HeleneFS Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Hvem skal ? Nå er vel ordinær påmeldingsfrist gått ut, eller så går den ut om få dager. Jeg stiller med den nye juniortispen min, håper bare pelsen har kommet seg til da, er ikke greit med en Cairn som bare er nappet en gang, all pelsen har lik lengde.... burde ta vekk alt og begynt å bygge på nytt, men det har jeg ikke tid til. Siter
Anette Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 er på sykehuset så venter ann til bjerke Siter
HeleneFS Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2012 Kommer med Jolie =)) åååå så morro, vil se dere i ringen! Håper jeg får mulighet til det. God Bedring AnetteH 1 Siter
Shlush Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Jeg har meldt på dalmisen min :) Venninnen min skal være med, med sin chinese crested puff! Siter
[email protected] Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Jeg kommer med begge mine Siter
Fjollebolle Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 åååå så morro, vil se dere i ringen! Håper jeg får mulighet til det. Jaa, det blir spennende med juniorjentene våre Men gruppe 1 og 3 går vel forskjellige dager tror jeg, vi er lørdagen ihvertfall. Spent uansett, vi har spesialdommer så det er alltid kjekt at NKK setter opp ^_^ Siter
Marianne&Java Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Jeg meldte på i stad. Günther skal stilles og Java skal gå i LP2. Herregud altså, nå må jeg skjerpe treninga 2 Siter
L8 L Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Hvem skal ? Nå er vel ordinær påmeldingsfrist gått ut, eller så går den ut om få dager. Jeg stiller med den nye juniortispen min, håper bare pelsen har kommet seg til da, er ikke greit med en Cairn som bare er nappet en gang, all pelsen har lik lengde.... burde ta vekk alt og begynt å bygge på nytt, men det har jeg ikke tid til. Du skal vel stille på terrierspesialen dagen før? Det er rett i nærheten og stort cert er det også Siter
HeleneFS Skrevet 30. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2012 Du skal vel stille på terrierspesialen dagen før? Det er rett i nærheten og stort cert er det også Jepp, stiller begge dager! Har med meg tre Cairn ifra Bergen, juniortispa mi, tispe som går i åpen og championhanne. Det blir morro! Jeg er helt aleine da, så bare til å komme bort å hilse på meg! Er litt bekymra for å være så langt hjemmefra uten kjentfolk, hehe. Siter
L8 L Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Jepp, stiller begge dager! Har med meg tre Cairn ifra Bergen, juniortispa mi, tispe som går i åpen og championhanne. Det blir morro! Jeg er helt aleine da, så bare til å komme bort å hilse på meg! Er litt bekymra for å være så langt hjemmefra uten kjentfolk, hehe. Jeg skal stille en amstaff veterantispe, sikkert ikke så mange av dem så jeg burde ikke være sååå vanskelig å finne heller. Mulig jeg har en frosk eller 2 på slep også. Satser på at vi sees der da Siter
xxx12345 Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Er påmeldingsfristen gått ut? Smula skal etter planen være med og leke i alle fall. Ser frem til en helg sammen med Tøfflus og skrangleverkene Siter
Gjest Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Vi kommer med begge to, det blir begges debut i unghund så vi får se hvordan det går Siter
Monica123 Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Vi kommer Skal ihvertfall stille lundehunden også får vi se om sheltien har pels eller ikke.. 1 Siter
Tøfflus Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Er påmeldingsfristen gått ut? Smula skal etter planen være med og leke i alle fall. Ser frem til en helg sammen med Tøfflus og skrangleverkene Og det gleder vi oss til og stiller som heia-gjeng 1 Siter
simira Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Kaja skal stille Kovu. Noen som vil være med å leke i Drammen hundepark på morningen, så lillegutt får løpt av seg litt? (glatthåret hund er digg på/før utstilling!) 1 Siter
Heidihj Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Jeg kommer nok som tilskuer med Mayah paa lordagen. Hadde egentlig lyst til aa stille Mayah i junior, men jeg kan ikke paa sondag da gruppe 5 gaar... Superkjedelig! Siter
Symra&Pippin Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Jeg kommer, men skal ikke stille Symra. Det betyr at jeg har masse tid til å heie på dere andre! 1 Siter
AnnikenK Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Supra skal vise seg frem, så håper vi at mesteparten av pelsen er på plass igjen Siter
Bananen Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Kamaren skal reise med Yodeloo. Jeg har jobbehelg, som nesten alltid faller på utstillingshelgene. Siter
Whoopsis Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Klima skal debutere på valpeshowet på dalmatinerspesialen, og kelpiene går så klart samme dag, så da slipper Opsis. Kommer nok til på nkken for å se på dalmatinerne den andre dagen, det blir morsomt å møte mer Klimaslekt! Siter
MollyC Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Cora er meldt på søndagen. Heldigvis har jeg kort vei hjem. Siter
AnnChristin Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Jeg kommer nok for å kikke søndagen! Lørdagen jobber jeg jo! Siter
Recommended Posts