Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36

Recommended Posts

• Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Skrevet
Er ikke noe å være nervøs over. Det er bare koselige mennesker der. Og hittil har vel Amiga stått for laveste poeng sum første året tror jeg :-P

Vi har vel et par bilde tråder vi kan linke til. Jeg bare fant ikke på mobilen nå.

Nå lyver du, jeg har kommet sist begge årene!

Skrevet

Guri så gøy! Jeg flytter til Oslo i august, så jeg er nok med! Uten hund, men vil gjerne kose med alle andre sine :innocent: Hadde forsåvidt også vært digg med skyss, men det trengs kanskje ikke å avtales et halvår på forskudd :P

• Like 2
Skrevet
er vel ikke aldersgrense på noe som helst hos oss? :lol: kan gå rekrutt med 9 år gamle og 2 mnd gamle :aww: om du vil gå elite med en valp,versegod :P

Var det jeg trodde. Kanskje jeg får vise minimutt på matchshow også da :)

• Like 1
Skrevet
Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... :D For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt.

Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting :D

Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. :D

Skrevet

Men er det garantert at det blir i Drammen hundepark? I så fall melder jeg på når jeg har fått lønna mi! :) Melder ikke på¨dersom det er usikkert hvor det blir, for jeg får neppe skyss lenger enn til Drammen. :)

Skrevet

Må man betale med en gang man melder på siden alle snakker om at de ikke kan melde på før de har fått penger? Isåfall må påmeldingen min vente litt for må betale Leto også 2 hunder i 2 dager er dyrt det :innocent:

Skrevet
Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... :D For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt.

Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting :D

Det går an å handle andre sine hunder, altså :aww:

Skrevet

Som premieansvarlig tar jeg i mot PM fra alle de som måtte føle de har noe å bidra med når det kommer til premier. :-) Da blir vi glade, og så blir det fine premier på alle!

Skrevet
Nei men det er økonomisk bindende :-)

Og ja jeg har nettopp leid parken så blir i drammen hundepark :-)

ups, men jeg tok på delta på doodlen, og jeg skal ikke delta med hund..... gjorde jeg feil nå ?

Skrevet
Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. :D

Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv.

Det går an å handle andre sine hunder, altså :aww:

Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... :D

Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet!

Skrevet
Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv.

Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... :D

Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet!

Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper :D

Skrevet

ups, men jeg tok på delta på doodlen, og jeg skal ikke delta med hund..... gjorde jeg feil nå ?

Doodlen var bare for å se om folk kunne :) så den har ikke noe å si lengre. siden jeg har booket helg og booket hall :o

Skrevet
Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper :D

Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak :D

Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli :D

• Like 2
Skrevet
Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak :D

Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli :D

Gleder meg veldig :)

Har ikke sett henne siden Leto julen 2011, så vi kan begynne med å bånde litt :heart:

Skrevet

Åjaaa, visste ikke du skulle dømme matchen! :ahappy:

Skrevet

Jiiiises jeg gleder meg! Kan vi publikum forhåbdsbetale også? Sånn med tanke på at tibg gjerne kjøpes inn på forhånd?