Gå til innhold
Hundesonen.no

Boerboel ventetråd


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si hei til Marvel! Nå skal han bo hjemme hos oppdretter sammen med en kullbror, ei voksen tispe (ikke moren) og ei tispe på 17 mnd frem til vi henter han 5. juli Aner meg at de labbene der kommer t

Jeg fikk visst et slags stressanfall jeg, et par uker før jeg skulle hente min 5. briard, liksom *ler*. Jeg var rett og slett fysisk dårlig, var til lege og tok blodprøver og EKG, jeg var kvalm og uve

Da har vi fått tak i litt grunnleggende utstyr! Kjøpte to forskjellige justerbare halsbånd, han vokser vel ut av det første ganske raskt vil jeg tro. Så kan han heller få litt fine når nakken er mer

Vi vurderer navnet Marvel (engelsk), av flere grunner.

mar·vel (märprime.gifvschwa.gifl)

1. One that evokes surprise, admiration, or wonder. See Synonyms at wonder.

2. Strong surprise; astonishment.

v. mar·veled also mar·velled, mar·vel·ing also mar·vel·ling, mar·vels also mar·vels

v.intr. To become filled with wonder or astonishment

Typen er også massivt begeistret for tegneseriene fra Marvel.

Vi får se, fortsatt mye tid igjen til å tenke på navn, men det er høyt på lista hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det er mange engelske ord som ikke høres like "staselige" ut på noen som helst norsk dialekt :D Men det må nesten være engelsk, litt urettferdig for Steve om jeg trumfer gjennom noe norsk han sliter med å uttale.

Det er forresten et av kriteriene for engelsk navn også, at det skal være lett for meg å si. Noen ord/navn føles rart for meg å si og uttale.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, denne har jeg ikke sett før nå! Gratulerer SÅ masse :D Du verden så fine :wub: Kjenner sånn halvveis ei med rasen og den er bare SÅ flott og de koser seg virkelig sammen :)

Og du, det er bare dere to i hjemmet som vet hvilken rase som er rett for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal besøke på søndag, og neste uke på lørdag siden vi er jo på ferie hele juni, så får ikke besøkt da. Litt kjipt, de er jo morsommere å se på jo eldre de blir og jo mer de vokser, men :) Vi får bruke de sjansene vi har før vi drar.

Skal såklart ta med kamera!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig! :wub: Liker BBene kjempegodt, og en kompis av meg har et prakteksemplar av en diger sak. :wub: At de hdrønter er kjempeflott, for det er det visst ikke så nøye med i norge, om jeg har skjønt det rett.

Gleder meg til masse bilder av klumpen etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på besøk idag, og fikk gode nyheter. Dessverre for han, men heldigvis for oss, så kan ikke han som hadde andrevalget på hannhund ta valpen lenger (grunneieren hans nekter å ha "sånn" rase boende der"), noe som betyr at vi får nummer to :) Så det er jo kjekt, å bli janket opp fra sjettevalg til andrevalg. De spurte også om det var grei for oss dersom de ønsker å bruke den i avl i fremtiden, mest sannsynlig kommer det ikke til å skje, men de ville gjerne ha en garanti for å beholde linjene dersom de f. eks mister en tispe eller lignende. Det er såklart greit for oss, vi har jo ingen avlsplaner selv overhodet, og ville aldri finne på å bruke ham uten deres råd uansett. Men, dette er jo laaangt inn i framtida :D

Så vi ble enige om å sjekke ut nye videoer og bilder mens vi er i Thailand, og så hjelper de oss med å velge en av hannene de også syns er bra. Farge er ikke noe viktig, eksteriør er såklart viktigere og mtp. at de er oppdrettere så ser de jo temperamentet på dem alle hver dag.

IMG_8852.jpg

IMG_8856.jpg

IMG_8861.jpg

IMG_8863.jpg

IMG_8866.jpg

IMG_8871.jpg

IMG_8875.jpg

IMG_8880.jpg

IMG_8881.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...