Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 For å komme med mer info. Vi har to ringer. Rekrutten får sin egen (ikke da full size elite ring), også har vi en LP ring. Etter klokken 3 så får matchshowet da en ring og det begynner der. Tipper rekrutt er over innen da så da blir det gjort om til større LP ring osv. Og som en teaser: Er LP rosetter som er litt finere enn de vanlige i alle klassene 1-3 plass. Vi har hederspriser som blir delt ut i matchshow og LP. Tilogmed logo i alle rosettene: og vi har 4 BIS rosetter som er store og flotte 1 Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Syntes dere er supre som setter sammen dette for oss alle, og har jobbet godt for å tilrettelegge! Er det mulighet for å sette evt. en karakter i parentes som man ville mottatt i offisiell konkurranse, men bare en 5er regnes med? Blir det mye rot kanskje? -------------- Belønning i rekrutt gir ikke trekk i karakter eller? Takk I rekrutt er det ikke trekk da det er ment som en intro klasse for å få flest mulig med. Da kan det belønnes mellom øvelsene. Reglene for rekrutt står her: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=65 Siter
Monica123 Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Ohhh nå gleder jeg meg skikkelig Vi vil vinne en slik rosett Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 I tillegg har vi pokaler, vi har også vaksiner, vi har diverse goodies fra RC, hundegodt sponser, og jeg mener da eiksmarka også sponser litt leker og ting 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg blir så stolt av å være en del av Hundesonen når jeg ser logoen trykka på ting som det her! Kommer aldri noensinne til å vinne noen lp-rosett, men fy søren så kult at dere orger sånt, altså! Siter
Margrete Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg blir så stolt av å være en del av Hundesonen når jeg ser logoen trykka på ting som det her! Kommer aldri noensinne til å vinne noen lp-rosett, men fy søren så kult at dere orger sånt, altså! Det er kun AnetteH som har gjort dette SFX, jeg og skrivere er kun hanket inn for dagen. 1 Siter
AnnChristin Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Ååål jeg vil også! Når starter matchsshow? Jeg har nå da bare en valp, men all trening er god trening og jeg har jo ikke noe kurs på søndagen så kan dra nå jeg vil! Siter
SiriEveline Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Det er kun AnetteH som har gjort dette SFX, jeg og skrivere er kun hanket inn for dagen. Hehe, sorry at jeg ler altså, men det er andre som har hjulpet til. Innhenting av sponsor bl.a. 2 Siter
Margrete Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Hehe, sorry at jeg ler altså, men det er andre som har hjulpet til. Innhenting av sponsor bl.a. 1 Siter
SFX Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg mener ikke å være utakknemlig eller lage sur stemning, jeg forsøker bare å forstå. Så det er lov til å leke mer enn normalt mellom hver øvelse i klasse 1 og oppover uten trekk? Mens for oss som har hunder som ikke ser på lek som belønning, kan vi ikke bruke godbiter uten trekk? Er det noe mindre eller mer rettferdig enn hvorvidt folk velger å benytte seg av muligheten til å belønne eller ei og dermed påvirker plassering og poengsum? Siter
Margrete Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Jeg mener ikke å være utakknemlig eller lage sur stemning, jeg forsøker bare å forstå. Så det er lov til å leke mer enn normalt mellom hver øvelse i klasse 1 og oppover uten trekk? Mens for oss som har hunder som ikke ser på lek som belønning, kan vi ikke bruke godbiter uten trekk? Er det noe mindre eller mer rettferdig enn hvorvidt folk velger å benytte seg av muligheten til å belønne eller ei og dermed påvirker plassering og poengsum? Leke mer enn vanlig faller på lik linje som godbiter Altså blir det 5 om du hopper rundt, lar bikkja hoppe rundt og gape, lage lyd osv. Om du klapper i hendene og hunden hopper mot deg i glede og du lar det være med det, så blir poenget slik jeg ville delt ut på vanlig stevne. Tenk vanlig stevne i forhold til ros... Siter
Kaja Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Ååå vil ha rosett!! Ut å treene 1 Siter
SFX Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Leke mer enn vanlig faller på lik linje som godbiter Altså blir det 5 om du hopper rundt, lar bikkja hoppe rundt og gape, lage lyd osv. Om du klapper i hendene og hunden hopper mot deg i glede og du lar det være med det, så blir poenget slik jeg ville delt ut på vanlig stevne. Tenk vanlig stevne i forhold til ros... Takk for oppklaring, da forsto jeg bedre Anette, jeg sender deg PM med endelige klassejusteringer. 2 Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Foreløpig påmeldte 1 Siter
Kaja Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Mitt eneste mål denne gangen er å ikke bli sist, igjen!! 3 Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Mitt eneste mål denne gangen er å ikke bli sist, igjen!! Skal jeg melde på Pi, så er vi sikre på at jeg skraper bunnplasseringen? ;P Siter
Kaja Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Skal jeg melde på Pi, så er vi sikre på at jeg skraper bunnplasseringen? ;P Hahaha jaa! Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Hahaha jaa! leste kjapt over øvelsene og innså at vel, hun er en raser på innkalling, men kan ikke bli, hun leker gyngehest under fvf, hun kan ike dekk med mindre jeg sitter på bakken og holder benet opp så hun kryper under TROR vi står over 1 Siter
Benedicte Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Wooow Anette! Fy søren de rosettene skapte motivasjon *løpe hjem og trene* 4 Siter
Ingvild Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Ååh, nå fikk jeg lyst til å bli med på matchshowet også! Hmm... Haha, Geo har lyst på rosetter. (Eller jeg i alle fall.) Vi må trene! 2 Siter
borderen Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Kiter vil også gå matchshow! Og alle 3 vil gå kl 3/elite! Men jeg har kurs den helgen... Neste år...! Siter
AnnChristin Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Altså, jeg orker ikke rote meg gjennom 27 sider, og fant ikke noe i hovedinnlegget (mulig ejg er blind). Når er påmeldingsfristen? Og når er evt oppmøtetid for matchshow? Siter
MonicaT Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Mitt eneste mål denne gangen er å ikke bli sist, igjen! Regner med at jeg og Amigo skal gi deg konkurranse på det Har ikke meldt meg på enda, men ser ut som jeg får blitt med. Skal bare kontrollsjekke en siste gang 2 Siter
Anette Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2013 Altså, jeg orker ikke rote meg gjennom 27 sider, og fant ikke noe i hovedinnlegget (mulig ejg er blind). Når er påmeldingsfristen? Og når er evt oppmøtetid for matchshow? Påmeldingsfristen finnes ikke, den er så enkel som at vil du gå LP eller matchshow og VET du kan og skal så melder du på, en uke før begynner jeg å jobbe med påmeldingene så håper de fleste er meldt på innen da. Men vi har om vi har kapasitet åpent for påmeldinger på dagen. Siter
AnnChristin Skrevet 25. September 2013 Rapporter Skrevet 25. September 2013 Påmeldingsfristen finnes ikke, den er så enkel som at vil du gå LP eller matchshow og VET du kan og skal så melder du på, en uke før begynner jeg å jobbe med påmeldingene så håper de fleste er meldt på innen da. Men vi har om vi har kapasitet åpent for påmeldinger på dagen. Aha, da er det jo greit Må bare finne ut om det er noe jeg skal være med på på søndagen på møtehelga Men er det frokost og så off I go så går det jo greit All trening er god trening når verken eier eller valp er vant til utstilling Siter
Recommended Posts