Garmen Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Ånei! Masse god bedring til Fyda'en, og stor klem til deg, Mari Bra du fikk kommet deg til vetten, for sånn skal jo ikke snuppa være Håper de finner en rask og enkelt løsning i morra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Du er søt, Kanger. Jeg er ikke noen superhundeeier, bare helt vanlig pluss nerdekunnskap. Men jeg har en superhund, og hun fortjener å leve friskt og lenge! Nå ligger hun bare og rasper og syk. Jeg har lovt henne Vom og Hundemat på pinne i kveld, for soelvd sa at når man er syk så skal man få is. Ellers hilser hun slapt til alle snille soniser. I morgen er det ikke noe problem med skyss/bil. Takk fine dere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Stakkars liten som har blitt så syk da, men like søt på bildet da, man bare må elske Fyda. Lykke til imorgen og god bedring til Fyda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Gamle damer skal passes godt på, og Fyda er heldig som har så fin familie Håper hun blir fort frisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Gud, så søt hun er, sjøl helt utslått. God bedring, håper natta går greit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring til Fyda! Håper hun kommer seg raskt på beina igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hun har heldigvis ikke mista glimtet i øyet, selv om hun er sliten. Vi klemmer på, og krysser fingre og labber for dere i morgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Fyda er helt sikkert utrolig glad hun har en Mari som tar vare på henne! Alle gode ønsker herfra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Nei og nei... Dette var jo ikke morsom lesing.. Bli bra klem til Fyda, og sympatiklem til Mari fra Odalen er på vei! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring til Fyda! Krysser fingrene for at hun blir fort bra igjen! Hun er så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring til Fyda, ikke morsomt å väre suuuk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Nei huff, god bedring til damen! Vi krysser alle fingrene våre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Masse god bedring ønskes til Fyda fra oss! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring til fine Fyda! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring til Fyda, dette klarer hun fint å komme over, det er jeg sikker på! Stor klem til veldig flink, omsorgsfull og bekymret eier også Vi som har hatt vår share av syke hunder får gjerne et litt skrudd syn på sykhet vs friskhet - men du er en nydelig hundeeier, og Fyda er vanvittig heldig som har deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring Fyda! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Håper alt går fint i morgen! Lykkeønskninger herfra også . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Uffda , for en kjip tråd. Ble bekymret selv jeg nå. Fine Fyda må bli frisk fort som fy ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hvis du ikke har, så er det lurt å få resept på Cosylan fra dyrlegen.. Det hjalp min gamle mye Selv om det var en real kamp hver gang hun skulle ta medisinen sin da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Ååh stakkars fydamen! Nå må hun bli frisk fort fort. Gamle damer skal ikke skremme slik... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Huff, håper Fyda fort blir frisk og rask igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Tusen, tusen takk alle sammen! Dere er så fine! Fyda er helt slakt stakkar, jeg ble litt glad når hun tigget til middag (som hun selvsagt fikk! ), men Marimannen måtte bære henne opp trappen fra tissetur... Nå får hun hvilt iallfall, og jeg ser hun ikke puster like fort. Håper på det beste. Cosylan fikk hun på resept når jeg var der på onsdag, men siden det er hostedempende så vil jeg ikke gi det til henne. Hun trenger å få opp alt eventuelt slim som er i lungene. Jeg er spent på hva morgendagen bringer. Jeg skulle få være med hele veien, det setter jeg pris på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Stakkars Fydamor! Sender mange god bedringklemmer herfra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Neimen stakkars Fyda.... God bedring, gamle dame!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 God bedring! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts