Gå til innhold
Hundesonen.no

Vått i skogen


pippin
 Share

Recommended Posts

Fine bilder! Menneh... går du med hunden løs i Østmarka midt i båndtvangstida?

Jepp idag gjorde jeg det. Bruker som regel å la henne løpe litt rett oppom huset, men idag tok jeg sjansen. Det gikk bra, og vi gikk ikke dypt inn i marka.

Fiiiine bilder! Du er flink! Du skal få lov til å ha ansvar for bildetagning på søndag altså.

Takk! Får håpe vi får fint vær da slik at det går an å ta bilder av hunder i bevegelse, haha!

Takk til dere andre :) Kan sende over litt vann jeg Mokken! :lol: Har fått nok her vi nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp idag gjorde jeg det. Bruker som regel å la henne løpe litt rett oppom huset, men idag tok jeg sjansen. Det gikk bra, og vi gikk ikke dypt inn i marka.

Takk! Får håpe vi får fint vær da slik at det går an å ta bilder av hunder i bevegelse, haha!

Takk til dere andre :) Kan sende over litt vann jeg Mokken! :lol: Har fått nok her vi nå :P

Bare for å poengtere det, du trenger ikke så dypt inn i marka for å finne vilt i Oslo. Her vet jeg det er et grevling-hi ca. 20 meter fra veien og busstoppet der vi går inn i skogen. Vi møtte grevlingen i fjor, da vi var ute med begge hundene... Den hadde unger, og ingen av mine hunder hadde vunnet den kampen om de hadde vært løse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og se att det er flere som digger østmarka :D var ved lutvann igår vi :)

Veldig glad i Oslomarka vi. Går mest i Lillomarka, siden det er gangavstand, men etter at jeg begynte å gå mye sammen med lillesøster (som nå bor på Skullerud) har vi gått en del rundt og ved Nøklevann, blir nok flere turer innover der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor ønsker du deg slikt da? Dårlig tidspunkt! Ikke minst siden det slo ned akkurat i det jeg skulle ut i bilen i natt... Tulle Mokken!

Kjempe fine bilder, som alltid :D Nå ble jeg inspirert!

Bedre treningsforhold! :D

Tørt =hard bane, så regn gir bedre underlag å løpe på for både to og firbeinte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og se att det er flere som digger østmarka :D var ved lutvann igår vi :)

Fint der! Bruker å gå rundt oppi der og rundt vannet. Mange stier å velge mellom! Vi burde jo egentlig gå tur en dag sammen siden vi bor på samme sted! :P

Fra høsten av skal dere hjelpe meg å bli kjent i marka. Blir nordmarka som blir nærmest for oss da, men om vi etter hvert får oss en bil så kommer vi gjerne og blir med på tur andre steder også!

Ja det er bare å komme etterhvert. Bedre mark finnes ikke :D Og Hermes hadde sikkert hatt det gøy med å løpe ifra Mana, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...