Gå til innhold
Hundesonen.no

Marvel, boerboel


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha! Ja, jeg syntes det kanskje var greit med bur, sånn at jeg får sove i fred i senga med Marvel!

Fikk lov til å legge ut noen nye bilder eksen har lagt ut på oppdrettergruppa . Nå er han to år.

Jeg tjuvlåner tråden litt jeg: Marvel liker gevir Marvel har 5 tær på bakpotene OG ulveklør! Marvelmage Han ble trøtt, til slutt

Natta gikk bra, jeg satt ved siden av buret hans med døra åpen på soverommet og han gikk inn der selv og la seg. Satt der til han hadde sovet en fem minutters tid, lukket stille døra og sneik meg opp i senga. Så sov han frem til kvart på seks idag tidlig, da var det veldig lyst og han hadde jo sovet omtrent siden klokka ti i går, med kanskje noen 20 minutters våkentid her og der. Vi gikk rett ut og tisset, så spiste han litt og nå ligger han på lading igjen :)

Er dette med å ville ligge tett og inntil en bullehundgreie, eller er det bare personlighet og fordi han er vant til å bo med og ligge inntil f. eks broren sin? Prøver å være litt hardhjertet innimellom da, sånn at han ikke ALLTID får sove mellom beina på meg. :wub:

243661_10151885912845128_818149378_o.jpg

Regner idag og det er jo litt kjedelig, ikke så gøy å være i hagen da!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er han litt furten fordi han hadde sovnet på meg, og jeg flyttet meg til sofaen. Så nå sitter veksler han mellom å gå gjennom buret, sitte på gulvet, prøve å hoppe på sofaen, eller sitte i avsatsen på trappa og se furten ut. Men, han er trøtt, så han sovner vel snart. Han hadde en 15-20 minutters frenzy her så jeg regner med det er sovetid straks.

Edit: Seks-sju minutter siden jeg postet, nå sover han i sofahjørnet på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig vært i buret to turer, har tatt ham med dit når han har sovet og så lagt ham inn og ventet til han sovner igjen. Så får han komme ut når han er stille/etter at han våkner.

Skikkelig varm i trøya nå, så nå har han begynt å teste grenser. Han ble skikkelig sint her et par ganger da han ikke fikk hoppe på sofaen, så vi prøver å være konsekvente og si strengt nei og skyve ham ned igjen. Foreløpig tror jeg ikke "nei" har gått inn helt, hehe.. men vi vant begge rundene med trass og vræl og tenner.

Han har nå lært seg å HOPPE opp i sofaen helt uten problemer eller å måtte dra seg opp, så det er jo fantastisk :frantics: .

Tror han har en reaksjon på maten han fikk i går (han klør), så han har ikke fått noe mer av den. Nå får han bare tørrforet han fikk med fra oppdretter som er med lam og ikke kylling, så forhåpentligvis avtar det. Han er ikke fanatisk kløende, men mer enn bare typisk halsbåndkløe og han begynte uansett før halsbåndet kom på. Ser det an et par dager.

Vi tok på bånd for første gang i dag også og gikk rundt på gårdsplassen utenfor. Han var ikke helt sikker på hva han skulle gjøre, se seg rundt, snuse, rygge, gå fremover, eller bare fryse! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med "bittelille" herremannen. Han var utrolig skjønn :wub: Jeg ville ikke mast noe med at han ikke skal sove inntil, oppå, rundt dere, jeg. Det går seg gjerne til etterhvert, helt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...