Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Wow, så fin!! Hvor mye veier han? Hvordan er Boerboel med andre hunder? :)

Aner ikke hvor mye han veier, men de fleste hannhundene i slekta hans er 60kg +.

De KAN gå fint med andre hunder, men jeg ville ikke kjøpt en boerboel og planlagt at den skal gå løs over alt og gå ut ifra at den blir grei med andre hunder. Vet om en voksen hanne som er sånn hundeparktype, og andre som må gå i bånd over alt :) . Har ikke inntrykk av at de er av typen som ypper til kamp på eget initiativ, men de har mange og sterke meninger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Vi pleier å leke med ei boerboel jente vi. Hun er over dobbelt så stor som billy men se lener så utrolig fint sammen! Hun er så herlig! Også ser hun ut som scooby doo når hun sitter i bilen.

Har virkelig fått sansen for rasen etter å ha blitt kjent med henne. Nydeluge hunder og en kjempeflott gutt han Marvel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser knallfin ut! Er han bedømt IW? Hva er score i så fall? :)

Ikke som jeg vet om, tror ikke eksen har fått dratt seg på noen av appraisalsene som har vært i UK. Vi prater jo ikke sammen, men jeg har fulgt litt med på oppdrettersiden og ikke sett noen resultater. Kullsøsknene har gjort det bra, de få som har blitt bedømt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...