Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Er ikke noe å være nervøs over. Det er bare koselige mennesker der. Og hittil har vel Amiga stått for laveste poeng sum første året tror jeg :-P

Vi har vel et par bilde tråder vi kan linke til. Jeg bare fant ikke på mobilen nå.

Nå lyver du, jeg har kommet sist begge årene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... :D For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt.

Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting :D

Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... :D For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt.

Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting :D

Det går an å handle andre sine hunder, altså :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. :D

Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv.

Det går an å handle andre sine hunder, altså :aww:

Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... :D

Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv.

Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... :D

Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet!

Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, men jeg tok på delta på doodlen, og jeg skal ikke delta med hund..... gjorde jeg feil nå ?

Doodlen var bare for å se om folk kunne :) så den har ikke noe å si lengre. siden jeg har booket helg og booket hall :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper :D

Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak :D

Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak :D

Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli :D

Gleder meg veldig :)

Har ikke sett henne siden Leto julen 2011, så vi kan begynne med å bånde litt :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...