Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

Tror faktisk den jeg liker minst er Triana, når jeg tenker meg om.... Holder med jazzgeir der ;)

Kan hun ikke stå stille i ETT SEKUND i det minste?? ETT?? Det er alt jeg ber om?? Et lite ett?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Hun skulle fulgt "planen" å stilt seg bak Kristian R så hadde hun fått blitt..

Men nei da hun "ofrer" seg for Maria slik at hun skulle få en sjangs

Det var jo ikke derfor. Hun sa jo at hun ikke kunne stole på Kristian. Maria hinta jo om at hun ikke ville at Nina skulle gå ut også. Jeg skjønner hvorfor hun valgte Tommy. Vi vet at hun hadde blitt hvis hun hadde valgt Kristian, men hun visste jo ikke det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde vondt langt inn i hjerterota av å se Stian når Nina røyk :(

(Og jeg syntes det er trist hvis Iselin er så dum som hun virker som. Hun må gå glipp av ufattelig mye her i verden.. )

Nesj. Det viktigste er jo at man er lykkelig, og det virker det jo absolutt som hun er. Jeg synes hun er tøff. Hun vet hun ikke er så veldig smart og at noen har problemer med det. Allikevel så står hun for hvem hun er.

Ellers så er jeg enig med det ang. Stian. Trist :(

Edit: Jeg får faktisk veldig vondt av de kommentarene om Iselin. På facebook og nå så ser jeg folk skriver at "jeg hadde ikke vært stolt mor" og masse annet dritt om at hun er dum. Når ble intelligens det viktigste? Hun virker empatisk og oppegående sånn sett. Snillere enn Kristian som gleda seg til å få sendt ut tromsøjente nummer to. Litt annerledes enn resten, men når ble det så negativt? Jeg ville mye heller vært en "stolt mor" av Iselin enn av Kristian i dag.

Endret av :)Kine
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj. Det viktigste er jo at man er lykkelig, og det virker det jo absolutt som hun er. Jeg synes hun er tøff. Hun vet hun ikke er så veldig smart og at noen har problemer med det. Allikevel så står hun for hvem hun er.

Ellers så er jeg enig med det ang. Stian. Trist :(

Edit: Jeg får faktisk veldig vondt av de kommentarene om Iselin. På facebook og nå så ser jeg folk skriver at "jeg hadde ikke vært stolt mor" og masse annet dritt om at hun er dum. Når ble intelligens det viktigste? Hun virker empatisk og oppegående sånn sett. Snillere enn Kristian som gleda seg til å få sendt ut tromsøjente nummer to. Litt annerledes enn resten, men når ble det så negativt? Jeg ville mye heller vært en "stolt mor" av Iselin enn av Kristian i dag.

Du har jo forsåvidt rett i det.

Men jeg blir så satt ut av den jenta innimellom at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg :P Edderkoppbabyer i underlivet, og hummer som legger rekeegg etter å ha bli brukt som vibrator..

Jeg er ikke den skarpeste skjea i skuffen jeg heller (haha), men hun er jo snill og grei mot andre og hun vil jo ikke andre noe vondt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Har hørt den historien Iselin forteller mye for en del år siden, men med en noen annen vri. :P

Her kan man finne den historien jeg har hørt tidligere:

http://www.diskusjon...howtopic=682375

Om det er sant vet jeg selvsagt ikke og er nok kun en vandrehistorie, men igjen har jeg jo blitt sjokkert over alle dødsårsakene som er dukket opp på programmet "1000 ways to die" også (om alt der stemmer), som har virket like usannsynlig. :D

Det er jo ikke noe vondt i Iselin, så er lavmål å gjøre så mye narr av henne, eller å si at man ikke hadde vært stolt som hennes mor... Alle kan ikke være like intelligente, og aller mest synes jeg det bare virker som hun bare ikke er så god til å formulere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor vil hun redde Maria, og ofre Christina? Men for all del, ville vært et supert utfall det, takler ikke den hese russejenta der (som jazzgeir kaller henne :P )

På grunn av det samme som IW sier under her ;)

Tror ikke Kristina og Nina er de som snakker mest, og det virker som om Nina og Maria hadde kjemi med en gang. Dessuten er jo Nina veldig sympatisk og har sagt før at alle nye bør få en sjans.

Men ja, jeg lurer på hvem som går ut, for jeg tror ikke de står der og griner om Maria må dra, som dere også har sagt..

Jeg fikk ikke sett kveldens episode (og orker ikke å sitte oppe for å se nå), men måtte inn her for å se resultatet. Kan virke som jeg hadde delvis rett da, bortsett fra at Tommy valgte Christina og ikke Nina? Det var utrolig overraskende isåfall og litt trist syns jeg... Men men! Nå kan det jo skje mye spennende framover ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror produsentene styrer mye mer av parsermonier osv enn det som går frem. Nina gjør jo ikke det helt store ut av seg, så det kan hende at tommy ikke fikk velge henne eks. :P Evt fordi hun skal komme tilbake igjen. hmmmm. mye spekulasjoner nå, hehe :P Viktig å vurdere alle vinkler. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må nok fortelle til produsentene hvem som skal stelle seg bak hvem ved parsermonier. Det er jo ikke alltid like logisk hvem som er den siste til å stille seg bak en partner. Det er nok ikke tilfeldig at det var Nina og Kristina som var de siste som sto igjen.

Regien er nok ganske lagt på forhånd. Tvistene kommer alltid sånn at produsentene får det som de vil. Ikke uten grunn at Petter Pilgaar vant. Han skulle jo vært sendt hjem på slutten, så plutselig kom det en tvist. Blir det for mye sutring i gruppa, blir folk sendt inn igjen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra bloggen til Andreas: Hva syns du om at Miguel begynte å gråte når han røyk ut?

- Det er jo egentlig helt greit det. Jeg forstår han jo. Han hadde bare vært der i to dager og synes det selvfølgelig var drit kjipt å ryke ut etter så kort tid. Men det han har sagt selv om at det ble klippet og limet så det så ut som han gråt mye mer er ikke sant. Han gråt lenger enn det som ble vist på tv.

:lol:

Iselin om kunst. "Kunst er liksom noe man gjorde i gamle dager eller eller schånn som folk som henger litt etter thihi de driver litt med sånn da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...