ida Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Kanskje Pim skal prøve seg i rekrutt? DA må det trenes! Tia kan få gå LP3, og Pim kan gå matchshow Hvordan skal du få tid til å dømme,da? Vet ikke om jeg orker å ha med meg alle:o Du må jo ha med deg barnevakten! Vi må jo være noen kjærringer der. Dessuten kommer jeg garantert uten hund, hvis jeg kommer og har fang til både den ene og den andre 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Angus påmeldt både LP I og matchshow!! Når er betalingsfristen igjen? Siter
Sunnivamb Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Om folk skal ha med seg flere hunder, og trenger "pass" underveis så stiller jeg gjerne opp! Skal jo tross alt bare være publikum. 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Om folk skal ha med seg flere hunder, og trenger "pass" underveis så stiller jeg gjerne opp! Skal jo tross alt bare være publikum. Jeg trenger pass om jeg har med begge to, ihvertfall om jeg skal gå med Isak, for Bris er så avhengig av meg at da må noen distrahere og underholde han Siter
Kaja Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Hvordan skal du få tid til å dømme,da? Du må jo ha med deg barnevakten! Vi må jo være noen kjærringer der. Dessuten kommer jeg garantert uten hund, hvis jeg kommer og har fang til både den ene og den andre Jeg går utifra at barnevakten mer enn gjerne vil være med! Siter
Sunnivamb Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Jeg trenger pass om jeg har med begge to, ihvertfall om jeg skal gå med Isak, for Bris er så avhengig av meg at da må noen distrahere og underholde han Flott, da har jeg også fått noe å gjøre på under mesterskapet 1 Siter
Heidihj Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Skal ikke se bortifra at jeg trenger en ekstra hånd til å holde en mutte mens jeg går med den andre 1 Siter
Monica123 Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Vi var i hallen i dag og der var det samlet nesten 100 hunder fordelt over 3 små ringer og da var det rimelig trangt Siter
Anette Skrevet 25. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Vi var i hallen i dag og der var det samlet nesten 100 hunder fordelt over 3 små ringer og da var det rimelig trangt Derfor jeg tenkte at 2 holder da en til LP og en til matchshow, og 100 hunder har vi vel ikke håper jeg Nå har vi 16 ekvipasjer påmeldt, hvorav nesten alle går i LP og matchshow Siter
Marianne&Java Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Da har jeg visst meldt på alle 3 jeg Java i LP 3 Günther i LP 1 Bobby i Matchshow Skulle gjerne meldt på G i matchshow og Bobby i LP rekrutt også, men kan jo ikke være med på alt heller 2 Siter
Ane Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Kanskje Pim skal prøve seg i rekrutt? DA må det trenes! Tia kan få gå LP3, og Pim kan gå matchshow Cita daa? Siter
Anette Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 bump melde seg på folkens Siter
Puttiva Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Jammen det er så lenge til! Klarer ikke å planlegge så langt fram i tid. Kanskje jeg bare må ta en sjans? 1 Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Det er jo et halvt år til jo Kan da ikke forvente at man skal melde på så lang tid i forveien? Siter
Anette Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 Det er jo et halvt år til jo Kan da ikke forvente at man skal melde på så lang tid i forveien? nei, men bumpet tråden igjen bare jeg vi er da 18 stk alt men jeg måtte leie hallen nå for alt blir booket alt 1 Siter
Red Merle Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Jeg skal, men melder ikke på riktig enda Må se hva jeg kan få til av transport først Siter
pippin Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Forresten, om noen flinke soniser (hint: IW eller Pippin) hadde hatt lyst til å lage en plakat, eller et program eller noe tror jeg vi kan trekke litt mer sponsorer med det Så ikke denne før nå jeg men jeg kan sikkert snekre sammen noe om vi skal ha plakater Siter
Maren Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Hva må jeg gjøre om jeg skal melde på 2 hunder? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Hva må jeg gjøre om jeg skal melde på 2 hunder? Du må fylle ut skjemaet og sende i to omganger. 1 Siter
Maren Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Du må fylle ut skjemaet og sende i to omganger. Takk 1 Siter
marjea Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Hmm, skulle man kanskje melde seg på Mesterskapet for første gang tro..? Plutselig er det en hund i hus som faktisk har en sjanse til å klare noe, og dessuten er jo bronsemerket allerede på plass. Helga før er det finale i lydighetscupen i hundeklubben, hvor planen er at hun skal gå hele klasse 1-programmet - men vet ikke helt om jeg kanskje bør satse på rekrutt istedet.. Hvor tett opptil mesterskapet kan man endre klasse? Siter
Anette Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2013 Hmm, skulle man kanskje melde seg på Mesterskapet for første gang tro..? Plutselig er det en hund i hus som faktisk har en sjanse til å klare noe, og dessuten er jo bronsemerket allerede på plass. Helga før er det finale i lydighetscupen i hundeklubben, hvor planen er at hun skal gå hele klasse 1-programmet - men vet ikke helt om jeg kanskje bør satse på rekrutt istedet.. Hvor tett opptil mesterskapet kan man endre klasse? tja, ganske så tett går nok bra skjønner du Siter
marjea Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 tja, ganske så tett går nok bra skjønner du Så jeg kan si ifra uken før om det går skikkelig dårlig i finalen? Siter
Anette Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2013 Så jeg kan si ifra uken før om det går skikkelig dårlig i finalen? Yep bare å melde på, skifte klasse er enkelt Siter
marjea Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Yep bare å melde på, skifte klasse er enkelt Puh, da er det gjort.. Nå er jeg både sånn og sånn .. 1 Siter
Recommended Posts