Gå til innhold
Hundesonen.no

To herlige jodlevalper født 07.12.12


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hi hi, godt dere også er spente! Der var det masse liv! Kjente først ved plapering (jeg kjente også)- og deretter ved UL. Vi fikk 3 valper i ett bilde, så da vet vi 3 med 100 % sikkerhet. Mest sannsyn

Litt fler bilder skal bli Her er Kingwanas Kiss Me Quick "Emma": Hun blir boende hos Taras del-eier (og vår nabo) Lisbeth og vil være del-eid av oss Her har vi Kingwanas Kick Ass! Han søker e

Har visst forsømt denne tråden litt, men i dag er altså smårynkene 5 uker! Jeg er utrolig fornøyd med de begge. Hannhunden virker i god balanse, sterk og robust. Tispen er feminin med nydelig hals o

Så fine de er :wub:

Er det vanlig med navlebrokk på rasen? Mener jeg har sett noen med det på bilde før.

Ja, det er ganske vanlig. Ca 30-40 % vil jeg anslå? Men disse er veldig små, og vil nok ikke være av særlig betydning. Det er også mulig vi klarer å få de til å forsvinne helt ved massering :) Hannhundens navlebrok er såvidt synlig. Tispa sitt er noe større, men fortsatt veldig lite :)

De er til å spise opp! :wub:

Det får du ikke lov til! :shocked::rofl:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig på hvorfor de kalles jodlehunder, lager de noen spesielle lyder? :icon_redface:

De kan ikke bjeffe, men jodler hvis de blir glade. Ikke alle jodler, men de fleste jodler mer eller mindre. Alle har sin særegne tone.

Her er en video fra når vår eldste sønn var liten, og Dennis lærte han å jodle :wub: Han jodlet før han snakket. He he.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke bjeffe, men jodler hvis de blir glade. Ikke alle jodler, men de fleste jodler mer eller mindre. Alle har sin særegne tone.

Her er en video fra når vår eldste sønn var liten, og Dennis lærte han å jodle :wub: Han jodlet før han snakket. He he.

Takk for videooppklaring:-D

Forlanger mere valpejodling på video etterhvert nå da;-)

Endret av 13de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folket? :)

Beklager, de er grusomt stygge... Skikkelig avskrekkende for oss som ikke engang er i stand til å bli valpesjuk. Usj og æsj altså. Rart at du fant hjem til de egentlig.

394851_10151183546882693_1026101703_n.jp

Er det dette som kalles parallelle bevegelser? :lol:

De er møkkskjønne, Yodel! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
    • Uffa, stakkars lille bullebolle!! Når ambulls halter, da er det vondt😬 Håper dere finner utav dette! God bedring til klumpen🌸
    • Hva er helsestatus på linjene ellers? Hvordan passer foreldrene til de to kullene sammen mentalt? Hvordan er mentaliteten på valpene etter den tispa som fra før har et kull og har hannhundene noen kull å vise til både med tanke på helse og mentalitet?    For meg personlig ville jeg heller tatt risken på C-hofter over en dårlig mentalt sammensatt hund. Og 3 på skudd er ikke nødvendigvis diskvalifiserende, men da skal den ha en ellers svært god mentalitet.
    • Hei igjen! Nå er jeg veldig spent på hvordan det har gått for dere?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...