Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Føler virkelig at jeg spammer om dagen, men la gå.

Vi bestilte sele for noen dager siden, og hentet den idag. Den er litt stor i fronten, men jeg bestilte denne størrelsen for han kommer til å vokse veldig fort uansett. Så han er helt i nedre sjiktet av denne selestørrelsen, men som sagt... det tar nok ikke lang tid! Den er justerbar på alle sider. Han hadde den på i ett minutt og så brydde han seg ikke om den lenger. Det er veldig gøy å ta den PÅ, da :P .

Ellers litt om hvordan det går hjemme:

Han er flink og sover om nettene, vi har hatt to dager hvor han har sovet til rundt seks-halv sju. Han har vel hatt kanskje fire netter i senga mens han har vært her, men vi prøver å ikke gjøre det flere dager på rad.

Har kjøpt en spray som smaker vondt og sprayet på undersiden av sofaen, siden han liker å ligge der og få anfall og prøve å klore og gnage på undersiden av sofaen. Plantene får for det meste stå i fred og han hører som regel om vi sier han skal la dem være, det samme med klesvasken (nå jinxer jeg det sikkert!).

Bæsje ute i hagen har han skjønt, tiss er fremdeles 50/50, men han er flinkere til å vise at han må samt å sniffe litt rundt på gulvet, og da går det faktisk an å si navnet hans og ta han med ut.

Han er fortsatt mest vanskelig når han er sliten eller litt gira, som alle andre valper!

Prøver febrilsk å tørke kalkunhalser her siden vi begynner valpekurs på onsdag og jeg vil ikke være det paret som står med den bråkete, uinteresserte hunden i hjørnet :lol: .

Han er veldig flink med "sitt" og vi prøver å bruke det en del når vi er ute. Han er mer og mer nysgjerrig ute nå, og vi har jobbet masse med å bare gå rundt kvartalet.

Han har mistet et par fortenner, det er vel vanlig nå? Han er 3 mnd. De to i midten oppe, og de samme nede.

IMG_9594.jpg

IMG_9598.jpg

IMG_9601.jpg

IMG_9608.jpg

IMG_9611.jpg

Finn en feil!

IMG_9613.jpg

IMG_9618.jpg

Tenna litt i hytt og gevær!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som han er klar til å hoppe ut av et helikopter og være politihund for øyeblikket, siden den er litt stor :D .

Jeg har jo lurt på om jeg skal lære han noen norske ord, vi får se! Når jeg er alene med ham snakker jeg faktisk engelsk, hehe. Tror det bare er fordi jeg er så vant til å snakke engelsk når jeg er her. Gir vel ikke så mye mening for han uansett, annet enn toneleie osv når jeg babler i vei.

De eneste kommandoene vi bruker er "sit" og "ok" (en slags "frikommando" for å ta maten sin, ut av døra osv), blir vel snart mer ettersom valpekurset starter til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_9647.jpg

IMG_9649.jpg

IMG_9654.jpg

Var på valpekurs i kveld, og han var faktisk veldig flink! Gå pent i bånd mens alle går i runde var ikke hans sterke side, men han var veldig flink med sitt og dekk. Er ikke så beymret for hvordan han går i bånd inne i en hall, vi gjør det ganske bra utendørs nå uansett :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner hva du mener! Valper er såklart søte, men jeg må si jeg virkelig liker hvordan de voksne hundene ser ut :) . Han vokser for da, så prøver å få med oss alt før det plutselig er over!

Han var flink i parken idag, lekte snilt med hunder på sin egen størrelse og viste stooor respekt for en voksen schæfertispe som såvidt løftet på leppa da hun syntes han var litt innpåsliten. Flink! :)

Fikk sin første dusj i badekaret også. Han var relativt redd da jeg skrudde på dusjen, men jeg holdt ham fast og dusjet ham, tok ikke mange sekundene før han syntes det var deilig og stod helt i ro. Tror han var kald etter at det bøttet ned regn i parken, så det var kanskje godt med litt varmt vann på seg :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra idag! Han er 15 uker nå og 23,6 kg.

IMG_9695.jpg

Får frossen mat ute

IMG_9696.jpg

Vil heller leke med plastposen...

IMG_9697.jpg

Litt for mye gøy på en gang, hva skal man gjøre! Batdog!

IMG_9712.jpg

IMG_9714.jpg

IMG_9719.jpg

IMG_9722.jpg

IMG_9725.jpg

IMG_9727.jpg

IMG_9731.jpg

IMG_9732.jpg

IMG_9734.jpg

IMG_9737.jpg

IMG_9742.jpg

Her må man kjede seg om man ikke følger reglene! Ingenting gøy å gjøre her. Hmpf.

IMG_9748.jpg

IMG_9750.jpg

IMG_9754.jpg

IMG_9757.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...