Monab88 Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Klart jeg skal! Jäger skal prøve seg på juniortittelen, også håper jeg at mamma kommer sånn at Odin kan få prøve seg på veterantittelen.. Oliver er på vei ned i pels og skal ikke stilles mer i år, men stiller Fredrik i championklassen. Også skal jeg stille en bouvier om det ikke kræsjer med bernerne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg har egentlig dobbeltbooka meg og skal lage leke kokk på lørdagen, men vurderer sterkt å leie inn en venninne som kan gjøre det for meg. Har iallefall rom på hotellet fra fre-søn og satser på at jeg får brukt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg kommer med Iver i bruksklassen, og Chico skal for første gang prøve seg på veteran. Vel første gang blir jo Hamar da, men her skal vi jo prøve oss på tittel Veldig spent på om det i år dukker opp noen flere veteraner. Også satser jeg på at ringene er ved siden av hverandre slik som sist, så det ikke blir vanskelig om rasene kræsjer litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Ser an hvordan Raissa trives i ringen på Hamar før jeg vurderer start på Lillestrøm. Men tenker meg uansett bortover, ikke minst for å se på når nabolagets politihunder viser kunster 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg kommer med Iver i bruksklassen, og Chico skal for første gang prøve seg på veteran. Vel første gang blir jo Hamar da, men her skal vi jo prøve oss på tittel Veldig spent på om det i år dukker opp noen flere veteraner. Også satser jeg på at ringene er ved siden av hverandre slik som sist, så det ikke blir vanskelig om rasene kræsjer litt. Har ikke vesentlig informasjon frafalt dette innlegget? Eller er det kun Hamar jeg har "booket" deg til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Skal tenke på og vurdere om vi evt skal starte i kl 2... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Har ikke vesentlig informasjon frafalt dette innlegget? Eller er det kun Hamar jeg har "booket" deg til? Jo det er noe vestentlig som mangler, lille Malle skal jo selvfølgelig også stilles! Jeg tror meg må slutte å skrive innlegg her på morgenen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Kommer for å glane, uten hund, som jeg har gjort de siste årene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Tuva kommer nok, litt usikker på Trym, for selv om det er en Britisk dommer så har hun satt opp hunder som er den rake motsettning til han før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Kommer. Usikker på hvem av gutta som skal stilles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Geo er fire små dager for ung. Men vi kommer nok en tur for å se på den dagen gruppe 1 går (søndag?). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Blaze i veteran og Talli i champion. Kan det være at Talli FAKTISK har pels for første gang i november? Krysser fingrene for det. Så langt i hennes 5 år gamle liv så er hun totalt nedrøytet nov (og det er jeg jo alltid like glad for...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg skal på lørdagen med Freke. Denali tar jeg ikke med, og Fjellbris er for ung med 5 dager! aaargh! Blir gøy og skal se et par finske hunder for første gang in real life. Lurer veldig på hvordan de ser ut. Har sett mora deres et par ganger - og hun er også med om jeg ikke husker feil. Ellers regner jeg med at jeg vet om 3-4 andre som kommer også, minst. Moro Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Vi skal Kanskje vi klarer en juniortittel i år og?? Da må iallefall Nitro begynne å SPISE og ikke se ut som en mynde innen den tid Ellers stiller jeg Ophelia, Bali blir nok bare med som maskot (tror jeg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Vi skal Kanskje vi klarer en juniortittel i år og?? Da må iallefall Nitro begynne å SPISE og ikke se ut som en mynde innen den tid Ellers stiller jeg Ophelia, Bali blir nok bare med som maskot (tror jeg). Har du lyst å steppe inn å hjelpe meg med Betty? Da er jeg hvertfall 100% sikker på at hun får en fin opplevelse - å jeg klarer - kanskje, å gi slipp på kontrollfreaken i meg - Hun går i champion - men det kan jo når jeg tenker meg om hende du også stiller i championklasse med Offe.... æææææh 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Selveste Jim Irvine som dømmer jooo Vet ikke hvor mange enda, men sikkert en hel haug pluss grupper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg skal...ta MASSE bilder! Gleder meg! Skal prøve å få tatt flere bilder av sonishundene i år! Nå vet jeg litt mer hvem som er hvem! Ikke glem berner ringen da :angel: . Jäger skal så klart som Mona sa oppi her,Gross skal også bare for at han er den han er :heart: . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Vi skal selvsagt! Håper å få til en oppdrettergruppe Edit: Anette! Du må komme med Kasko! Kanskje vi får til en hel-sort oppdrettergruppe? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg kommer! Skal ikke stille hund, men jeg drar for å treffe Helene (Bris sin oppdretter) og flere av søskene hennes (Bris altså) igjen, og så er det jo morsomt å ta turen bare som "turist" også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg skal, begge dager. Satser på å at jeg får til en oppdretterguppe på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg og Lexi dukker kanskje opp Hun debuterer da i unghund, og det blir jo litt spennende, da hun er litt "baby" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Ja, Willy og jeg dukker jo selvsagt også opp . Det er obligatorisk liksom, det . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Vi skal også dit. Regner med jeg blir å melde på Tarik, siden vi skal dit uansett. Han stiller i så fall i åpen klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Er det noen som vet om det holdes valpeklasse 6-9 mnd på på lillestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg skal stille Candy hvis hun ikke blir champion på Hamar. Ellers må jeg vel ta en tur og titte uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts