LinL Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 ååååhgosjameg! Den valpen ber virkelig om å bli kosa på magen. Grattis IW, stilige hunder det der altså Siter
LØJ Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Grattis så masse, IW; med ny bebis Pappa og morfar var lekre! Siter
Mirai Skrevet 3. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Anbefaler å hoppe til sånn ca 6:30, der er de vel en 6 dager gamle og litt mer interessante å se på enn helt i starten 2 Siter
Mirai Skrevet 5. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Vi vurderer navnet Marvel (engelsk), av flere grunner. mar·vel (märvl) 1. One that evokes surprise, admiration, or wonder. See Synonyms at wonder. 2. Strong surprise; astonishment. v. mar·veled also mar·velled, mar·vel·ing also mar·vel·ling, mar·vels also mar·vels v.intr. To become filled with wonder or astonishment Typen er også massivt begeistret for tegneseriene fra Marvel. Vi får se, fortsatt mye tid igjen til å tenke på navn, men det er høyt på lista hvertfall. Siter
Poter Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 "Marvell" var ikke like vakkert på nordnorsk som den engelske uttalen Siter
Emilie Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Liker Marvel jeg, og liker at det betyr noe Siter
Mirai Skrevet 5. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Hehe, nei, det er mange engelske ord som ikke høres like "staselige" ut på noen som helst norsk dialekt Men det må nesten være engelsk, litt urettferdig for Steve om jeg trumfer gjennom noe norsk han sliter med å uttale. Det er forresten et av kriteriene for engelsk navn også, at det skal være lett for meg å si. Noen ord/navn føles rart for meg å si og uttale. 1 Siter
Ozzy Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Marvell var fint! Marwin liker jeg også godt Siter
Mirai Skrevet 10. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2012 Ny video, samme som sist, de er større mot slutten av videoen. Nå kan vi se øyne også! Tjohei 4 Siter
soelvd Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 Ååååh, denne har jeg ikke sett før nå! Gratulerer SÅ masse Du verden så fine Kjenner sånn halvveis ei med rasen og den er bare SÅ flott og de koser seg virkelig sammen Og du, det er bare dere to i hjemmet som vet hvilken rase som er rett for dere Siter
Whoopsis Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 Spennende! Gleder meg til å høre mer, og ikke minst se masse masse bilder! Siter
Missy- Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 ÅÅÅÅÅH! Enn at jeg ikke har fått med meg denne før nå! Gratulerer med valg av en flott rase, gled deg til masse kos og latter framover Vi krever faktisk av deg at du oppdaterer MASSE Siter
Mirai Skrevet 11. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2012 Skal besøke på søndag, og neste uke på lørdag siden vi er jo på ferie hele juni, så får ikke besøkt da. Litt kjipt, de er jo morsommere å se på jo eldre de blir og jo mer de vokser, men Vi får bruke de sjansene vi har før vi drar. Skal såklart ta med kamera! 2 Siter
Raksha Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Skrevet 12. Mai 2012 nydelig! Liker BBene kjempegodt, og en kompis av meg har et prakteksemplar av en diger sak. At de hdrønter er kjempeflott, for det er det visst ikke så nøye med i norge, om jeg har skjønt det rett. Gleder meg til masse bilder av klumpen etterhvert! Siter
Mirai Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Vi var på besøk idag, og fikk gode nyheter. Dessverre for han, men heldigvis for oss, så kan ikke han som hadde andrevalget på hannhund ta valpen lenger (grunneieren hans nekter å ha "sånn" rase boende der"), noe som betyr at vi får nummer to Så det er jo kjekt, å bli janket opp fra sjettevalg til andrevalg. De spurte også om det var grei for oss dersom de ønsker å bruke den i avl i fremtiden, mest sannsynlig kommer det ikke til å skje, men de ville gjerne ha en garanti for å beholde linjene dersom de f. eks mister en tispe eller lignende. Det er såklart greit for oss, vi har jo ingen avlsplaner selv overhodet, og ville aldri finne på å bruke ham uten deres råd uansett. Men, dette er jo laaangt inn i framtida Så vi ble enige om å sjekke ut nye videoer og bilder mens vi er i Thailand, og så hjelper de oss med å velge en av hannene de også syns er bra. Farge er ikke noe viktig, eksteriør er såklart viktigere og mtp. at de er oppdrettere så ser de jo temperamentet på dem alle hver dag. 4 Siter
jma Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 naaaaaww... de er så utrooolig søte når de har åpnet øynene og begynner å krabbe litt rundt <3 Siter
Mirai Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Neste gang vi skal besøke er 4. juni, så ca 3 uker. Da vil jeg tro det er litt mer fres 1 Siter
mushi Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 Lite søt da! Flaks at dere gikk noen hakk opp på lista Siter
Missy- Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 :wub: Husker jeg satt i valpekassa med Mir, brødre og søstre.. skulle gjerne ha sitti der enda! For noen nusk! Siter
Recommended Posts