

Lurer forresten på om jeg har hoppet over noe, hvem dømmer LP?

Dommer til lp er ikke ordnet.

For øvrig er ikke kritikk skjema så vanskelig. Jeg har et skript som fyller alt fra Excel over i Word dokumentet mitt. Så er det bare å printe ut :-)

Men annet ansvar kan vi jo finne ut av! Sender pm/tar det på fbook

Jeg syntes det er litt stas med originale kritikkskjema jeg da :) Så det er som sagt tilgjengelig.

Hva med JeanetteH da som LP dommer, hvis hun vil? Lite forslag ihvertfall. Akkurat den delen ble litt rotete ifjor, selvom det beste ble gjort ut av situasjonen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Jeg syntes det er litt stas med originale kritikkskjema jeg da :) Så det er som sagt tilgjengelig.

Hva med JeanetteH da som LP dommer, hvis hun vil? Lite forslag ihvertfall. Akkurat den delen ble litt rotete ifjor, selvom det beste ble gjort ut av situasjonen da.

Nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg noe ansvar. Skulle for eksempel ikke være vanskelig å få ordnet kritikkskjemaer da jeg har tomme kopier hjemme.

Lurer forresten på om jeg har hoppet over noe, hvem dømmer LP?

Dommer til lp er ikke ordnet.

For øvrig er ikke kritikk skjema så vanskelig. Jeg har et skript som fyller alt fra Excel over i Word dokumentet mitt. Så er det bare å printe ut :-)

Men annet ansvar kan vi jo finne ut av! Sender pm/tar det på fbook

Jeg syntes det er litt stas med originale kritikkskjema jeg da :) Så det er som sagt tilgjengelig.

Hva med JeanetteH da som LP dommer, hvis hun vil? Lite forslag ihvertfall. Akkurat den delen ble litt rotete ifjor, selvom det beste ble gjort ut av situasjonen da.

Men du har vel ikke rekrutt kritikk skjema? :-P for da blir jeg imponert.

Og mener du at du har en blokk med rosa og gule ark til alle lp klassene? Eller at du skal kopiere opp?

Og nei Jeanette skal gå :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hvis det passer høstturen til østlandet i år, så kanskje lille valpen får prøve seg i rekrutt? Hadde vært fin trening for en liten tass (som ikke er så liten lenger i oktober :P ). I fjor ble det endra helg for familiebesøk rett før så jeg ikke fikk vært med... Men når blir siste påmelding da? For det er antagelig ganske lenge til jeg får bestemt om det blir den helga jeg er på østlandet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel ikke rekrutt kritikk skjema? :-P for da blir jeg imponert.

Og mener du at du har en blokk med rosa og gule ark til alle lp klassene? Eller at du skal kopiere opp?

Og nei Jeanette skal gå :-P

Nå hørtes du fryktelig streng ut Anette :icon_redface:

Tror bare Siri har lyst til å hjelpe til, så se hva du trenger hjel til du og så spør du oss om det du trenger for at ikke alt skal bli stående på deg. Må ikke slite deg ut du heller ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel ikke rekrutt kritikk skjema? :-P for da blir jeg imponert.

Og mener du at du har en blokk med rosa og gule ark til alle lp klassene? Eller at du skal kopiere opp?

Og nei Jeanette skal gå :-P

Nå hørtes du fryktelig streng ut Anette :icon_redface:

Tror bare Siri har lyst til å hjelpe til, så se hva du trenger hjel til du og så spør du oss om det du trenger for at ikke alt skal bli stående på deg. Må ikke slite deg ut du heller ;):)

Nei da. Forstår det men jeg synes kanskje ikke det passer seg å bruke offisielle skjema når det er uoffisiell? Men er uansett noe man kan se på nærmere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som det blir mer arbeid ut av det. Om man kopierer tomme kritikk skjema for da må jo hver person og alt skrives på hvert eneste, eller er det bare jeg som ser det som mer arbeid? :-P

Uansett er det ikke noe som trenger å bestemmes før september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Og nei Jeanette skal gå :-P

Gi meg ett bruksstevne så skal jeg leke dommer :lol:

(også står jeg heller som reserve om ting skjærer seg, men lp kan jeg ikke. Da er det bedre at noen som kan regelverket dømmer, jeg sitter leser meg opp på kl.3 øvelsene pr.d.d liksom :lol: )

Det høres ut som det blir mer arbeid ut av det. Om man kopierer tomme kritikk skjema for da må jo hver person og alt skrives på hvert eneste, eller er det bare jeg som ser det som mer arbeid? :-P

Uansett er det ikke noe som trenger å bestemmes før september.

