MaritaS Skrevet 24. November 2012 Rapporter Skrevet 24. November 2012 Jeg er ikke der selv, men Kuma har selskap av min mams, søster og SuperHandler Sandra. Sitter på kafe i Budapest med vondt i magen og noe rart i halsen. Shiba skal etter planen starte ti, så da er han nok på vei inn i ringen, eller på vei ut. Sitter med museknappen på "oppdater" på resultat-tråden til NKK. **** altså, neste år må jeg være der selv, dette trur jeg tar år av livet mitt. Siter
Shlush Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Siter
Shlush Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Siter
Red Merle Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Jaa! Ble ikke noe tur på meg, bilen til de jeg skulle sitte på med brøyt sammen . Bilder!Bilder!Bilder! Siter
Recommended Posts