Gå til innhold
Hundesonen.no

Boerboel ventetråd


Mirai
 Share

Recommended Posts

En av Steve sine venner kommenterte på Facebook at "ja den er sikkert nydelig når den tygger på en baby sitt hode også", da svarte jeg bare at har du ikke noe fint å si, såååååå.......:whistle:

Jeg spurte om jeg kunne låne noen bilder av faren, og det fikk jeg lov til :)

Han ser megastor ut på noen bilder, og ikke såå voldsom ut på andre. Håper at vår kanskje ikke blir såå stor hehe!

dico1.jpg

dico2.jpg

dico3.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si hei til Marvel! Nå skal han bo hjemme hos oppdretter sammen med en kullbror, ei voksen tispe (ikke moren) og ei tispe på 17 mnd frem til vi henter han 5. juli Aner meg at de labbene der kommer t

Jeg fikk visst et slags stressanfall jeg, et par uker før jeg skulle hente min 5. briard, liksom *ler*. Jeg var rett og slett fysisk dårlig, var til lege og tok blodprøver og EKG, jeg var kvalm og uve

Da har vi fått tak i litt grunnleggende utstyr! Kjøpte to forskjellige justerbare halsbånd, han vokser vel ut av det første ganske raskt vil jeg tro. Så kan han heller få litt fine når nakken er mer

En av Steve sine venner kommenterte på Facebook at "ja den er sikkert nydelig når den tygger på en baby sitt hode også", da svarte jeg bare at har du ikke noe fint å si, såååååå....... :whistle:

Jeg spurte om jeg kunne låne noen bilder av faren, og det fikk jeg lov til :)

Han ser megastor ut på noen bilder, og ikke såå voldsom ut på andre. Håper at vår kanskje ikke blir såå stor hehe!

dico1.jpg

dico2.jpg

dico3.jpg

Altfor fin!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så nydelig lite sikletryne :wub:

En dag. Nei, forresten. Jeg skal aldri ha en sånn hund, jeg tør ikke å risikere å ikke klare å holde igjen :lol: Tenk om den ble like hypersosial som Kuro, liksom. Men gudameg, så nydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, skal legge ned så utrolig mye mer tid i hverdagslydighet og gå pent i bånd enn jeg gjorde med Mona. Greit nok Mona var stor, men hun var ganske smal og ikke så veldig sterk i forhold til trekking og å hoppe fremover :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sosialisere og gå kurs etter beste evne, gå i parker osv. Det er mange av dem rundt her hvor det er mye av både folk og dyr. Oppdretterne har advart og sagt at de fleste hannene vil som voksne ikke være begeistret for andre hannhunder, så det er jeg forberedt på, men vi skal såklart gjøre alt vi kan. Håper å treffe mange hundemennesker når vi begynner på kurs så vi kan få en omgangskrets :)

Vokting av huset har jeg ikke noe erfaring med fra de to andre, men planen er hvertfall å lære ham at han aldri er førstemann til døra, og ha positive assosiasjoner med at folk kommer inn (skal prøve å få til at han ikke forventer noe spesielt av besøkende, altså overse inntil han syns de er kjedelige). Sørge for at kontakten er såpass god at han ser til oss før han prøver å legge egne planer! Nulltoleranse for bjeffing i hagen. Det kan bli spennende med naboens gneldrende JRT på andre siden av gjerdet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nulltoleranse for bjeffing i hagen. Det kan bli spennende med naboens gneldrende JRT på andre siden av gjerdet.

Så lenge dere er konsekvente på at han ikke får bjeffe så går det sikkert bra. Det har ihvertfall gått bra med oss, med en gneldrebikkje på samme side av gjerdet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det, skal virkelig jobbe med det. Ellers er vi stuck med en gneldrer for evig (vel... det kommer til å føles som evig!). Planen er at om det kommer bjeff, så må han gå inn igjen. Ingen unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sosialisering og hverdagslydighet blir nok kjempeviktig. Her er jeg faktisk enig med noe Cesar Milan sa; at det er ansvar å ha en større hund. Ikke rasen. Men stor hund. Ser jo bare at det forskjell å ha en 30 kg labrador foran en 20 kg aussie -selv om aussiene hadde vokt og skarphet, noe labradoren overhode ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi sliter med myyye bjeffing fra hun ene frøkna her, og jeg har mer eller mindre gitt opp ;P (haha, oppmuntrende, ikke sant?) men jeg tror det kommer mye ann på hva de er vant med fra de er små, vi overtok henne da hun var voksen. er dem vant til å være i en hage hvor det stadig går folk og hunder forbi, fra de er små, så tror jeg ikke dem bryr seg så mye om det når de er voksene. Metoden her går rett og slett på avledning med mat/godbiter, og det funker ganske greit. Litt bjeffing innimellom må man jo nesten regne med fra en vakthund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...