Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketråden!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Man kan bare bruke kodene én gang på en adresse. Om du har noen i nærheten som ikke vil bruke tilbudet selv kan du jo bare sende pakken dit istenenfor, f.eks.

Jeg ble forresten svak og bestilte meg denne jeg også. Og denne.. :icon_redface:

Shoppet litt på cherryculture i dag også! Fylte handlekurven så full jeg kunne uten å gå over 200,-. Ble mest fra nyx, og en neglelakk fra China Glaze :) Synd frakten er så dyr derfra.

Også bestilte jeg meg endelig UDK Naked paletten, etter å brukt evigheter på å bestemme om jeg ville ha Naked eller Naked 2 :P

Så jeg har hvertfall brukt opp shopping-kvoten min på sminke for en stund fremover nå... Men gleder meg som en unge til å få alt i posten :thumbs:

edit: Teite, syke sonen vil ikke poste hele innlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 845
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg tatt permanent makeup - øyenbryn! Takk for inspirasjon Lillekrapyl og Puddellover!!

Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke.

Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønske

Posted Images

Man kan bare bruke kodene én gang på en adresse. Om du har noen i nærheten som ikke vil bruke tilbudet selv kan du jo bare sende pakken dit istenenfor, f.eks.

Jeg ble forresten svak og bestilte meg denne jeg også. Og denne.. :icon_redface:

Shoppet litt på cherryculture i dag også! Fylte handlekurven så full jeg kunne uten å gå over 200,-. Ble mest fra nyx, og en neglelakk fra China Glaze :) Synd frakten er så dyr derfra.

Også bestilte jeg meg endelig UDK Naked paletten, etter å brukt evigheter på å bestemme om jeg ville ha Naked eller Naked 2 :P

Så jeg har hvertfall brukt opp shopping-kvoten min på sminke for en stund fremover nå... Men gleder meg som en unge til å få alt i posten :thumbs:

edit: Teite, syke sonen vil ikke poste hele innlegget..

Tenkte det var noe slikt noe. Men da får jeg opprette en på en annen adresse da:) takk for svar!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja, det er jo og en mulighet. :P

Det som kan være greit å få sjekket ut er hvilken hudtone man har. Man kjøper gjerne foundation som "korrigerer" med "motsatte" farger av ens egen hud, altså farger tilpasset din hud. Og kjøper man feil kan fort resultatet bli ganske spesielt.. Jeg bruker I.D. medium beige og er veldig fornøyd med resultatet når jeg bruker den. Ser naturlig og sminkefritt ut om man begrenser seg. Men det gjelder jo uansett - begrense seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) :) Det er nok til leopardmaskara det :D og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =)

Tusen takk! Jeg bestilte meg hårprodukter; KMS Moist Repair Therapy Treatment 450ml (kur) og Joico Firm Finishing Spray 350ml og Moisture Recovery Styling Creme 150ml for 68 pluss 77 kr :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til pene smokey eyes?

fikk denne til bursdagen

l_1344526394.jpg

Syns smokey eyes er LEKKERT! Men får det ikke til, her er mitt beste resultat:

205191_10152320913435161_1650979056_n.jp

Se vekk ifra ekle øyebryn.. de liker meg ikke de heller :(

Han som det er postet video av lenger oppe har flere videoer på youtube, blant annet med øyeskygge/smokey eyes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...