Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm 24-25. november


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Inu, Aiko, Imouto og jeg skal slaske oss på hotell innimellom slaga. :banana: Jeg er SÅ letta, dette blir høyst sannsynlig den beste D4A ever pga muligheten for å trekke seg litt tilbake innimellom!

Og kanskje knertis får en ck også, DET hadde vært kult, det! Hun har to norske VG'er i bagen, og begge er tatt på NKK-utstillinger. :lol:

...hotellfrokost... :bananas:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Jeg skal begge dager. Agility på lørdag med Schnauzeren og stiller Pepsi i junior på søndagen. I tillegg skal hundeklubben være teknisk arrangør for ag konkurransen på lørdag og " og kom og prøv agility" på søndag, så blir full Dogs4all helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ganske sinna person akkurat nå, sender mail til NKK i september og spør hvordan det blir med for mange påmeldte, får til svar

"Skulle det bli for mange påmeldte vil eventuelt junior tisper bli flyttet til en annen dommer. Irving vil da dømme alle hannhunder samt flest mulig tisper og BIR"

Og i dag leser jeg

"Flat Coated Retriever hannhund alle klasser dømmes av Svein Helgesen"

Jajaaaaa, vi tar vel turen uansett for å møte oppdretter, og reservedommer er grei han altså - men da kan de heller si at de ikke vet hvordan det blir med dommer :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ganske sinna person akkurat nå, sender mail til NKK i september og spør hvordan det blir med for mange påmeldte, får til svar

"Skulle det bli for mange påmeldte vil eventuelt junior tisper bli flyttet til en annen dommer. Irving vil da dømme alle hannhunder samt flest mulig tisper og BIR"

Og i dag leser jeg

"Flat Coated Retriever hannhund alle klasser dømmes av Svein Helgesen"

Jajaaaaa, vi tar vel turen uansett for å møte oppdretter, og reservedommer er grei han altså - men da kan de heller si at de ikke vet hvordan det blir med dommer :( :(

Du, da ville jeg faktisk tatt kontakt med NKK igjen og vist dem hva de skrev i september. Det er ikke riktig å love ting man ikke kan holde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, da ville jeg faktisk tatt kontakt med NKK igjen og vist dem hva de skrev i september. Det er ikke riktig å love ting man ikke kan holde...

Tro meg, den mailen gikk med en gang. Og jeg har fått en beklagelse og beskjed om at den er sendt videre. Så får jeg vel alle tispeeierne på nakken? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor jeg kanskje har fått ordnet noen som kan kjøre meg dit og hente meg etterpå, også parkerer jeg et annet sted. :lol:

Jeg har ofte vurdert å parkere billigere på andre siden, og heller ta en taxi over.

Ergo, mest sannsynlig billigere parkering, og rett til døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere dommerendringer, bla a hos oss. Det forutså jeg med en gang jeg så at både sort, sort/sølv og salt/pepper var satt opp med samme dommer. Med 30+ påmeldte i hver fargevariant så var det et enkelt regnestykke at det ville komme en dommerendring, spørsmålet var bare hvilken farge. Det ble da altså oss som ble flyttet fra en dommer som er oppdretter på rasen til en schäfermann. Jaja, man får bare løpe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også å parkere et annet sted og heller gå et stykke enn å stå i kø fra brua og over og inn og under og rundt rundkjøringa og bort og som oftest ned, men bikkja skal få pauser innimellom, så må ha med meg bilen, og må stå ute...

I fjor sto jeg faktisk langs veien mot lillestrøm igjen! Langsmed gjerdet!

Må si jeg også er litt irritert på at de igjen har puttet lapsk vallhund på egen dommer etter dommerendring, ve tikke hvordan det er med ringer og tid da men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å glede meg skikkelig jeg nå :D Vurderer å ta turen begge dager bare for kosens skyld. Søndag kommer jeg garantert. Og neste år ser jeg helst at jeg får delta med egen hund for en gangs skyld :P

Togfølge?? Eller er du ikke på Ås den helga, kanskje. Jeg skal oppover på søndag i alle fall, men ser an PM før jeg bestemmer meg for når jeg skal dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

godt jeg ikke sover :lol:

1 eller 2 netter hos deg? Jeg kommer meg tidligst avgårde kl 17 på fredag, sambo jobber til da og vi har ingen som kan se etter ungene.

Jeg skal forresten ha med selskap i bilen da, men hun skal av annen plass, og så ser det ut til at vi blir tre personer i bilen tilbake på søndag :) Blir koselig med selskap på litt lengre turer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Bli her så lenge du vil :) plass har vi :D

Plass til Europia om hun dukker opp også :)

Okidoki, da kanskje jeg satser på å stå på parkeringsplassen på jobben til sambo når han er ferdig :P Da har jeg kortet ned tiden litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...