Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm 24-25. november


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Bor såpass langt unna og bruke såpass lang tid at pelsballen blir med, men han skal få gleden av å være litt i bilen! Han trives der, og regner ikke med at evt varme blir noe problem! Og tenker kjøpe litt ustyr så greit å ha han med for å prøve :) Og litt hilsing på andre hundevenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Er det slik at hunder fra både unghund, åpen, bruks, og champ. klassene konkurrerer om den samme vinner-tittelen?

Og juniorene om junior-tittel og veteranene om veteran-tittel?

Jupp, eller nesten, alle (junior, unghund, åpen, bruks, champ og veteran) konkurrer om vinner tittelel. De andre to er forbeholdt korrekt klasse. Dvs at en Junior kan bli NJV-12 NV-12, mens en unghund bare kan bli NV-12. Var det forståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, eller nesten, alle (junior, unghund, åpen, bruks, champ og veteran) konkurrer om vinner tittelel. De andre to er forbeholdt korrekt klasse. Dvs at en Junior kan bli NJV-12 NV-12, mens en unghund bare kan bli NV-12. Var det forståelig?

Ja, veldig greit med tilgang på eksperter! Da skal jeg melde meg på i unghund. Også blir det utstillingstrening i innendørs hundehall i morgen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig greit med tilgang på eksperter! Da skal jeg melde meg på i unghund. Også blir det utstillingstrening i innendørs hundehall i morgen!

Da gleder jeg meg til å se lille frøkna, og selvfølgelig deg igjen. Jeg stiller Chico :)

Er det et alternativ å melde på hunden i junior så gå for det istedenfor.

Nå er jeg slem og svarer for Gidske, men nei juniorperioden dems er dessverre over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg må benytte utsatt frist jeg - er skrapa fant og får ikke lønn før på onsdag - kjipt nok, men vi skal dit skal vi - i år skal vi kose oss. Jeg skal bare stille Noah i belgerringen. Hermine er meldt på i bulldogringen, men det fikser oppdretter tror jeg kanskje -hvis ikke så rekker jeg nok begge deler.

Når det gjelder kennelhoste - så har jeg hatt ett snev på mine sånn innimellom, men jeg ser ikke noe poeng i å bare ha med en til D4A om det er for å unngå smitte, den andre tar det jo med hjem og smitter da garantert den andre allikevel. Og det ER fint å trene på D4A, det er romslig nok for hunder som trenger plass, det er mye å se på for både to og firbente - knall sted å være i farta.... I år har vi oppmøte søndagen, så da blir det tidlig tidlig opp søndags morgen for å være på Lillestrøm til syv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...