Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet hvor jeg får kjøpt?- tråden


Recommended Posts

Uææ, for en pris. :icon_cry:

Jeg vet :|

Fant forøvrig flere:

http://www.trekkinn.com/utendørs-fjell/ruffwear-knot-a-leash-purple-dusk/134326/p

http://www.tamhunden.com/products/knot-a-leash-kobbel

http://www.dindyrevenn.no/products/ruffwear-knot-a--leash

http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Ruffwear/136/1

hundensnettbutikk har akkuratt hatt storsalg av ruffwear, men der er nesten alt av kobbel utsolgt, deriblant knot-a-leash.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hinder er da ikke et problem. Bare å låne et det, og vente til at vedkommende som lånte det i utgangspunktet dør, og at ingen husker tydeligvis hvem som har det.

Jeg går ikke ut døra lenger enn ti minutter uten magebelte på meg selv som den største hunden er festet i med god demping - og den drar ikke spesielt mye. Du skal ikke heller investere i et Baggen-bel

Retreq har pleid å være kjemperask til å levere varene. Har sjelden tatt mer enn 3 dager å få det jeg har bestilt.

Posted Images

Har fått et godt inntrykk av bjorkis trekksele sydd på mål, men litt lesing av tråder her inne leser jeg at de ikke svarer på mail, tlf ol, og at de ikke er trygge å bestille fra? Noe som har endret seg siden disse utsagnene ble postet eller burde jeg lete etter ett annet alternativ (isåfall gjerne kom med forslag om du har)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får tak i krittpulver eller noe sånt for å bruke til napping? Skal brukes på en engelsk springer.

Takk for svar :)

Som til å nappe hår i ørene? I såfall har jeg alltid brukt Bio groom ørepulver og det får du kjøpt på nettet, hos noen veterinærer og på hundeutstyrbutikken på Llilletorget i Oslo ihvertfall.

10000052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball til hund? Dvs en stor ball som kan sparkes, er lett å ta tak i for hunden, og som ikke kan punkteres. Det er også en fordel om den ikke har pels eller noe annet som er gøy for hunden å nappe løs :) Noen som har prøvd Chuck-it sin?

459412_3gtl4VIDRNk82n5jq6h34T90K.jpg

Mon tro om jeg ikke har sett bilde av @Siri sin Willy med en sånn ball?

Isåfall bør den tåle en støyt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om jeg ikke har sett bilde av @Siri sin Willy med en sånn ball?

Isåfall bør den tåle en støyt :P

Var Yasmine som drev med den der :D. Men den lever i beste velgående, men ingen av mine hunder er slike "lekedødare" heller altså - her varer lekene til jeg ikke gidder å ha dem mer :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et godt inntrykk av bjorkis trekksele sydd på mål, men litt lesing av tråder her inne leser jeg at de ikke svarer på mail, tlf ol, og at de ikke er trygge å bestille fra? Noe som har endret seg siden disse utsagnene ble postet eller burde jeg lete etter ett annet alternativ (isåfall gjerne kom med forslag om du har)? :)

Har ikke erfaring med bjorkis, men tips om Seleverkstedet. Svarer kjapt og leverer kjapt :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et godt inntrykk av bjorkis trekksele sydd på mål, men litt lesing av tråder her inne leser jeg at de ikke svarer på mail, tlf ol, og at de ikke er trygge å bestille fra? Noe som har endret seg siden disse utsagnene ble postet eller burde jeg lete etter ett annet alternativ (isåfall gjerne kom med forslag om du har)? :)

Edit: Feile knapper på klikka telefon!

Men kan ho svare når man først er i gang :)

Vi har vært på tur i dag, én hund med Seleverkstedet- og én hund med MR-koppel-sele. Jeg anbefaler varmt MR, jeg altså.

Seleverkstedet nektet å høre på målene som ble sendt ved bestilling, og har dermed sendt en standardsele hvis ikke passer hunden den var tiltenkt. MR lagde sele på bestilling, i høytid, på to uker til den var mottatt, i jula. De fjernet unødvendig knudder ved kombisela jeg ønsket bort uten siden det ikke ble bruk (bukstropp, refleks osv), tillegg i den lave prisen. Sundpro kan jeg også anbefale med bakgrunn i erfaring :)

Der er vell en del seletråder her inne man finner folk som syr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god spray-sjampooflaske som ikke er kjempestygg? Bruker pdd. en ajax-flaske til hundesjampoo, men det er litt dumt å forveksle med glassrensen

De fleste type hund-1 og waggytail osv har det. koster en 10er.

