Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes Clash of Kings III - Geo


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 448
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er Geo hjemme, og dermed er det på tide å gi han en egen tråd her på sonen! Han trenger kanskje ikke noen utførlig presentasjon, ettersom de fleste vel har fulgt ham fra han ble planlagt, unnfa

Ja

I dag kom Qiwi på besøk. Geo skjønte temmelig fort hva høyløpsk tispe betyr. De fikk frese av seg og leke litt, før han begynte å prøve seg litt. Det er jo ikke så greit å være ung og uerfaren, så de

Posted Images

  • 1 month later...

Han er virkelig kjekk :-D Blir gøy å se han live!! En av de negative sidene det (i mitt hode) at kelpiene blir tidlig grå :-O hehe ;)

Takk! Han er en fin liten kar. :ahappy: Labradoren min var forøvrig mer grå enn Geo da hun var på hans alder. :P

Han har bare den mest fantastiske brunfargen i verden. Kjekken. :wub:

Ja, det syns jeg også! Elsker brune hunder, så er veldig fornøyd med å ha en selv. :D Han begynner allerede å bli litt solbleket over ryggen da. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å huske solkrem denne sommeren heller, så da får han heller bli litt lysere i løpet av sommeren. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes geo har hatt et voksent, klokt og verdig blikk hele tiden :-D

Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett :ahappy: Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett :ahappy: Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå :P

Enig ;) Men Geo er jo blitt stor gutt, håper Vegasen begynner å legge seg ut litt snart. hehe!

Men Geo har jeg jammen likt hele veien altså :-D Kjekkas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin :ahappy: Jeg syns hele det kullet er begynt å se veldig voksne ut jeg :ahappy: Ihvertfall i forhold til pipestilken min :lol:

Synes geo har hatt et voksent, klokt og verdig blikk hele tiden :-D

Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett :ahappy: Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå :P

Enig ;) Men Geo er jo blitt stor gutt, håper Vegasen begynner å legge seg ut litt snart. hehe!

Men Geo har jeg jammen likt hele veien altså :-D Kjekkas!

Takk for kommentarer! Han har begynt å liksom sette seg litt mer i kroppen nå. Tror det vil ta en stund ennå til han er helt ferdig utviklet. Men i forhold til hvordan han var i sommer er han helt klart mindre skrangleverk nå. :P

Geo ser så klok og god ut :wub: Og det er han jo! Bare ikke klok som i "gammel og klok", bare smart. :D

Jatakk til flere hodebilder :)

Han er kjempegod. :heart: Smartheten varierer det litt med. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi er hjemme på påskeferie og koser oss. :) Søsteren og svogeren min er også her, så det er atskillig større hus og atskillig flere folk å forholde seg til her enn hjemme på Ås. Et skikkelig paradis for Geo, med andre ord! :D Det har blitt et par skogsturer og en sykkeltur så langt, men foreløpig er det egentlig ikke så veldig trivelig påskevær her. Heldigvis går det an å hygge seg inne også. :ahappy:

Geo hjelper til med matlaging:

13847111073_72801495ee_z.jpg
Følger interessert med på påskeeggoppfylling:
13847463254_abde93a091_z.jpg
Koser seg inne:
13847092405_bca0583e6c_z.jpg
Og får så mye kos at selv en kelpie kan bli fornøyd!
13847464704_8dab79c298_z.jpg
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De to siste helgene har vi vært på utstilling. Vi jakter på storcert! Det siste certet kommer vel i boks en eller annen gang. Nå er matmor litt mettet av utstilling, så det blir vel en stund til neste gang. Får se om jeg melder på NKK Bjerke eller ikke. Men han har fått to fine resultater både på rasespesialen og NKK Drammen:

24. mai 2014, Australske Gjeterhunder Norge. Excellent, 2AK, CK, res.CERT, 4BHK. Dommer Maija Heinilä. Kritikk:
«48 cm, g. str, pass. subst, velsk. hode, øyne kunne harm. bedre m/farge, korr. revelign. uttrykk, korr. øreans., velvinklet. Brystk. kunne vært lengre og dypere, bev. utrettelig med gode steg, bra pels og farge, utm. temp.»

31. mai 2014, NKK Drammen. Excellent, 1AK. Dommer Nina Karlsdotter. Kritikk:
«Mask. hode. Bra prop. Utm øyne. Velbårne øre. Bra hals og rygg. Litt avfallende kryss. Bra svans. Tilrekkeleg kropp, men kunne vært mer utfyllende i fronten. Skulle kunne vært en aning lengre i kroppen. Utm. benstamme. Velvinklet, rett fint lår. Utm. steg fra siden, dessverre litt løs frem. Dobbel pels, men kunne hatt rettere ull. Fin farge, velvist.»

På rasespesialen ble han dessuten fotografert av Sofia Olsson, som står bak kelpiegallery.com. Nå er han lagt til i galleriet, så jeg tenkte å vise bildene av ham. Her er han altså to år og tre måneder gammel:

deepeyes_clashofkings_2014b-1024x724.png

deepeyes_clashofkings_2014a.png

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...