Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

Haha, ja, de fleste sier jo det :P Da svarer jeg bare at ja, og det er godt for ham, ellers hadde han nok avgått en tidlig død ved kvelning allerede :whistle: .

Haha, omtrent det brukte jeg å si om den første aussien vår, Brimi. Alle ble jo helt over seg over hvor pen han var og det var han også, men for et mareritt han var til tider! "Ja, han er heldig som er vakker" :P Heldigvis bruke de jo å roe seg disse pubertale hanhundene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

:lol: Tar deg kanskje på alvor om ikke hormonene roer seg snart :whistle: .

Uhm... Angående det... Det kom nylig (akkurat nå istad faktisk!) nye eksportregler fra UK til Norge. Hunder som skal eksporteres fra England må nå ha fylt 3 år. Så da må vi nok vente til hormo... Ehh.. Til han oppfyller kravene for eksport ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin er han nå uansett :) Men er man for kul for seg selv, så er man for kul for seg selv, og det vet jeg kan være slitsomt for "foreldre" å forholde seg til - men tror nå han er kommet i de rette hender og unghundtiden varer heldigvis ikke evig ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Aner ikke hverken vekt eller høyde. Vi skal til dyrlegen over nyttår og fikse rabiesvaksine og pass, så kanskje jeg kan få veid han da. Han hater jo de metallvektene, det gjorde Mona også, uten at jeg vet hvorfor.

Han og Steve er i England og feirer jul med familien til Steve.

383736_521429611208447_812295012_n.jpg

14673_521429561208452_1608142974_n.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ta bilder med telefonen mens vi lekte istad, men det var ikke så lett!

IMAG0829.jpg

IMAG0831.jpg

IMAG0834.jpg

Han hadde visst slått haka i julen mens jeg var borte, så jeg tror han kommer til å få et arr der!

Vil veeeldig gjerne ha den leka altså! Vente pent.

IMAG0836.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og må underholdes MYE på dagen. Hvor dum er man vel ikke villig til å se ut for at bikkja skal ha det gøy! :D

https://dl.dropbox.com/u/42127960/2012-12-09%2012.04.23.mp4

Hahaha, så utrolig herlig! Slik leker jeg med Nora og, det er så artig!

Og herregud hvor vakker han er! Hadde de vært enkle "hvermansenshunder" ville jeg virkelig ha eid en selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja :P . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe!

Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet :P .

Vi var i Abbey woods igjen idag, og det gikk kjempefint. Det er godt å få noen fine turer også, han er vanskelig å ha i hus om dagen. Vi møtte først to damer med rottweiler, gigantisk staff og en mindre hvit sak. Vi tenkte "ahh rottweiler, de er vant til store hunder" så vi lot ham løpe bort. Damene ble litt halvhysteriske med en gang, mens Marvel og staffesaken ble nesten rent forelsket i hverandre og ville leke. De hoppet og spratt rundt og den ene damen klamret seg i den andre, og ropte "you better call your dog!".

Sukk. Det kom ikke et eneste knyst fra noen av hundene? Vi gikk uansett videre.

Turen var stor suksess og vi hadde ingen raptuser hvor han skulle hoppe og bølle :) Dessverre helt på slutten så glapp konsentrasjonen vår et halvt sekund da vi fikk øye på noen papegøyer i trærne, så han rakk å hoppe på en jogger. Jaja! 9/10 vil jeg si.

Kan og bør sees i HD :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja :P . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe!

Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet :P .

:)

Hvordan er han med andre hannhunder og mennesker? :)

(Nora og liker joggere, men hun er blitt veldig mye bedre da :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen konflikter eller ublide møter med andre hannhunder enda heldigvis, men det er jo mye kastrater rundt om i skogene her da :P . Men joda, han skal ha det, han er ikke noe ekkel med andre hunder (han får ikke leke med de bittesmå da).

Han kan finne på å hoppe og bølle med folk, så derfor foretrekker jeg å ha på langline, men Steve er ikke alltid enig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...