Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Oida. :console: Dette er jo en fillesak i forhold, men fillesaken er ikke no' behagelig (av og til får jeg nesten lyst til å grine når jeg prøver mitt beste med å pusse tenner, liksom). Kan tenke meg at gjentatte senebetennelser suuuger i smertenivået (pluss det å være revmatiker uten at jeg kan forestille meg smertene), og du fortjener en stor, få bort alt vondt-klem, du! :hug:

Nå måtte jeg tenke meg litt om, men jeg tror ikke det var mindre vondt å ha senebetennelse enn leddbetennelse, forskjellen var bare antall betente kroppsdeler, om jeg kan si det sånn. Det er ikke sånn nå altså, nå er jeg ganske bra i forhold til hva jeg har vært, bank i bordet! Men du burde ha elektrisk tannbørste, det funker når man har dårlige armer. Hvis det varer over tid, så kan du jo gå til frisøren og få de til å vaske og børste håret ditt en gang i blant, sånn som gamle damer gjør :P Og det kan være greit å gå innom Enklere Liv, de har en masse hjelpemidler som sparer hender og armer i hverdagen, jeg hadde ikke klart meg uten mye av de greiene deres når armene mine ikke funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

VET dere hva jeg nettopp oppdaga? I Tromsø har de ikke vanlige solboller, de spiser berlinerboller på soldagen i stedet. Og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes om det, for berlinerboller smaker egentlig best tror jeg, men det er jo solboller som er solboller. :aww: (solboller minner om skoleboller, bare uten kokos og melis, og er pensla med egg. Bare så det er sagt, liksom. ;) )

Og den oppdagelsen gjorde jeg etter å ha bodd i byen i snart fem år... Jeg kjenner for få tromsøværinger, tror jeg.

Edit: Jeg ombestemte meg. Solboller er også skikkelig godt.

Endret av Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god bedring ønsker. Har fått snakket med pasienten, og han er ikke veldig mye bedre enda . Snurt er han også, siden dumme mammaen lovte han at han skulle slippe mer medisiner i rumpa, men hvordan skulle jeg vite at han kastet opp av flytende ibux?

Teit og skummel dag i dag. Mormor skal begraves og vesle niesa mi skal operere mandlene. . Samtidig.

Slenger noen klemmer til 2ne :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk burde fått slik stemmebåndsfjernende operasjon de tilbyr til hunder i Junaiten.

Jeg tok det ikke så veldig tungt. Grunnen var at jeg ikke dikker og diller nok visstnok, og de mente jeg ville bli en streng foreldre. :P Og da tenkte jeg litt på hva enkelte barn blir utsatt for, og så ville jeg bli en så dårlige en som ikke burde få barn. Her blir barn utsatt for vold, psykisk terror, overgrep, vanskjødsel etc. Men for all del, verre å være en litt streng foreldre. :P

Nå har jeg kastet ut låneburet (endelig!), og endte med at buksa måtte på vask. Så vente på den før jeg legger meg. Men skal bli godt å få egent bur i bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like enkelt å quote og klippe til innlegg på min telefon, så jeg gjør det sånn her:

Jeg tror det er en blanding av at SFX sendte varme over til oss, og pumpemannen Sandra hadde på øret i går kveld som gjorde at det nå er varmt i stua! Hurra! Jeg kikket inn der i stad, vi har holdt døren lukket for å holde på varmen. Det fungerte sånn pittelitt fra før, men nå f ser det ut til at det kan bli bra altså. Weeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det ikke så veldig tungt. Grunnen var at jeg ikke dikker og diller nok visstnok, og de mente jeg ville bli en streng foreldre. :P Og da tenkte jeg litt på hva enkelte barn blir utsatt for, og så ville jeg bli en så dårlige en som ikke burde få barn. Her blir barn utsatt for vold, psykisk terror, overgrep, vanskjødsel etc. Men for all del, verre å være en litt streng foreldre. :P

Nå har jeg kastet ut låneburet (endelig!), og endte med at buksa måtte på vask. Så vente på den før jeg legger meg. Men skal bli godt å få egent bur i bilen igjen.

Jeg dikker og diller heller ikke. Har kallenavnet Bitcha på jobb faktisk. Men du verden hvor svak jeg er for den ungen :lol: Jeg er liksom en helt annen person når det kommer til han og må virkelig ta meg sammen for å være konsekvent. Og jeg som fryktet at jeg skulle bli monstermor når jeg var gravid. ..

Varslet barnehagen om diagnosen til Ask og jeg formelig hørte hjertet til damen synke. Nå må de nemlig vaske alle lekene. Uffda. Tror neppe han har rukket å smitte noen pga planleggingsdagene man og tir , men hun var ikke overbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff.

Har slitt med hodepine i en lenger periode nå, og det har bare blitt verre og verre.

Ringte til legekontoret nå, siden jeg er hjemme fra jobb for andre dag på rad på grunn av dette, og hun jeg snakka med der, syns ikke dette var noe ålreit, så hun ba meg komme inn kvart over ti. :hmm: Håper han kan få noe orden på dette, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lå vi i senga dårlig i dag også. Jeg begynner virkelig å bli stressa for praksisen min jeg nå. Får håpe læreren er litt romslig.

