Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketråden!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

I know. Men siden soppen ikke fant den :) Den er liksom eeegentlig ganske lett å kjenne igjen. :P

De hadde den sikkert ikke i butikken hun var på og hun ville jo ikke handle den på nett :)

Stemmer, de hadde den ikke (jeg gikk ikke rundt å leita, jeg kom inn i butikken og sa: "Jeg trenger en maskara". :P

Hun damen sa den omtrent ikke var å oppdrive lenger?

Er ikke noe problem å shoppe den på nett da, men jeg trengte maskara I DAG, så hadde liksom ikke tid. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 845
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg tatt permanent makeup - øyenbryn! Takk for inspirasjon Lillekrapyl og Puddellover!!

Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke.

Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønske

Posted Images

Jeg synes ofte det er et problem med mascaraer at de som blir best i test over alt overhode ikke fungerer "på ordentlig", jeg. Dior sin diorshow gjør det alltid bra, men det er ærlig talt den dårligste mascaraen jeg har prøvd noen gang.

Og en mascara som er navn tildigere, og som de har over alt og jeg i alle fall er superfornøyd med, er maxfactor false lash effect! :) Sånn til en annen gang :P

Fortell gjerne hva du synes om den du kjøpte, soppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke bare jeg som titter på ingredienslister og ikke skjønner bæret så når jeg kom over denne databasen ble jeg glad. http://www.ewg.org/skindeep/ Der kan se hva f.eks dusjsåpen din inneholder og om noen av ingrediensene er farlige for deg eller miljøet. Det er en amerikansk database, så den har ikke alle europeiske produkter inne - men mange av de mest kjente som Loreal, Johnson & Johnsen, Nivea, Kerastase ol. Kjempeinteressant synes jeg! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trenger hjelp

Begynner å få kontroll på concealer og foundation, men hva er forskjellen på blush og solpudder?

Og hva er det man bruker for å få farge i kinnene.

Blush (rødme) kommer i forskjellige rosatoner, kun ment å bruke i "eplekinnene". Solpudder er ment for å ramme inn ansiktet og evt. kjeveben samt litt på halsen, altså da i en tone mørkere enn pudderet ellers i ansiktet. Enkelt forklart. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blush/rouge er til kinnene. Selv om den skal legges på eplekinnene trenger du ikke smile når du påfører det. Ofte resulterer det i at det blir påført for langt ned.. :)

Solpudder brukes for å gi mer definisjon til ansiktet, men det skal ikke være for tydelig. Søk etter en tutorial om contouring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) :) Det er nok til leopardmaskara det :D og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =)

Men må vel handle for en viss pris for å benytte koden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke de to kodene etterhverandre på samme konto ja :) Men skynd dere å bruke de for tror de går ut snart :)

Når er "snart"? :angel:

edit: dere som liker Helena Rubinstein kan jo få den med i en liten kit til 270-noe, hvertfall! :)

edit 2: 270, ikke 170! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) :) Det er nok til leopardmaskara det :D og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =)

I LOVE YOU! :wub:

( Ble forresten en primer jeg har ønsket meg lenge men aldri har kjøpt fordi jeg syntes det er dyrt med nesten 300kr for den, samt en hårkur bare for å kjøpe en ting til. :P )

Endret av Ozzy
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...