Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

Hehe, moroklumpen :) Og må bare få si, du har en stødig kamerahånd!

Jeg var mest bekymret for at Steve skulle kaste pinnen rett i hodet på meg :lol: .

Skikkelig slyngel det der ;) Kjenner igjen blikket og holdningen fra Eine ;) De blir heldigvis voksen!

Jeg håper på en måte det! :P En eller annen gang i fremtiden må det vel roe seg liiiiiitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Må legge ut noen bilder fra turen her om dagen, siden jeg nesten ikke gidder å ta bilder lenger!

For å gi et slags inntrykk av størrelse så er Steve ca 1,70-1,72 .

IMG_1039.jpg

Pen bakfra også..
IMG_1041.jpg

IMG_1049.jpg

Cheez pleez

IMG_1050.jpg

IMG_1052.jpg

Patruljere litt i skogen for å sjekke ut noen interessante trefellingslyder

IMG_1055.jpg

IMG_1058.jpg

IMG_1061.jpg

Ååå så pent i England da gitt, grønt og kjekt

IMG_1064.jpg

Moar cheez pleez

IMG_1069.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han liker å føle seg litt spesiell når mamma løper etter og prøver å få tak i leken, ja :P . Ulempen er jo at han er umulig å fange om man faktisk trenger å fange ham og han ikke har langline på, hehe!

Og nei, absolutt ikke noe enkel hvermansenhund vil jeg si, jeg ville IKKE anbefalt rasen til noen med mindre man har hatt noe liknende tidligere eller har ubegrenset med tålmodighet :P .

Vi var i Abbey woods igjen idag, og det gikk kjempefint. Det er godt å få noen fine turer også, han er vanskelig å ha i hus om dagen. Vi møtte først to damer med rottweiler, gigantisk staff og en mindre hvit sak. Vi tenkte "ahh rottweiler, de er vant til store hunder" så vi lot ham løpe bort. Damene ble litt halvhysteriske med en gang, mens Marvel og staffesaken ble nesten rent forelsket i hverandre og ville leke. De hoppet og spratt rundt og den ene damen klamret seg i den andre, og ropte "you better call your dog!".

Sukk. Det kom ikke et eneste knyst fra noen av hundene? Vi gikk uansett videre.

Turen var stor suksess og vi hadde ingen raptuser hvor han skulle hoppe og bølle :) Dessverre helt på slutten så glapp konsentrasjonen vår et halvt sekund da vi fikk øye på noen papegøyer i trærne, så han rakk å hoppe på en jogger. Jaja! 9/10 vil jeg si.

Kan og bør sees i HD :)

Må flire litt av turen med sjarmtrollet, og videoen var jo bare søt - alt går i så slow motion i forhold til mine :lol: Men han er råflott!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn et bilde av pappa'n, bare fordi han er kjekk! Han er litt tyngre og større foran enn det jeg syns er "perfekt", men fin lell. Også så glad at han ser kupert ut :D

Jeg håper Marvel arvel en del fra ham, men også at han ikke blir like tung og stor foran. Faren er jo langt fra tjukk, men diger er han!

dico3.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...