(morsom historie: fikk utenlandsk vaskehjelp som jeg måtte gjemme flaska med JIF universal for.. for på den er det tørrsjampo til hund :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et godt inntrykk av bjorkis trekksele sydd på mål, men litt lesing av tråder her inne leser jeg at de ikke svarer på mail, tlf ol, og at de ikke er trygge å bestille fra? Noe som har endret seg siden disse utsagnene ble postet eller burde jeg lete etter ett annet alternativ (isåfall gjerne kom med forslag om du har)? :)

Har regulerbar nomesele fra seleverkstedet til begge mine. Selene er nedgradert til sporseler da de ikke sitter greit på til trekk.

Harly sin ble spesialbestilt på mål da ingenting passet. Alikevel passer selen sydd til 40 kg flat bedre enn den som er sydd til han. (Harly veier drøye 17 kg).

Begge to har også Björkis nomesele, Lykke str 1 og Harly str 2 med utvidet hals. Ren str 2 var for trang.

Fikk raskt svar på mail med info om hvor lang tid det ville ta, heller ingen problemer med info vedr betaling/sending.

Vet at det er litt variable erfaringer, jeg spurte flere ganger i en tråd der det var flere misfornøyde ang svartid om noen hadde prøvd å ringe, men det var det ingen som svarte på såvidt jeg husker. For alt vi vet så kan noen av mailene ha havnet i søppelposten.

Jeg handler gjerne hos Björkis igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med bjorkis, men tips om Seleverkstedet. Svarer kjapt og leverer kjapt :)

Edit: Feile knapper på klikka telefon!

Men kan ho svare når man først er i gang :)

Vi har vært på tur i dag, én hund med Seleverkstedet- og én hund med MR-koppel-sele. Jeg anbefaler varmt MR, jeg altså.

Seleverkstedet nektet å høre på målene som ble sendt ved bestilling, og har dermed sendt en standardsele hvis ikke passer hunden den var tiltenkt. MR lagde sele på bestilling, i høytid, på to uker til den var mottatt, i jula. De fjernet unødvendig knudder ved kombisela jeg ønsket bort uten siden det ikke ble bruk (bukstropp, refleks osv), tillegg i den lave prisen. Sundpro kan jeg også anbefale med bakgrunn i erfaring :)

Der er vell en del seletråder her inne man finner folk som syr.

Har regulerbar nomesele fra seleverkstedet til begge mine. Selene er nedgradert til sporseler da de ikke sitter greit på til trekk.

Harly sin ble spesialbestilt på mål da ingenting passet. Alikevel passer selen sydd til 40 kg flat bedre enn den som er sydd til han. (Harly veier drøye 17 kg).

Begge to har også Björkis nomesele, Lykke str 1 og Harly str 2 med utvidet hals. Ren str 2 var for trang.

Fikk raskt svar på mail med info om hvor lang tid det ville ta, heller ingen problemer med info vedr betaling/sending.

Vet at det er litt variable erfaringer, jeg spurte flere ganger i en tråd der det var flere misfornøyde ang svartid om noen hadde prøvd å ringe, men det var det ingen som svarte på såvidt jeg husker. For alt vi vet så kan noen av mailene ha havnet i søppelposten.

Jeg handler gjerne hos Björkis igjen :)

Takktakk for svar, blir å tenke litt over det men da har jeg litt alternativer! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk for svar, blir å tenke litt over det men da har jeg litt alternativer! :)

Mulig de kan være trege til å svare på mail (sikkert i forbindelse med mye løp osv, da er det nok travelt til dem), men får du først lagt inn bestilling og får svar så får du varene du har bestilt, svindlere er de ikke :) ellers er også Mr kobbel absolutt verdt å sjekke ut :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Noen som har tips til seler ala denne:

thumb_I_20371_h_300_300.jpg

som ikke koster skjorta? Skulle hatt til valpis da jeg ikke finner noen stillbare h-seler som passer godt nok. Den som det er bilde av har ihvertfall vært veldig rimelig, men nå har de blitt ganske dyre, ihvertfall i butikker rundt om her. Den minste er rimelig, men str jeg trenger koster 360 eller mer der jeg har funnet. Det orker jeg ikke å bruke på sele til valp som enda vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til seler ala denne:

thumb_I_20371_h_300_300.jpg

som ikke koster skjorta? Skulle hatt til valpis da jeg ikke finner noen stillbare h-seler som passer godt nok. Den som det er bilde av har ihvertfall vært veldig rimelig, men nå har de blitt ganske dyre, ihvertfall i butikker rundt om her. Den minste er rimelig, men str jeg trenger koster 360 eller mer der jeg har funnet. Det orker jeg ikke å bruke på sele til valp som enda vokser.