Sent from my GT-I9100

God bedring! :hug: hvor lenge skal du være i praksis og hvor mange fraværsdager kan du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melvins viktigste oppdrag her i livet: holde ballene skinnende rene til enhver tid. Hovedvask: en god halvtime mellom kl 03 og 06 hver morgen.
En stk hund står i stoor fare for å bli kasta ut av soverommet om dagen, det er virkelig verdens mest irriterende lyder å prøve å sove til. At det går an å lage så mye styr ut av å vaske seg, det høres jo ut som om han sitter midt i en vannpytt og kaster om seg vann. Nå som jeg endelig har stått opp og fyrt opp ovnen, DA er han trøtt og trenger å sove mer...
Herregud!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mindre lettpåvirklelig enn dere andre, og når ting er litt dritt, hjelper det å skjemme seg selv bort litt ekstra. Derfor har jeg, på en torsdag, kjøpt berlinerbolle med syltetøy (åffkårs) til meg selv.

Because I'm worth it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skilsmisse-barn synes jeg det er flott at det er naturlig at pappa kommer i mormors begravelse, slik som mamma kom i farmor sin. Jeg er så glad jeg har voksne foreldre <3

Tror det er hovedgrunnen til at det er så lite konflikter i mellom meg og faren til Ask også. Det skal mye mer til en irritasjon og bagateller før jeg sier noe. At vi har et best mulig forhold gjør livet til A så fryktelig mye bedre.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff.

Har slitt med hodepine i en lenger periode nå, og det har bare blitt verre og verre.

Ringte til legekontoret nå, siden jeg er hjemme fra jobb for andre dag på rad på grunn av dette, og hun jeg snakka med der, syns ikke dette var noe ålreit, så hun ba meg komme inn kvart over ti. :hmm: Håper han kan få noe orden på dette, nå.

Men kan det ikke være øynene? mener du pratet om øyetest til helga :aww:

.. er jeg på jobb og jobber da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 2ne ....valp eller vente .....

Tvi tvi

Det er koselig med gamle hunder. Toya er blitt 11,5 år og både hører og ser bra fortsatt. Ganske sprek også. Løper selvsagt ikke så fort lengre, men hun jobber jevnt og trutt. Løper utenfor stien og holder på med sitt. Jaggumeg finner hun fugl noen ganger også. Søte gamlemor :wub: Gamle hunder har helt klart sin egen sjarm, grå på snuta og en verdighet som bare gamle hunder har. Sier høylytt i fra om hun fortjener en godbit eller at middagen er sen :lol: Og blåser helt i hva gutta driver med og lever i sin egen verden.

Håper jeg har henne i mange år til.

I går fikk Amigo løpe litt løs og det satte mr. runner pris på.

Sårene hans gror bra og det er flott. Han er like glad som han alltid har vært. Litt ubehagelig å ha de så mye i bur, men de overlever for en periode. Neste torsdag skal vi til en på Oslo Hundeskole som jeg har fått anbefalt. Spennende

Er utrolig glad i hundene mine, de er verdens beste :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...på jobb, endelig, greide å bli påkjørt bakfra på vei til jobb, så alt tok litt ekstra tid med skademeldingsskjema osv...

Dette kan se ut som det vil bli en rolig dag på jobb, så jeg får vel prøve å sysselsette meg selv!

Oj da, godt det gikk bra med dere begge! (sjåførene) Skummelt det der, håper det var såppass lite at det ikke er fare for senskader eller noe da. Det kan kommme krypende i ettertid, hvis man har fått en sleng på nakken eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått med meg nyheter - gjelder det bare sokkel? *littebitt bekymra*

Skjønte ikke helt hva du mener med bare sokkel, men uansett; det er ni norske oljearbeidere som er kidnappet fra en gassinstalasjon i Algeri. Samboer har aldri vært der, men i Angola og det er vel ikke særlig bedre der. Men nå er'n i Stjørdal og der er det vel ganske trygt, og regner ikke med at han blir kidnappet der :D

Bare for å være full av kontraster, så har jeg lest om hannhunden Leahs oppdretter har valgt å bruke på tispa si (ikke mammaen til Leah :P ), og det burde jeg ikke gjort. Jeg er veldig begeistret for Studsa, hun er en kul puddel, og hannen hun har valgt burde gi sånne valper som jeg vil ha, så nå har jeg bedt henne om å minne meg på hvorfor det er lurt å vente et år. Hun skulle sove på det til i morgen, så skulle hun nok komme på noen.. Eller noen grunner til å ikke vente.. Så nå er jeg en anelse ambivalent, jeg har jo bestemt at jeg ikke skal ha valp før neste år egentlig..

:hug: Noen hunder er sånn at det kryper lengst inn i hjertet ditt, og blir der. Dina sin sønn var også sånn. Selvom vi bare fikk to og et halvt år sammen, kommer han bestandig til å ha en stor og spesiell plass i hjertet mitt :)

Men du, hva er argumentet ditt for ikke få valp nå da? Når dette er en kombinasjon du syns er veldig spennende, mener jeg det bør veie tyngre enn alle argumenter for ikke å få valp nå :)

Nå har jeg kjørt gutt'ungen på skolen, og fytti py for et føre. Når man plutselig står på tvers i en sving, og man bare kjørte i tjue km/t, tyder det på dritføre, dritdekk og dritbil. Savner Touaregen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...