Ingvild Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Da er Geo hjemme, og dermed er det på tide å gi han en egen tråd her på sonen! Han trenger kanskje ikke noen utførlig presentasjon, ettersom de fleste vel har fulgt ham fra han ble planlagt, unnfanget og født og i løpet av de åtte ukene han har vært hos Jeanette. Men han er altså fra kennel DeepEyes tredje kull, som ble født 28. februar 2012. Foreldrene er KORAD NO DK UCH Whyalla's Enzo og KORAD CIB NordUCH NB(sp)CH DeepEyes Talia al Ghul I. Planene for Geo er mange - etterhvert ønsker jeg å konkurrere både i lydighet og bruks, i tillegg til hans selvsagte oppgave som turkamerat og gledesspreder. Men først skal vi bruke tid på å bli kjent med hverandre, miljøtrene og få inn lek, kontakt og innkalling. Jeg har det på ingen måte travelt! Her er noen bilder av ham, alle er tatt av JeanetteH: Matvettet er på plass Balansekunstner ... eller? Happy Sammen med søster Arya Kongen på haugen Kjekkas Og her er en liten film fra Tinka og Geos første møte, for bare et par timer siden. Det gikk veldig rolig for seg, som dere kan se. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Yaaaaay søtnos Gleder meg til å følge med han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer! Blir morsomt å treffe småen. Vi møtte en cockervalp på 10 uker i helga, Tinka var ganske uinteressert i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Haha, hun var litt ekkelt i starten, tenk, hun derre digre, svarte! SÅ skjønn når han legger seg ned på trappa og ser på deg... Og jeg liker at kameraet allerede har fått en Geo-suss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Geo er jo bedårende, men herrejemini, Tinka! Så flink og taktfull hun er rundt den lille! Fineste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Når han bare må opp å hilse på deg og kameraet, mens den lille halen logrer i kelpiefart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så sinnsykt herlig!! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så fin han er! Også så flink Tinka er med ham. Blir spennende å følge dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Åååå! Dette var litt som å se Merethe og Harly *snufs* Alle valper burde ha en labrador Gratulerer med lille Geo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Ååå jeg dør litt! Noe så søtt! gleder meg skikkelig til å følge ham videre, og håper du får tid til oppdateringer her, også etter at han "våkner" opp Gratulerer med ny hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulere med nytt hjem Geo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så skjønn han er også så flink Tinka er med han Gleder meg til og følge han videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Han er jo bare ursøt! Også så flink Tinka var - bare tusler litt for seg selv hun . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Åh, så nydelig Bildet hvor han trår feil på pallen er det umulig å ikke bli glad av.. skikkelig herlig valpis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Tenker det er godt å endelig ha ham hjemme Gratulerer med skjønningen i hus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer igjen! Gleder meg til å følge dere fremover, og jeg håper jeg får sjansen til å møte dere i løpet av sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer så mye,nydelig valp og kjempe flink voksen .Og flott navn(det var det du nevnte på Leto i vinter vel?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer! Han er jo helt bedårende, gleder meg til å følge dere! Tinka er jo kjempeflink, virker som hun forstod at hun måtte la han være litt i fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Grattis med sjokoladevalp Leja er klar for date anytime! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Grattis:) Han er jo ubersøt, særlig på trappa:) Og flinke Tinka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Takktakk! Jeg er enig med dere - han er helt fantastisk søt! Også blir jeg fascinert over hvor utrolig tillitsfull han er. Det er med den største selvfølge at han nå følger med på hva jeg gjør, tar kontakt, responderer når jeg snakker til ham også videre. Valper er noen interessante dyr! Siden vi kom hjem har han stort sett bare ligget og sovet, avbrutt av litt mat og et par tisseturer. Mens jeg spiste middag fikk han bli med på kjøkkenet, og da la han seg likeså godt til rette i aviskurven for å sove. Tinka er kjempeflink med ham - og oppfører seg i grunnen akkurat slik jeg forventet at hun kom til å gjøre. Hun er nysgjerrig på ham, men respekterer at han vil ha litt rom. Samtidig slipper hun å gå rundt på tærne. Hun er seg selv, men bare passer på at Geo også får lov til å gjøre som han vil. Når han har blitt varm i trøya regner jeg med hun begynner å invitere til drakamp. Det skal bli spennende å se hvordan forholdet mellom de to blir etterhvert. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Så søt han er Geo og Tinka kommer nok til å bli et skikkelig radarpar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer så mye med herlig valpis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Herligste grattulerer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Gratulerer! herregud så gossin han er åååh, hjertet mitt smelter litt. Er du lykkelig eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts