Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

Oj oj oj! Dette ser ut til en glimrende mulighet til å ta seg en barnefri helg. Jeg tror og håper at jeg får kommet med en liten mini bull. Veldig bra at dere er ute i god tid, da kan jeg jobbe inn litt avspasering og ta en ekstra dag i Oslo.

Er det noe å melde på for oss som ikke trener hund? Jeg kommer med en hund som jeg sikkert ikke har hatt i mange månedene. En uformell utstilling eller noe? Man vil jo gjerne støtte en god sak. :)

Trener og trener. Sonenmesterskapet er for ALLE :D I og med at Jeanette har så mange pokaler, blir det mange premier. Ivrigste- søteste- beste avstikker- årets nykommere- yngste deltager- eldste deltager- + alle de "normale" klassene. Bare fantasien setter grenser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Og til Mari: Det går fint å delta i rekrutt i lydighet med en hund man har trent minimalt altså. Uten noe ønske om å fornærme noen så er jo det litt av underholdningen for oss på sidelinjen. :P

Du, dette er en hund som kan to ting; navnet sitt (som jeg har tenkt å endre) og "kom". :lol: Men ja, vi kan absolutt være underholdning vi! :D

Trener og trener. Sonenmesterskapet er for ALLE :D I og med at Jeanette har så mange pokaler, blir det mange premier. Ivrigste- søteste- beste avstikker- årets nykommere- yngste deltager- eldste deltager- + alle de "normale" klassene. Bare fantasien setter grenser :lol:

Jeg tror vi blir hard konkurranse i årets mini bull! :D

Er premiene JeanetteH sine overskuddpokaler? Isåfall; LOVE IT! :lol:

Dette høres skikkelig koselig ut. Jeg har kjempelyst til å komme! Kommer garantert uten bil, men jeg tipper det finnes bur å låne om hunden blir veldig sliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Alle vet vel at jeg og Malle kommer til å gruse dere alle, og det blir bare flaut for dere hele opplevelsen.. Så, skal vi bare si at vi dropper det, og sender alle premiene og polakkene hit først som sist?

Haha, neida. I år har jeg tenkt til å komme, med to stykk utemte småtroll, i god tro om at jeg ikke har noen grunn til å dåne av angst. Er det et alkohol/pillefritt arrangement? Hvis ja, vil promille-stikkprøver bli tatt? :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg regnet litt med litt hjelp fra soniser.

Tenkte at vi leier fra 12-18.

Matchshow (har fått litt tips om soniser som vil dømme alt også ) og LP Rekrutt, kl1,kl2,kl3,elite.

150 kr for LP

75 kr for matchshow

200 kr for begge deler med samme hund.

Terminlista til NKK er nede for øyeblikket så får ikke lagt ut poll nå, men etter litt titting i blogger så ser jeg at 20 oktober kanskje er ledig i forhold til utstillinger og stevner. Skal legge ut poll når terminlisten fungerer igjen.

edit:

Leto 12-13 og 26-27, + diverse spor/lp og annet + klubb samlinger 5-6. så 20 oktober ser ut som søndagen som ingenting skjer! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette er en hund som kan to ting; navnet sitt (som jeg har tenkt å endre) og "kom". :lol: Men ja, vi kan absolutt være underholdning vi! :D

Jeg tror vi blir hard konkurranse i årets mini bull! :D

Er premiene JeanetteH sine overskuddpokaler? Isåfall; LOVE IT! :lol:

Dette høres skikkelig koselig ut. Jeg har kjempelyst til å komme! Kommer garantert uten bil, men jeg tipper det finnes bur å låne om hunden blir veldig sliten?

Fang har vi iallfall :aww:

Da har jeg regnet litt med litt hjelp fra soniser.

Tenkte at vi leier fra 12-18.

Matchshow (har fått litt tips om soniser som vil dømme alt også ) og LP Rekrutt, kl1,kl2,kl3,elite.

150 kr for LP

75 kr for matchshow

200 kr for begge deler med samme hund.

Terminlista til NKK er nede for øyeblikket så får ikke lagt ut poll nå, men etter litt titting i blogger så ser jeg at 20 oktober kanskje er ledig i forhold til utstillinger og stevner. Skal legge ut poll når terminlisten fungerer igjen.

edit:

Leto 12-13 og 26-27, + diverse spor/lp og annet + klubb samlinger 5-6. så 20 oktober ser ut som søndagen som ingenting skjer! :)

Du kan jo ta litt for oss som kommer uten hund, eller sette oss til å bake. Fillern å måtte gå ut å røyke!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har lyst på staby kommer da ikke unna å skulle prøve deg med Malle! (Nåde deg om hun går bedre med deg enn meg :lol: )

:D Jeg går gerne et lp program med Malle, meget gerne. Men jeg har jo ingen ide om, hvordan min dag ser ud i oktober... Så synes det er svært at betale, når jeg ikke ved noget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette er en hund som kan to ting; navnet sitt (som jeg har tenkt å endre) og "kom". :lol: Men ja, vi kan absolutt være underholdning vi! :D

Jeg tror vi blir hard konkurranse i årets mini bull! :D

Er premiene JeanetteH sine overskuddpokaler? Isåfall; LOVE IT! :lol:

Dette høres skikkelig koselig ut. Jeg har kjempelyst til å komme! Kommer garantert uten bil, men jeg tipper det finnes bur å låne om hunden blir veldig sliten?

Vi kan ta med bil og bur vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...