Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Vel, at HAN var sørpe full gjør det jo ikke noe mer eller mindre ok å bli tisset på. Jeg hadde også blitt sint, og Kristina tror jo hun er så tøff og kul og kan komme unna med det. Jeg håper faktisk han klarer å sette henne litt på plass :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og, at han tar henne skikkelig i dag :-D hun er så utrolig høy på seg selv. Jeg hadde og blitt kjempe sur, full eller ei. Iallefall hvis det ikke ble gjort av en venn. Hadde kanskje ledd litt om det tar en god venn som gjorde det i fylla :-P

Sent from my u8800 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må de skjerpe seg altså. de må jo respektere folk selv om de ikke liker dem! Utrolig barnslig oppførsel.

Nei, jeg liker Christina mindre og mindre. Så utrolig kontrollerende hun har blitt. Og jeg er gla Kristian gikk ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufordragelig Christina er. Fysj. Miguel har egentlig ikke gjort noe galt heller,med mindre de har klippet bort noe, og det tviler jeg sterkt på... begynner å bli litt lei den husvarme gjengen der... bortsett fra Tommy og Stian.

Kristin er dritirriterende, så kontrollerende og mammaete.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina har da vært fæl fra begynnelsen - eller vent, likte henne bedre som kristen...

Nå blir det hvertfall mer drama, og det trengs - har vært kjedelig!

Bryr meg bare om en person der inne, og det er Stian.

Men om han ryker, så heier jeg på Tommy eller Iselin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier (fortsatt) på Stian.. Hvis han ryker blir jeg ordentlig lei meg.

At ingen sier i fra til Christina at hun må skjerpe seg skjønner jeg ikke. Hadde aldri taklet å hatt en sånn person oppå meg hele tiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...