Trixie har en tilsvarende sele bare med vanlig polstring i stedet for fleece. Tror eg betalte ca 170,- til voksen belger. Like stor i halsen som fleeceselen da, så passformen er nok så som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk for svar, blir å tenke litt over det men da har jeg litt alternativer! :)

Så lenge du er forberedt på at det kan bli et par mailer frem og tilbake, og at det kan ta lang tid å få svar, så er det bare å bestille :) Om du ikke får svar innen 2 uker, send ny mail.

Selene sitter meget godt på whippet. Jeg skal ha til neste min, til tross for at de er rævva når det gjelder mail :P

@Malamuten norsk hundeutstyr sine 19 mm halvnome er veldig billige i alle fall (160 sist jeg kjøpte). Vet ikke prisen på de som er til større hunder, men du kan jo sjekke det ut :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til seler ala denne:

thumb_I_20371_h_300_300.jpg

som ikke koster skjorta? Skulle hatt til valpis da jeg ikke finner noen stillbare h-seler som passer godt nok. Den som det er bilde av har ihvertfall vært veldig rimelig, men nå har de blitt ganske dyre, ihvertfall i butikker rundt om her. Den minste er rimelig, men str jeg trenger koster 360 eller mer der jeg har funnet. Det orker jeg ikke å bruke på sele til valp som enda vokser.

Ebay har ganske billige :) (

xs til s

http://www.ebay.com/itm/Trixie-Premium-Harness-with-Fleece-Padding-XS-to-S-30-40-cm-x-15-mm-Blue-/371265150972?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5671209ffc

s til m

http://www.ebay.com/itm/Trixie-Premium-Harness-with-Fleece-Padding-S-to-M-40-60-cm-x-25-mm-Blue-/371259725767?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5670cdd7c7

M til L

http://www.ebay.com/itm/Trixie-Premium-Harness-with-Fleece-Padding-M-to-L-50-80-cm-x-25-mm-Blue-/311302060146?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item487b0c7872

Alle under 178kr

L til xl http://www.ebay.com/itm/Trixie-20421-Premium-Harness-L-XL-70-100-cm-25-mm-Black-/311305613105?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item487b42af31

(200kr, men det blir vel for stort).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til seler ala denne:

thumb_I_20371_h_300_300.jpg

som ikke koster skjorta? Skulle hatt til valpis da jeg ikke finner noen stillbare h-seler som passer godt nok. Den som det er bilde av har ihvertfall vært veldig rimelig, men nå har de blitt ganske dyre, ihvertfall i butikker rundt om her. Den minste er rimelig, men str jeg trenger koster 360 eller mer der jeg har funnet. Det orker jeg ikke å bruke på sele til valp som enda vokser.

vet ikke om de har det andre steder(Åsane), men her har de fått sele som ser lik ut for meg på Europris. Vet ikke pris da ?
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til seler ala denne:

thumb_I_20371_h_300_300.jpg

som ikke koster skjorta? Skulle hatt til valpis da jeg ikke finner noen stillbare h-seler som passer godt nok. Den som det er bilde av har ihvertfall vært veldig rimelig, men nå har de blitt ganske dyre, ihvertfall i butikker rundt om her. Den minste er rimelig, men str jeg trenger koster 360 eller mer der jeg har funnet. Det orker jeg ikke å bruke på sele til valp som enda vokser.

Jeg kjøpte en slik en i Khal størrelse til 200kr på stand på utstilling. Kjøpte den når han var 6mnd gammel, og den passer han enda (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vett om ett godt halsbånd som ikke er så lett å lure seg løs i fra? Har en podenco mix som har lett for å snike seg ut av halsbånd.. Eventuelt en god og trygg sele som ikke gnagen? :)

Halvstrup halsbånd :) Da strammer det når hunden drar og hvis halsbåndet ikke er for stort så burde hunden kke klare å komme ut av det. Eventuelt helstrup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...