Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Noen som vet hvor jeg får kjøpt vannskåler på 4 liter med en diameter på 28 cm? De skal passe i noen stativer jeg har, så de må ha den diametern (målt ytterst på kanten av skåla til ytterst på andre kanten av skåla). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Akkurat nå, Snusmumrikk skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt vannskåler på 4 liter med en diameter på 28 cm? De skal passe i noen stativer jeg har, så de må ha den diametern (målt ytterst på kanten av skåla til ytterst på andre kanten av skåla). Jeg har, de er fra trixie tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 På 25. mai 2017 at 0:54 PM, Snusmumrikk skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt vannskåler på 4 liter med en diameter på 28 cm? De skal passe i noen stativer jeg har, så de må ha den diametern (målt ytterst på kanten av skåla til ytterst på andre kanten av skåla). Har 28,5 om det kan hjelpe Den er 28,5 på ytterkanten av skåla, og innvendig diameter er ca 25 cm. Passer perfekt i holderane i hundegården her =) https://utstyrtilhund.no/produkt/spise/matskaler/matskal-4-liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 Seler som er gode til tur og ikke lager floker? Om sånt finnes da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 3 hours ago, Kokospaniel said: Seler som er gode til tur og ikke lager floker? Om sånt finnes da... Jeg liker Zero DC short-selene. De har god avstand fra "armhulen" også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 Jeg liker Zero DC short-selene. De har god avstand fra "armhulen" også. [emoji4]Jeg har en sånn, den lager bare flokene lengre bak. Forøvrig er jeg godt fornøyd med den. eneste er at bikkja er litt "tjukk i hodet" til hodeåpninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 28. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2017 Noen som vet om vannskåler med stativ til å skru i veggen? Ei her som synes det er gøy å tømme ut vannet som er i skåla når hun er alene hjeme... Nvm, fant selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Halsbånd med batman-motiv på, som også er av grei kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 8 minutes ago, Vilje said: Halsbånd med batman-motiv på, som også er av grei kvalitet? jeg kan lage med skinn eller bevernylon, problemet med de er ofte bredde. De er ikke bredere enn 2,5cm som regel, jeg klarte å finne superman til snap til slutt og har bestilt stoffet og skal sy et litt bredere ett til han si ifra kan jeg ordne til Vilje også. 2,5 cm + evnt kant med skinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 Akkurat nå, Anette skrev: jeg kan lage med skinn eller bevernylon, problemet med de er ofte bredde. De er ikke bredere enn 2,5cm som regel, jeg klarte å finne superman til snap til slutt og har bestilt stoffet og skal sy et litt bredere ett til han si ifra kan jeg ordne til Vilje også. 2,5 cm + evnt kant med skinn. Gjerne! Si ifra om du får tak i så kan jeg sende deg mål på facebook. Ser ut til å være en greie med jaktgolden-eiere og superhelter tydeligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 5 timer siden, Vilje skrev: Gjerne! Si ifra om du får tak i så kan jeg sende deg mål på facebook. Ser ut til å være en greie med jaktgolden-eiere og superhelter tydeligvis. Hvis ikke kan du sjekke ut MELIS på FB, hun lager kjempefine halsbånd i mange forskjellige bredder og str. Jeg har kjøpt supermann og batman fra henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2017 1 minutt siden, Debbie skrev: Hvis ikke kan du sjekke ut MELIS på FB, hun lager kjempefine halsbånd i mange forskjellige bredder og str. Jeg har kjøpt supermann og batman fra henne Takk for tips! For god service fra Anette som skal ordne til meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Ønsker meg halsbånd med navn brodert på, halvstrup, med klikkspenne eller vanlig "beltespenne" slik som Hunter Neopren-halsbånd har. Det hadde også vært dritkult med treningsvest med navn og noe brodert på ryggen! Om man i tillegg kan få tak i kobbel og sele som matcher tar jeg hele pakka Hovedfarge er som regel svart, men oransje, rødt eller lilla er ønskede kontrastfarger. Sølvfarget refleks et eller annet sted er ikke dumt, men ikke en dealbreaker om det ikke er med. Ønsker ikke fleece på innsiden av halsbånd, men