SoppenCamilla Skrevet 20. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 I know. Men siden soppen ikke fant den Den er liksom eeegentlig ganske lett å kjenne igjen. De hadde den sikkert ikke i butikken hun var på og hun ville jo ikke handle den på nett Stemmer, de hadde den ikke (jeg gikk ikke rundt å leita, jeg kom inn i butikken og sa: "Jeg trenger en maskara". Hun damen sa den omtrent ikke var å oppdrive lenger? Er ikke noe problem å shoppe den på nett da, men jeg trengte maskara I DAG, så hadde liksom ikke tid. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg må bare si at jeg er veeeldig fornøyd med china glaze neglelakken jeg kjøpte på anbefaling herfra. Den har imponert flere her på jobb også. (Blant damene altså, mennene var merkelig nok ikke ikke interessert) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg synes ofte det er et problem med mascaraer at de som blir best i test over alt overhode ikke fungerer "på ordentlig", jeg. Dior sin diorshow gjør det alltid bra, men det er ærlig talt den dårligste mascaraen jeg har prøvd noen gang. Og en mascara som er navn tildigere, og som de har over alt og jeg i alle fall er superfornøyd med, er maxfactor false lash effect! Sånn til en annen gang Fortell gjerne hva du synes om den du kjøpte, soppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Det er sikkert ikke bare jeg som titter på ingredienslister og ikke skjønner bæret så når jeg kom over denne databasen ble jeg glad. http://www.ewg.org/skindeep/ Der kan se hva f.eks dusjsåpen din inneholder og om noen av ingrediensene er farlige for deg eller miljøet. Det er en amerikansk database, så den har ikke alle europeiske produkter inne - men mange av de mest kjente som Loreal, Johnson & Johnsen, Nivea, Kerastase ol. Kjempeinteressant synes jeg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Trenger hjelp Begynner å få kontroll på concealer og foundation, men hva er forskjellen på blush og solpudder? Og hva er det man bruker for å få farge i kinnene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Trenger hjelp Begynner å få kontroll på concealer og foundation, men hva er forskjellen på blush og solpudder? Og hva er det man bruker for å få farge i kinnene. Blush (rødme) kommer i forskjellige rosatoner, kun ment å bruke i "eplekinnene". Solpudder er ment for å ramme inn ansiktet og evt. kjeveben samt litt på halsen, altså da i en tone mørkere enn pudderet ellers i ansiktet. Enkelt forklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Blush/rouge er til kinnene. Selv om den skal legges på eplekinnene trenger du ikke smile når du påfører det. Ofte resulterer det i at det blir påført for langt ned.. Solpudder brukes for å gi mer definisjon til ansiktet, men det skal ikke være for tydelig. Søk etter en tutorial om contouring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) Det er nok til leopardmaskara det og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =) 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) Det er nok til leopardmaskara det og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =) Men må vel handle for en viss pris for å benytte koden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Men må vel handle for en viss pris for å benytte koden? Niks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Niks Oi! Da benytter jeg meg av den. Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Oi! Da benytter jeg meg av den. Tusen takk! Jeg brukte begge og betalte kun 2x 39,- i frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Kan man bruke de to forskjellige kodene på samme konto, liksom etter hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Har i grunn falt litt for denne jeg. Funker greit på mine brune øyne, siden den er laga for brune øyne. Grei børste også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Få høre hva dere bestilte da! Tenker å slenge inn et par bestillinger jeg også, men aner ikke hva jeg vil ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Du kan bruke de to kodene etterhverandre på samme konto ja Men skynd dere å bruke de for tror de går ut snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg også er usikker på hvaaaaaaa jeg skal kjøpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Du kan bruke de to kodene etterhverandre på samme konto ja Men skynd dere å bruke de for tror de går ut snart Når er "snart"? :angel: edit: dere som liker Helena Rubinstein kan jo få den med i en liten kit til 270-noe, hvertfall! edit 2: 270, ikke 170! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Bestilte den leopard maskaraen nå. Det var denne som var så bra? https://www.blush.no/p-7742-lash-queen-feline-black-mascara-set-602ml.aspx?mantop=201&cateID=22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Bestilte den leopard maskaraen nå. Det var denne som var så bra? https://www.blush.no/p-7742-lash-queen-feline-black-mascara-set-602ml.aspx?mantop=201&cateID=22 Jepp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg bestilte dette og denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Takk :D Jeg endte opp med en Precision Eyeliner fra Dior og en Concelear fra Estée Lauder Fungerer den imorgen skal håret mitt få seg noe fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg bestilte Whats your type mascara - The body builder i dag. Det er 30% rabatt på den for tiden og gratis frakt, sånt liker jeg. Elsker The Balm - stilig innpakning og veldig gode produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 (endret) BLUSHKK2012 eller allerblush2012 og dere får enten 250 eller 200 kroner avslag hos blush.no :) Det er nok til leopardmaskara det og så kan man alltids lage en konto i mannes navn så har man litt mer å rutte med =) I LOVE YOU! ( Ble forresten en primer jeg har ønsket meg lenge men aldri har kjøpt fordi jeg syntes det er dyrt med nesten 300kr for den, samt en hårkur bare for å kjøpe en ting til. ) Endret 9. Desember 2012 av Ozzy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Takk! Fikk jeg ny masscara og ny shampoo til typen.. Laget en ny profil på han, men nå funker det ikke?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts