Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes Clash of Kings III - Geo


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 448
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er Geo hjemme, og dermed er det på tide å gi han en egen tråd her på sonen! Han trenger kanskje ikke noen utførlig presentasjon, ettersom de fleste vel har fulgt ham fra han ble planlagt, unnfa

Ja

I dag kom Qiwi på besøk. Geo skjønte temmelig fort hva høyløpsk tispe betyr. De fikk frese av seg og leke litt, før han begynte å prøve seg litt. Det er jo ikke så greit å være ung og uerfaren, så de

Posted Images

Det skal bli spennende å se hvordan forholdet mellom de to blir etterhvert.

Jeg er overbevist om at de kommer til å bli skikkelig bestiser!

Geo er så fin altså! Elsker den tjukke nesa hans, han kommer iallefall ikke til å få "snipete" på noen utstillingskritikker i fremtiden. Vet ikke om du tenker å stille han jeg, men jeg ser for meg at han blir sånn skikkelig maskulin, vakker og kraftig hannhund :heart:

Edit: Dårlig norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp. Godt du bor på Ås. Vet ikke om jeg tør å møte dere før han er minst et halvt år. :P

Hihi! Husk at jeg drar nordover om en måneds tid, og hvis du ikke får møtt ham før da får du faktisk ikke møtt ham før han er ca. halvåret! Det ville jo egentlig vært litt trist, ville det ikke? :aww:

6967311980_430a2ebb66_z.jpg

6967312652_6ee2ce31c2_z.jpg

Jeg er overbevist om at de kommer til å bli skikkelig bestiser!

Geo er så fin altså! Elsker den tjukke nesa hans, han kommer iallefall ikke til å få "snipete" på noen utstillingskritikker i fremtiden. Vet ikke om du tenker å stille han jeg, men jeg ser for meg at han blir sånn skikkelig maskulin, vakker og kraftig hannhund :heart:

Edit: Dårlig norsk.

Jeg skal nok stille ham litt etterhvert, ja. Det ser ikke ut til at det er så mange valpeshow jeg kan stille ham på med det første (det får heller bli når jeg kommer tilbake til Ås igjen til høsten), men det blir i alle fall når han blir voksen! Foreløpig ser han jo veldig flott ut eksteriørt sett, så da vil jeg jo benytte sjansen når jeg endelig har en hund uten grove feil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Husk at jeg drar nordover om en måneds tid, og hvis du ikke får møtt ham før da får du faktisk ikke møtt ham før han er ca. halvåret! Det ville jo egentlig vært litt trist, ville det ikke? :aww:

6967311980_430a2ebb66_z.jpg

6967312652_6ee2ce31c2_z.jpg

Oi. Der fikk jeg litt å tenke på. Da fikk jeg plutselig lyst å møtes før alikevel!

Mulig jeg skal en tur opp til Meråker i løpet av sommeren også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Der fikk jeg litt å tenke på. Da fikk jeg plutselig lyst å møtes før alikevel!

Mulig jeg skal en tur opp til Meråker i løpet av sommeren også da. :)

Vi skal nok få møttes både her og der! Meråker er jo rett i nabolaget omtrent, så hvis du kommer nordover i løpet av sommeren må du si fra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Han har vært min favoritt hele tiden :wub: Heldig du...

Men du, hvordan skal du klare å holde Tinka unna maten hans? Må sperre henne ute du vel? :P

Tro det eller ei, men hun skjønte faktisk av seg selv at hun ikke skulle begynne å spise av matskåla mens Geo spiser. :blink: Vi får se hvor lenge det varer. :lol: Skulle det bli et problem, er det vel neppe verre enn hva en kompostgrind kan fikse.

Det blir nok en større utfordring med tyggebein. Det hadde vært veldig kjekt å ha muligheten til å ha tyggebein liggende her og der, men det går jo ikke. Hun spiser dem opp med en gang om hun får sjansen, og det er grenser for hvor mye bein hun skal trenge å ha i seg... Får heller satse på slike små tyggestenger, da er det ikke så stress om Tinka spiser dem opp når Geo går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud... Der er han! Han er så utrolig søt, og Tinka så kjempeflink! Hun er jo primaeksempelet på språksterk hund i den videoen, helt nydelig å se på.

Helt enig med Sara, han har et sånt maskulint hode, du ser at han kommer til å bli et skikkelig mannfolk liksom. Stødig og god. :)

Du er jo forbaska heldig da, men samtidig så misunner jeg deg ikke valpetiden, den er slitsom! Med en kelpie så er det sikkert som å ha tre samtidig. Jeg gleder meg til historiene når han våkner og skjønner hvor mye spillopper han har å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

1. Veldig bra at det ble Geo, han ser definitivt ut som en! :wub:

2. Så må du bare si i fra om du trenger litt valpepass eller har lyst til å sosialisere han litt en dag. :innocent: Jeg bor jo på Langhus så det er jo ikke lange stykket for meg å reise. Og jeg tror Mikke er minst like valpesjuk som meg om dagen.

3. Blir veldig moro å følge dere videre! Kommer du til å bli med på fellestreningene til FBK etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Veldig bra at det ble Geo, han ser definitivt ut som en! :wub:

2. Så må du bare si i fra om du trenger litt valpepass eller har lyst til å sosialisere han litt en dag. :innocent: Jeg bor jo på Langhus så det er jo ikke lange stykket for meg å reise. Og jeg tror Mikke er minst like valpesjuk som meg om dagen.

3. Blir veldig moro å følge dere videre! Kommer du til å bli med på fellestreningene til FBK etter hvert?

1. Ja, jeg tror Geo vil passe ham helt utmerket! Foreløpig går han dog under "hei du" og "søte gutten". :P

2. Hmmm... Har du noe særlig tid på dagtid en tirsdag eller torsdag mon tro? :P Jeg har noen få forelesninger igjen før sommerferien. De er ikke obligatoriske, men jeg skulle gjerne vært med på et par av dem, bl.a. utferd til Oslo. Hvis ikke du kan, så får jeg alltids ordnet pass hos noen andre. Men sosialiseringstur kan vi jo uansett få til!

3. Ja, det er i alle fall planen! Blir nok til høsten. :)

Mer film med Geo og Tinka! Jo!

Værsågod:

:)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier sjeldent å se hele slike videoer, men nå satt jeg som klistret! Mer mer! Er så gøy å se :D Han ER så valp han! :wub: Da tenker jeg at ja, jeg savner skikkelig å ha valp, men så ser jeg og blikket og bevegelsene hans og tenker gaah, så plagsomme de er innendørs :lol: Tinka har fått seg en skygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...