helst polstret og gjerne 3,5-4 cm bredt. Er det noen som har tips til hvor man får gjort noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Ønsker meg halsbånd med navn brodert på, halvstrup, med klikkspenne eller vanlig "beltespenne" slik som Hunter Neopren-halsbånd har. Det hadde også vært dritkult med treningsvest med navn og noe brodert på ryggen! Om man i tillegg kan få tak i kobbel og sele som matcher tar jeg hele pakka [emoji14] Hovedfarge er som regel svart, men oransje, rødt eller lilla er ønskede kontrastfarger. Sølvfarget refleks et eller annet sted er ikke dumt, men ikke en dealbreaker om det ikke er med. Ønsker ikke fleece på innsiden av halsbånd, men helst polstret og gjerne 3,5-4 cm bredt. Er det noen som har tips til hvor man får gjort noe sånt? Kifani tror jeg skal ha alt sammen! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 42 minutes ago, Pixie said: Ønsker meg halsbånd med navn brodert på, halvstrup, med klikkspenne eller vanlig "beltespenne" slik som Hunter Neopren-halsbånd har. Det hadde også vært dritkult med treningsvest med navn og noe brodert på ryggen! Om man i tillegg kan få tak i kobbel og sele som matcher tar jeg hele pakka Hovedfarge er som regel svart, men oransje, rødt eller lilla er ønskede kontrastfarger. Sølvfarget refleks et eller annet sted er ikke dumt, men ikke en dealbreaker om det ikke er med. Ønsker ikke fleece på innsiden av halsbånd, men helst polstret og gjerne 3,5-4 cm bredt. Er det noen som har tips til hvor man får gjort noe sånt? ta gjerne kontakt så syr jeg alt du ønsker der. Lager halvnome seler med softshell foring, halsbånd har jeg softshell/skai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Akkurat nå, Anette skrev: ta gjerne kontakt så syr jeg alt du ønsker der. Lager halvnome seler med softshell foring, halsbånd har jeg softshell/skai. Har du bilder av det du syr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Akkurat nå, Anette skrev: ta gjerne kontakt så syr jeg alt du ønsker der. Lager halvnome seler med softshell foring, halsbånd har jeg softshell/skai. Kan du fikse noe enkelt på en treningsvest også? Et navn eller en dekal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Kan du fikse noe enkelt på en treningsvest også? Et navn eller en dekal?Vi trykker ja, raser, navn osv. Skal ordne bilde av selene. Halsbånd kan finnes på Canider.no under Canider utstyr. Har ikke lagt ut selene enda. Holder på med størrelser. Er i Tyskland med sugen nett dekning [emoji14] Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2017 Akkurat nå, Anette skrev: Vi trykker ja, raser, navn osv. Skal ordne bilde av selene. Halsbånd kan finnes på Canider.no under Canider utstyr. Har ikke lagt ut selene enda. Holder på med størrelser. Er i Tyskland med sugen nett dekning Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Skjønner, ikke stress med det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teskjeia Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 Litt sånn tykt utstillingsbånd til stor hund(retriever)? Vet man får kjøpt på utstilling, men tenkte nettbutikk:) Sent fra min LG-D855 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 11. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2017 På 21.06.2017 at 9:22 PM, Anette skrev: Vi trykker ja, raser, navn osv. Skal ordne bilde av selene. Halsbånd kan finnes på Canider.no under Canider utstyr. Har ikke lagt ut selene enda. Holder på med størrelser. Er i Tyskland med sugen nett dekning Sent fra min SM-G930F via Tapatalk OT: Når åpner Canider på nett igjen? Ser den er midlertidig stengt Elsker utstyret der inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 On 11.7.2017 at 2:14 PM, sidnajse said: OT: Når åpner Canider på nett igjen? Ser den er midlertidig stengt Elsker utstyret der inne! De har lagt ned butikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 Veldig dumt, er det noen andre som overtar? De hadde jo flere ting, som ikke andre butikker hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 Ser ur som de kanskje åpner ny butikk med leker, tugsforlife.no [emoji4] Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidnajse Skrevet 24. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2017 14 timer siden, Monikawt skrev: De har lagt ned butikken.. Å, så dumt HVORFOOOOOOOOR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts