Mirai Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva ville det vært? Ta utgangspunkt i at den ikke får lov til å snakke i flere timer da . Men f. eks kanskje to minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Kanskje, hva kunne gjort livet ditt bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor trekker du så ****** i båndet, og skjønner du ikke at om du ikke går bort til andre hunder kan du være løs hele dagen? Nei jeg vet ikke, hva kunne gjort livet ditt bedre var jo et bra spørsmål (selv om jeg og vet litt svaret selv da.) Siden jeg spør hver dag "er du gutten til Lola du da?" Så kunne det vært fint med et endelig svar, istedenfor et flåsete smil. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva ønsker du deg til jul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ville spurt Snusern hvor hun har vondt... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ville spurt Nemi OM hun har vondt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt Tinka om hun har det bra, altså om hun trives og ikke har vondt. Geo vet jeg ikke helt. Han er foreløpig ganske rett fram og enkel å tolke, egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ville spurt Bocca om hva som kunne gjøres for at hun ikke måtte bjeffe så mye... Chilli ville jeg nok spurt noe som f.eks hva jeg kunne gjøre for at hun følte seg tryggere i konkurransesettinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Skinny ville jeg spurt om hun var tilbakestående. Evt om hun vær så snill å kan gå på do ute. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva er det som er så facinerende med å spise kattedritt?? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om han var lykkelig. Hvis jeg rekker det, ville jeg sagt at det er helt unødig å mase eller pipe, fordi jeg blir ganske irritert av det Ja og hørt hans svar på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor har du fått for deg at alle hannbikjer må bjeffes på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om han var lykkelig. Hvis jeg rekker det, ville jeg sagt at det er helt unødig å mase eller pipe, fordi jeg blir ganske irritert av det Ja og hørt hans svar på det. Men hva om han hadde svart "Nei", da ville du visst hva som gjør han lykkelig! Da hadde du brukt opp et spm unødvendig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt: Har du det bra hos meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om hva jeg kunne gjort annerledes for at de skulle fått det enda bedre. Jeg går da så klart ut i fra at de har det bra hos meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Om han liker oss eller om han syns vi er teite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt Oabba: hvorfor går du helst med snuten i rompa på meg når vi går tur? Valpis har jeg ikke noen spørsmål til, hun er som en åpen bok 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva som gjorde den lykkelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hvorfor hun må utagere på alle og enhver, både hunder og folk. Ville gjerne forklart henne at det hadde blitt mye lettere for både meg og henne om hun innser at ingen vil henne noe vondt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Men hva om han hadde svart "Nei", da ville du visst hva som gjør han lykkelig! Da hadde du brukt opp et spm unødvendig! Ja det har du rett i! Vel jeg ville først hørt svaret på første spm. og hvsi svaret var JA ville jeg spurt nr 2. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Ja det har du rett i! Vel jeg ville først hørt svaret på første spm. og hvsi svaret var JA ville jeg spurt nr 2. hehe Men da har du jo brukt opp det ene spm Kan ikke skjønne at folk vil bruke opp ett spm på et ja/nei-spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Jeg ville spurt om hvorfor hun spiser fuglekadavere når det alltid gjør at hun kaster opp natta etterpå. Også ville jeg spurt om hvorfor hun er så destruktiv og hvorfor hun ikke klarer å la katten være i fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Spørsmål til Amigo: Kan du være så snill å komme når jeg roper på deg og ikke stikke avgårde når vi nærmer oss bilen. Jeg blir så himla redd for deg. Du kan løpe så mye du vil, men kom når jeg roper og hold deg ved bilen. Kan du klare det? (skulle virkelig ønske han kunne forstå det) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Hva er det som er så himla artig med å bruke tenna litt for hardt når vi leker? Jeg antar svaret ville blitt noe a la: Fordi... Han er artig, denne Willy *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Til Nansen: Fra nå av hører du på alt jeg sier, og adlyder enhver kommando straks - for da kan jeg i gjengjeld la deg gå løs hele tiden, fore deg på kun slakteavfall, ta ansvar for alle situasjoner du syns er ekle, trene og leke masse, kjøpe hus med hundegård så du kan velge å være ute eller inne selv, gå spor etter skadeskutte dyr og på jakt med deg, og la deg sove i senga mi, og mye mye mer - OK? Til Scala: Har ingen spørsmål til henne. Hadde brukt anledning til å bare si "Du er så gøy, jenta mi!". Herlige valpen som bare er morsom å prøve å forstå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts