Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

Dette blir jo knallbra! Ser ut til at vi får til max deltagelse og interesse hvis det blir Drammen Hundepark, så da synes jeg absolutt vi skal gå for det.
Jeg er selvsagt med og gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Nå vil vi være med altså og Drammen Hundepark er jo ikke så dumt..Hmm hvis matchow og Lp skal gå samtidig trenger jeg noen handlere :innocent::innocent: Må jeg velge enten Lp eller Matchow med samme hund tru?

Jeg kan hjelpe til hvis det ikke kræsjer med mine egne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ordner så alle som er påmeldt begge deler får gått. Jeg skal ordne påmelding siden og slikt nå.

Og en grei ting er jo, blir vi veldig mange påmeldte så kan vi leie hallen fra 9 om vi ser at det går rundt og vi er mange.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ordner så alle som er påmeldt begge deler får gått. Jeg skal ordne påmelding siden og slikt nå.

Og en grei ting er jo, blir vi veldig mange påmeldte så kan vi leie hallen fra 9 om vi ser at det går rundt og vi er mange.

*liker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette så gøy ut! Om det passer blir Bris og jeg med på rekrutt, og vi burde klare klasse 1 også da. Kan man bare delta i en klasse? Er prisen for LP per klasse? :) Jeg tør ikke å melde meg på nå siden jeg ikke vet om jeg kan, men jeg har reservert plass i bilen til Jankaa, så jeg kommer meg ihvertfall fram og tilbake :) Når lukkes påmeldinga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette så gøy ut! Om det passer blir Bris og jeg med på rekrutt, og vi burde klare klasse 1 også da. Kan man bare delta i en klasse? Er prisen for LP per klasse? :) Jeg tør ikke å melde meg på nå siden jeg ikke vet om jeg kan, men jeg har reservert plass i bilen til Jankaa, så jeg kommer meg ihvertfall fram og tilbake :) Når lukkes påmeldinga? :)

Prisen er per klasse ja, du kan melde på hvilken du vil og du kan også endre når det nærmer seg med å sende PM til meg, tilfelle man vil gå høyere klasse ol når det nærmer seg. Påmeldingen blir nok ikke lukket før nærmere høsten men vil at flest mulig melder seg på tidlig så vi kan reservere hallen og faktisk booke av dagen.

Går det an å legge til bokser for flere hunder, så en kan melde på alle en skal gå med på en gang?

njaaa... da blir det jo en linje for to hunder i regne arket og egentlig mer kluss :aww: aka mer ekstra arbeid :P

Men om du virkelig vil kan jeg alltids ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa... da blir det jo en linje for to hunder i regne arket og egentlig mer kluss :aww: aka mer ekstra arbeid :P

Men om du virkelig vil kan jeg alltids ordne.

Hehe, søta. :flowers: Det er bare mer lettvindt for de av oss med flere hunder, men når den på "baksiden" av arket får ekstraarbeid, så klarer jeg å legge inn to bestillinger, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søta. :flowers: Det er bare mer lettvindt for de av oss med flere hunder, men når den på "baksiden" av arket får ekstraarbeid, så klarer jeg å legge inn to bestillinger, altså. :)

Takk! :)

Hva er øvelser i rekrutt? Samme som i fjor? For da skal jeg klare å søke opp selv, altså! :)

Jeg trur ikke vi trenger satse på noe høyere enn det, men det er jo alltids kjekt å vite hva man melder på til :lol:

Rekrutt

Her er det lov til å belønne hunden mellom hver øvelse!

Øvelsene (koeffisient for hver øvelse står i parantes)

1. Tannvisning (1)

2. Lineføring (2) - ingen springmarsj

3. Innkalling fra sitt (1)

4. Dekk fra holdt (2) - fører og hund går lineføring opp til avmerket punkt. Der kommanderer føreren hunden til å dekke. Når hunden har lagt seg er øvelsen ferdig.

4. Enkeltdekk 1 min (2) – med synlig fører 5 meter unna

5. Helhetsinntrykk (2)

Sum: maks 100 poeng

Annet: bruk av langline på enkeltdekk og innkalling er tillatt, men det vil da ikke gis høyere karakter enn 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Rekrutt

Her er det lov til å belønne hunden mellom hver øvelse!

Øvelsene (koeffisient for hver øvelse står i parantes)

1. Tannvisning (1)

2. Lineføring (2) - ingen springmarsj

3. Innkalling fra sitt (1)

4. Dekk fra holdt (2) - fører og hund går lineføring opp til avmerket punkt. Der kommanderer føreren hunden til å dekke. Når hunden har lagt seg er øvelsen ferdig.

4. Enkeltdekk 1 min (2) – med synlig fører 5 meter unna

5. Helhetsinntrykk (2)

Sum: maks 100 poeng

Annet: bruk av langline på enkeltdekk og innkalling er tillatt, men det vil da ikke gis høyere karakter enn 7.

Det DER forventer jeg å få til med surreMallen altså :lol: Fæntæstikk! (Ok, nå jinxet jeg sikkert alt helll, og ender opp med en hund som spiser opp alle som er tilstede..)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Da har vi meldt oss på til LP rekrutt og matchshow. Det siste har vi ikke helt skjønt hva er ennå, men jeg slår alltid til på et godt tilbud, så det får vi bare finne ut av. Vår aller første konkurranse/utstilling av noe slag noensinne. Ulla kan sitt. Uten forstyrrelser. Herregud, vi må trene. :| Hvorfor har jeg ikke lært denne saken noe som helst? :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...