Hva med å rett og slett henge opp skjemaene? Så kan folk ta bilder av det med mob om de ønsker ha det?

Sparer penger, papir og alle kan vel omtrent ta bilder med mob nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan forresten få prøve klasse 1 med han også, men jeg lover ikke at han ikke vil ta en Aiko :P Enten så går det fantastisk bra, eller så tar han en Aiko ;)

Sjøl om jeg selvsagt synes det er rimelig stas at min elskede trollbolles innsats på lp-banen har blitt et begrep, så er det kanskje greit å gi deg et bilde av hva slags kapasitet vi her snakker om, sånn at du kan kjenne litt på angsten for at noen av dine på noe som helst tidspunkt faktisk TAR en Aiko. :D Hun var kursets beste på bronsemerket, og slo alle gjeterhundene og diverse ned i støvlene, med 149 poeng. Men så skulle det være på "ordentlig", og da blei det tydelig hvor kallenavnet kommer fra...

1) Første lp-konkurranse: Jeg var sikker på sølvmerket og kanskje tilogm opprykk. Vi nulla på 5 av øvelsene og fikk hele 65.5 poeng. Bortsett fra å skru av øra gjorde hun ellers ikke noe gøyalt.

2) Andre lp-konkurranse: Dette var utendørs. Det var ganske dumt. To ganger løp hun ut av banen for å leke med en BC som nærmest ropte på henne (i hennes hodet i det minste) langt der borte ved skogholtet. Nulla på 4 øvelser.

3) Sonenmesterskapet. Her har dere sett første halvdel. Nuff said. :D Andre halvdel gikk veldig bra, med snill bedømmelse fra Benedicte. Kun 1 null.

4) Fjerde lp-konkurranse, også utendørs. Men nå hadde det blitt seinhøst, og litt mindre blader og skygger å jakte på. Vi gjorde vårt beste stevne noensinne på de første 5 øvelsene med følgende poeng: Tannvisning 10, fellesdekk 9, lineføring 7, dekk fra holdt 7, innkalling 10 (!). Dessverre blei hun så glad og entusiastisk at hun brukte de neste 5 minuttene på å feire 10'ern med løpe idiot rundt så fort hun kunne, ta friske piruetter i lufta og leke lure coursing uten lure... Jeg fikk omsider tak i henne, men da var hun så høy at det bare var å bryte. 92.5 poeng på 5 øvelser!!!

5) Femte lp-konkurranse, omsider innendørs. Vi får 10 på tannvisning, men fordi den siste ekvipasjen i fellesøvelsene som kom løpende helt på tampen bak oss viste seg å være en berner, blei Aiko så lykkelig at hun bare ikke klarte å styre seg, men bestemte seg for å være gøyal og prøve å egge alle de andre hundene til lek, idet vi skulle legge dem ned i fellesdekk. Hun holdt på i ca 5-6 minutter mens samtlige funksjonærer på stevnet prøvde å fange henne inn. 5-6 minutter er veldig lang tid når du bare står og har lyst til å dø. Det var spesielt ei sheltietispe som fikk mye oppmerksomhet, og jeg priste meg bare lykkelig for at Aiko ikke er aggressiv, men bare ville leke. Heldigvis kom den tispa på 2.-plass og fikk sitt opprykk, til tross for heftige sabotasjeforsøk fra Aiko. Det sier seg sjøl at jeg etter dette ikke har starta så mye med lp med trollbolla. Ikke starta i det hele tatt, faktisk...

Så, er du fortsatt klar for at han skal ta en Aiko? :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...