Guest Belgerpia Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Gratulerer .... jeg grugleder meg til bilder av nurkene om en fem, seks uker.... (da er basenjivalper såååååå stygge liksom) Siter
13de Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Til lykke! Så blir det en morsom jul hos deg i år :santa: 1 Siter
ToneS Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Gratulerer så mye! Jeg gleder meg til flere bilder 1 Siter
Mackenzie Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Gratulerer! gleder meg til å se masse bilder *hinthint* 1 Siter
Yodel Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Litt fler bilder skal bli Her er Kingwanas Kiss Me Quick "Emma": Hun blir boende hos Taras del-eier (og vår nabo) Lisbeth og vil være del-eid av oss Her har vi Kingwanas Kick Ass! Han søker et kallenavn. Gjerne som passer sammen med stamtavlenavnet, og som er litt unikt (ikke mange som heter det). Det ble litt motsetniger på navnene denne gangen. Egentlig stod det mellom å kalle dem KIss Me Quick og Kiss & Tell eller Kick Ass og Kittykiller. Men av redsel for at de lever opp til sitt navn (hvilket de omtrent alttid gjør!) turte jeg ikke å gå for det navnet. Hannhundens eier (som er en hyppig utstiller, meget god venn og også har en Kingwanas hund fra før) ville veeeldig gjerne ha Kick Ass, så da ble det slik. Den søte jenta og tøffe gutten De legger godt på seg, og Tara er en veldig veldig god mor. Gutta våre hjelper også til, men kun under oppsyn, og jeg må si de er innmari flinke. De spør Tara først om lov, og er flinke til å lese kroppsspråket hennes. Viser hun at hun er ukomfortabel lar de være. Men innimellom synes hun det er hygggelig med litt besøk i valpekassa, og da kryper de forsiktig oppi til henne, klapper henne forsiktig før de løfter opp en valp veldig forsiktig, holder den litt før de legger dem pent på plass. Flinke er de! Her er Magnus som passer på at Emma får gitt sin Mamma en bursdags-kos! Tara ble nemlig 3 år i går. 12 Siter
mokken Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gratulerer med tvillingene! Flotte navn på begge to Stemmer for Kick som kallenavn på gutten! 3 Siter
Mud Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Herregud , jeg blir helt dårlig av barn og valpebildene. Så heldige små gutter du har ! Gratulerer ! 2 Siter
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Så skjønne de er! Gratulerer så mye! 1 Siter
Bananen Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Hannen må selvsagt hete Dave, etter Kick Ass! Hvor mange hunder heter Dave, liksom? Og hva passer liksom bedre med stamtavlenavnet? 1 Siter
Raksha Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 *sukk* Fiiine Tara... Og nydelige bebiser! Kick kan jo hete kick eller kvikk eller noe sånt? 1 Siter
ceccy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gratulerer så mye med de små 1 Siter
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gratulerer så mye med to herlige valper! Kule navn også. Ser ut som minstemann syntes dette var stas ja Siter
Guest lijenta Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gratulere med valpene Siter
Ia Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gratulerer så mye! Og kallenavnet må ta bare bli Kick? 1 Siter
Yodel Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Tar gjerne imot flere forslag til kallenavn på hannhunden! Takk for kommentarer. Tara er en SUPER mor, og har overflod av melk til sine to valper. På 4 dager har de snart doblet vekten sin (!) og veier snart like mye som en pakke smør (500 g) . Her er en liten video av gullene, filmet for bare en halvtimes tid siden. 4 Siter
Shlush Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Kick? Eventuelt Chaos/kaos som kallenavn? Hamlet? Shaun? Lao? åååh, jeg får sååå lyst på basenji :angel: :angel: 1 Siter
shira Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Gratulere med to herlige valper 1 Siter
Guest Dratini Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Gratulerer så mye med to fine røde! Siter
Yodel Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Tusen takk! Nytt bilde av småtrollene 8 dager gamle: Og en video av små valper med små barn <3 : 2 Siter
Castella Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Thomas Thisens hund som han hadde med til Vm i år heter Kick ass som oppdrettsnavn og kick som kalle navn.... 1 Siter
Recommended Posts