TonjeM Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Så kjempespennende! Skal ikke gjette noe enda jeg.. må liksom tygge litt og vente litt.. Men må virkelig si at det er da et sykt vakkert par! Når jeg ser dem så tenker jeg at røde basenjier er da noe av det fineste som finnes.. 1 Siter
Maren Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Har såååå lyst på! Tara er jo såå vakker 1 Siter
Yodel Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2012 I dag skal Tara være testpilot for å teste ut helt nytt 3D UL apparat på klinikken vi bruker! Jeg gleder meg! Målet er å få til et kult 3D UL bilde av en valp. Hvor kult hadde ikke det vært? 5 Siter
Toril Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Håper dere får det til,jeg vil se! 1 Siter
LilleZara Skrevet 12. November 2012 Rapporter Skrevet 12. November 2012 Ohh,hadde vært kjempekult! Siter
Yodel Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2012 Da er vi hjemme. Tara er altså den snilleste og mest tålmodige hunden jeg vet om! Vi talte på ny 3 valper med sikkerhet. Vet. så ikke fler, men vi håper det er noen houdinier der 3D tingesten var helt ny, og vet. prøvde seg litt fram med ymse ting. For det meste ble det kun "ordinær" UL, men vi får se om vet. får ordnet et stilig 3D bilde i løpet av uka (Hun tok noen bilder hun skal jobbe med) Her kommer iallefall en liten video av Ul'en 6 Siter
Raksha Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Sier det igjen: Sukk, Tara 1 Siter
Yodel Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2012 Sier det igjen: Sukk, Tara Hi hi, enig Om det bare er tre valper her må de være store?? Tara, dag 50 Svaret får vi i morgen! Da skal det røntges! 8 Siter
Raksha Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Oi, stakkars Kommer til å bli mange basenjier på meg om noen år, siden jeg skal ha noe etter jippi og noe etter tara, om det blir direkte eller barn eller barnbarn som gir det, deeeet har vi ikke sagt noe om. 1 Siter
Yodel Skrevet 26. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2012 Damn. Må innrømme at jeg er litt skuffet. Vi så kun to valper på røntgen. Vi tok 3 bilder- fra forskjellige vinkler. Alle så vi kun to på. Og vi som for to uker siden så 3 sprell levende valper med bein som gikk og hjerter som slo??? Antar den kan ha blitt absorbert, men...ja. Huff En ting er at jeg må skuffe valpekjøpere IGJEN, en annen ting er at et såpass lite kull oftere medfører komplikasjoner, og med Milles 2-barnsfødsel friskt i minne var ikke dtte en oppløftende tur til veterinæren. Ikke at det spiller den største rollen ,men etter fjorårets enorme underskudd ser det ut til at det går med brakende underskudd nå også. Den som tror at oppdretteri er pengefabrikk må tro om igjen. Vi må legge av penger for å dekke underskudd etter underskudd etter valper. Godt vi liker det vi gjør, og ikke holder på for pengenes del! Da må vi iallefall krysse fingrene for to flotte og velskapte valper og en problemfri fødsel, og man kan jo alltids håpe på en Houdini. 6 Siter
Bananen Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Nei, isj, da! Krysser for at tredjemann popper ut, og for en ukomplisert fødsel! Siter
Castella Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Isj! så kjedelig! Når er termin? Siter
Castella Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 oi nærmer seg da! Krysser fingre og tær for at fødselen går lett som plett og at det kommer 3 valper! Massse lykke til! 1 Siter
Toril Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Vi håper veldig på en liten luring som leker gjemsel ! 1 Siter
TonjeM Skrevet 26. November 2012 Rapporter Skrevet 26. November 2012 Da krysser vi fingre, sier tvi tvi, skal snurre rundt 3 ganger motsols ved neste fullmåne (men hvilken vei er egentlig motsols.. er det med eller mot klokka?), kaste salt over skulderen og ikke tråkke på komlokk utover.. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 29. November 2012 Rapporter Skrevet 29. November 2012 Du kan trøste deg med at sist kom det to super lekre stjerner av noen hunder, denne gangen skjer det samme 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Isj, så kjedelig med så få, men vi satser på at det går problemfritt og at de som kommer ut (2 + 2 houdinier til minst!) er akkurat så vakre, snille og skjønne som dere ønsker. 1 Siter
Yodel Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2012 Så søte dere er! Jeg har lest noen steder at dersom det er få valper vil de ha bedre mulighet til å utvikle seg optimalt i livmoren, og dermed blir de ofte vakrere? Vet ikke om det bare er tull, men når man har få valper vil man jo gjerne tror på det... he he De to valpene vi så lå i hvert sitt livmorhorn og koset seg der heelt alene, og om ikke det gir optimale kår vet ikke jeg? Taras mage bobler og sparker, og vi er allerede kommet til dag 56. I helgen starter tempingen og valpekassa settes opp. 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Så søte dere er! Jeg har lest noen steder at dersom det er få valper vil de ha bedre mulighet til å utvikle seg optimalt i livmoren, og dermed blir de ofte vakrere? Dette har jeg veldig tru på! Se bare på hvor pene de fleste shibaer er, liksom, og de kommer sjelden fra kull på større enn 3. De som kommer fra store kull har ofte litt ymse kvalitet, noen flotte, noen midt på treet og noen som ikke akkurat stikker seg ut positivt. 1 Siter
Recommended Posts