Ozzy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så mye! Flott og flink mor! Siter
Pim Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Ååå, endelig, afrikapuddinger! Gratulerer! Siter
Bananen Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Grattis! Onkel Kamar hilser så mye! Woho! Siter
Stine Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer med 2 skønninger Og selvfølgelig skal tispa bo hos Lisbeth! Siter
MegaMarie Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer med to velskapte små 1 Siter
Toril Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så mye med en av hver . Siter
Heidihj Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så masse med flotte valper! Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så mye! Hva blir navnene? Siter
soelvd Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer med to fine valper! Selv kidnapper jeg gjerne Tara Siter
Snøfrost Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så mye med to velskapte små! De vokser forhåpentligvis opp til å bli alt dere har drømt om og kanskje ennå mer og selvsagt må tispa bli der hun er "laget" Siter
Maria Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så mye med to velskapte, små basseluskbebiser. Herlig at det gikk så bra denne gangen. Det fortjente dere alle! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Gratulerer så masse! Gleder meg til å høre hva de skal hete. Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Grattis med to vakre små! Siter
Yodel Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Tusen takk! Alt er bare velstand med de to røde tvillingene (i fjor hadde jeg jo sorte tvillinger ) Navn må tenkes på, men nå er det iallefall bestemt hvor guttungen skal havne, og han blir i Norge, og vil (om han utvikles riktig) bli hyppig stillt. Det vil selvsagt jenta også <3 Trist melding levert de jeg ikke hadde noe til denne gangen. Noen tar det tyngre enn andre, hadde veldig vondt av en Navn må jeg spekulere litt mer på. Kallenavn får eierene bestemme selv. Tispa skal kalles Emma, et navn valgt av hennes "lager og mottaker" Lisbeth 8 Siter
TonjeM Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Puuh, må bare si gratulerer! Og ikke glem vi fortsatt picture-junkies her på sonen! 1 Siter
Raksha Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Ååååh gratulerer så mye! Og den hannen er jeg innmari glad du har mer enn nok kjøpere til... Jeg er jo iiiiikke svak for hunder med lite hvitt. Ikke litt engang. Og heldige Lisbeth som fikk ta i mot valpen sin selv. 1 Siter
Carro92 Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Skrevet 7. Desember 2012 Grattis med 2 skjønne små! 1 Siter
Recommended Posts