Synnikken Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Skanky? Hva betyr det? Horete? Trashy? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. April 2012 Rapporter Share Skrevet 16. April 2012 Ja noe sånt. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=skanky Christina er virkelig noe av det mest umorsomme og usjarmerende jeg har vært borti. Jeg ble så flau jeg, av "foredraget" der hun prøvde å være morsom. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Lo høyt i dag jeg. stakkars argyr som var så uheldig å måtte bruke badet mens jeg satt her i stua og så på det, så hun fikk veldig ufrivillig med seg et par foredrag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg begynner faktisk å like den gjengen skikkelig godt jeg på slutten med Stian og Nina, jeg looo! Så søte da Enig! Jeg synes de er skikkelig herlige hele gjengen. Bortsett fra Christina.. Og hun nye. Man trenger da ikke drama, denne kleinheten er mye morsommere! Nei, i år er jo PH skikkelig underholdende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Det er jo så kleint at det blir morsomt Vi gapskrattet til slutt igår Spesielt Stian som hele tiden prater om Nina som er så yndig og søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Noen som vet hva hun nye heter til etternavn? Eventuelt om hun har en storebror? Luuuuuuuuuuurer på om hun kan være lillesøster til en eks av meg. men tør ikke spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Maria Solbakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Maria Solbakken Takker og bukker! Var heldigvis ikke henne. ' edit. Eh - tror jeg. Kom på at de ikke har samme etternavn, men de er hvertfall ikke venner på fb. Ok, da er jeg ferdig å snoke. Er ikke henne. Phuh! Men de er så like at det er skummelt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg liker Stian, jeg! Han er så søt Syns gårsdagen episode var morsom. Bedre enn å hele tiden bare se at de daffer og later seg, eller diskusjoner om hvem som skal stelle seg hvor. Føler vi får mindre ut av episodene denne sesongen, enn vi har gjort før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 3 hittil ukjente PH-fjes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 liksom, liksom, liksom, ogsånn, ogsånn ogsånn. :gaah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 liksom, liksom, liksom, ogsånn, ogsånn ogsånn. :gaah: Hun var morsom, nå holder jeg på å slå til tv'en - selv om det bare stod på i bakgrunnen i dag... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Måtte le litt av gubben i sta: "Tutta, tusen takk for at du sminker deg så fint. Lov meg at du aldri sminker deg som Iselin.." 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Mista liiiiiitt respekten for tommy etter skrytingen hans. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Mista liiiiiitt respekten for tommy etter skrytingen hans. Nja, kanskje litt, men nå er han bare unggutten da. Noen år på baken så blir det bra Sent fra min iPad ved bruk av Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg syns nå det var motbydelig, ung eller ei. Men vi er jo forskjellige 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hehe, slutten var morsom i dag! "Stakkars" Maria ble veldig glatt avslått. Ellers synes jeg Kristin fortjente å vinne "kunkurranshjen". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hahaha! Iselin er rar! Jeg synes hun var skikkelig morsom i går. Da hun snakka om flua på festen. Det er jo ikke rart hun ikke gidder å være med de andre jentene når de bare himler med øynene av hun. Også likte jeg Kristian. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hehe, slutten var morsom i dag! "Stakkars" Maria ble veldig glatt avslått. Virket som det tok litt tid før hun tok hintet da Gleder meg som en unge til hver episode.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Æsj, jeg syntes helt synd på Kristian, ta et hint da kvinne! Snakk om å igle seg på! Litt rart at hun forventer at hun er trygg og han automatisk vil ha henne bare fordi de kjenner hverandre fra før syns jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hahaha! Iselin er rar! Jeg synes hun var skikkelig morsom i går. Da hun snakka om flua på festen. Det er jo ikke rart hun ikke gidder å være med de andre jentene når de bare himler med øynene av hun. Også likte jeg Kristian. Akkurat det fluesnakket kunne vært meg, jeg kjente meg sånn igjen! jeg lurer faktisk på det.Hvorfor ville ingen svare henne på det? Det er jo faktisk spennende! Og jeg mistet og litt sansen for Tommy... "koseknappen".... si sånn da! Fysj. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Og jeg mistet og litt sansen for Tommy... "koseknappen".... si sånn da! Fysj. Gutten er fra Gausdal - ha litt medfølelse... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Regner med at "planen" til gjengen "slår feil" under par Sermonien i morgen .. Tvile på at de griner for hu nye jenta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Gutten er fra Gausdal - ha litt medfølelse... Men herlighet, for et kallenavn på det kvinnelige kjønnsorganet da Liker Kristian bedre og bedre! Han virker som en ærlig og bra fyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jaja, så Iselin trodde at den gamle vandrehistorien var helt sann.. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel når jeg så Kristian Renè på pandoras. For et ufattelig stygt antrekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts