Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes Clash of Kings III - Geo


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 448
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er Geo hjemme, og dermed er det på tide å gi han en egen tråd her på sonen! Han trenger kanskje ikke noen utførlig presentasjon, ettersom de fleste vel har fulgt ham fra han ble planlagt, unnfa

Ja

I dag kom Qiwi på besøk. Geo skjønte temmelig fort hva høyløpsk tispe betyr. De fikk frese av seg og leke litt, før han begynte å prøve seg litt. Det er jo ikke så greit å være ung og uerfaren, så de

Posted Images

Ååååh, tidlig i filmen når han skal klø seg- så bare velter han over :wub: ooog ramptus rundt 2:45 og utover :wub: :wub: :wub:

En skikkelig tøffing du har fått deg! over og under kratt og pinner- no problemo. Også der han tok sats å, makan for en tøffing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, altså, Tinka gjør at jeg blir rimelig flau over min Labrador. Tror hun har noen mangler i oppdragelsen :sweat: Min minner mer om det der lille villdyret :lol:

*sukkhhh* savner skog og skogsturer *hytte neve til snøen utenfor* Ser ut som en knall terreng å utvikle små valpemuskler i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er akkurat passe vill og gal! :lol: Må jo ha litt å gå på, jeg regner med det bare blir verre jo eldre han blir, haha. Han roer seg fort inne, da, og er bare trivelig og glad. Veldig oppmerksom og trygg, og han er faktisk enda herligere i virkeligheten enn på filmen. :heart: Det eneste han har sutret for så langt i dag, er når jeg på vei til skogen bar ham et stykke (sånn at vi overhodet skulle komme fram :P Jeg undervurderte ham nok litt, for han gikk hele veien hjem, da - delvis i fint trav, delvis i hoppsasagalopp). Han har jo egne bein å gå på, tenk. :aww:

Haha, altså, Tinka gjør at jeg blir rimelig flau over min Labrador. Tror hun har noen mangler i oppdragelsen :sweat: Min minner mer om det der lille villdyret :lol:

Hehe... Tinka var ekstremt rolig på de klippene jeg la ut nå. Hun må jo kompensere litt så hun ikke drar opp rakkeren mer enn nødvendig. Selv om hun begynner å dra på årene får hun fremdeles raptuser hun også, inkludert på dagens tur. Da ble Geo stående stille og se på med store øyne og lure på hva i all verden det store svarte beistet holdt på med nå. :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner de å få litt glede av hverandre. :) Tinka er den store helten, uten at hun helt lar seg affisere av det. Hun rusler bare rundt slik hun alltid gjør, mens han kommer snikende like bak og følger med på alt hun gjør. I dag tidlig begynte de å ha litt drakamp, også. Tinka er fullstendig overdreven når det kommer til styrke og mobilitet - hun trenger ikke å legge så mye krefter i det for å vinne over en åtte uker gammel valp, liksom. Men Geo er den desidert ivrigste!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Tinka har jo et lite handicap.. Imponert over at hun klarer å holde fast leken i det hele tatt. :lol: Holder en liten knapp på Geo i fremtiden. *ler*

Haha, ja - det tar nok ikke mange månedene før hun er helt sjanseløs hvis han virkelig vil vinne! Labrador med overbitt og mykt bitt har i grunnen ikke så mye å stille opp når det kommer til stykket. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

1. Ja, jeg tror Geo vil passe ham helt utmerket! Foreløpig går han dog under "hei du" og "søte gutten". :P

2. Hmmm... Har du noe særlig tid på dagtid en tirsdag eller torsdag mon tro? :P Jeg har noen få forelesninger igjen før sommerferien. De er ikke obligatoriske, men jeg skulle gjerne vært med på et par av dem, bl.a. utferd til Oslo. Hvis ikke du kan, så får jeg alltids ordnet pass hos noen andre. Men sosialiseringstur kan vi jo uansett få til!

3. Ja, det er i alle fall planen! Blir nok til høsten. :)

Herreguuud! Så kul han er! :wub: Kom gjerne med litt flere filmer!

2. Gjerne! Kan du ikke sende meg en PM med litt dager/tidspunkt? :ahappy:

3. Kult! Det virker som om de har fått til et bra opplegg på 19-treningene nå. Forrige gang vi var med var det tur oppi skogen med litt hinderløype (balansering etc) og greier. Og hørte at det var bra den siste gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner de å få litt glede av hverandre. :) Tinka er den store helten, uten at hun helt lar seg affisere av det. Hun rusler bare rundt slik hun alltid gjør, mens han kommer snikende like bak og følger med på alt hun gjør. I dag tidlig begynte de å ha litt drakamp, også. Tinka er fullstendig overdreven når det kommer til styrke og mobilitet - hun trenger ikke å legge så mye krefter i det for å vinne over en åtte uker gammel valp, liksom. Men Geo er den desidert ivrigste!

*smelt* :wub:

Håper du får masse glede av den lille krabaten, Ingvild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...