Ozzy Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Ph Danmark skjønner jeg ingenting av... Jeg jobber med dansker, men jeg skjønner allikevel ikke et kløyva ord av hva de folka der sier Når det gikk på tv3 hadde de tekst. Hadde de ikke hatt det, kunne jeg ikke fulgt med. Husker denne godt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Liker IKKE Alina.. fy! Liker at hun er en det blir drama rundt, men henne personlig.. nei..! Sleip, løgner og skal ha alt for sin egen vinning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Fytti jeg er drittlei hun Alina........... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Når det gikk på tv3 hadde de tekst. Hadde de ikke hatt det, kunne jeg ikke fulgt med. Husker denne godt! åååh, det hadde jeg glemt. Haha, i den perioden var faktisk den sangen en slager på vors! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Hva skjer? Forteller Andreas at han er homofil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Hva skjer? Forteller Andreas at han er homofil? På tide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Altså jeg liker ikke Alina, men å rotte seg sammen mot èn person på den måten der er bare forkastelig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Tror Dennis spiller hardt, men det er jo vanskelig å vite helt sikkert før de evt. viser noe av det Skjønte ikke helt det han sa til Iselin med at han har blitt kåret til "årets spiller" fire ganger? Ifølge noen venninner så har han blitt kåret til "Årets Player" fire ganger i fotballklubben (tror jeg det var) Det er virkelig noe å skryte av altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 jeg kjenner Areee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Altså jeg liker ikke Alina, men å rotte seg sammen mot èn person på den måten der er bare forkastelig. Enig... Ellers elsket jeg denne episoden! Liker bare Are og Tommy mer og mer. Stian og Dennis er bare herlige! Også liker jeg Kristin bedre og bedre, og Iselin er jo bare herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Jeg likte overhode ikke Are i starten, men nå digger jeg ham. Skikkelig humor, jo. Man kan bli litt lurt av talefeilen hans og det førsteinntrykket han gav, men han vokser på meg altså. Ellers synes jeg Dennis styrer for mye. Litt høy på pæra nå. Kristin liker jeg Og Nina, Stian og Tommy og Andreas... Litt baby til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Jeg digger også Are nå, men det har jeg gjort ganske lenge, fra uke 2 eller noe. Han er skikkelig morsom! Haha! Og han har altså et ubetalelig uttrykk når han tror han er sexy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Altså jeg liker ikke Alina, men å rotte seg sammen mot èn person på den måten der er bare forkastelig. Nå fikk ikke jeg sett i går, men det er noe av det jeg liker dårligst med den norske ph hvert år. Jeg synes de er så slemme med hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Heier på Tommy ( ) og Kristin, jeg. Alina begynner jeg å få skrekkelig nok av. Inn med noe mer spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Jeg er så lei dumheten til Iselin at jeg kunne spydd. Håper hun ryker snart! Er ikke noe morsomt lenger, blir bare flau og irritert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Jeg er så lei dumheten til Iselin at jeg kunne spydd. Håper hun ryker snart! Er ikke noe morsomt lenger, blir bare flau og irritert! Jammen! Hun ER jo smart! Hun skjønte jo drikkeleken i går jooooo! *doh* X-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Jammen! Hun ER jo smart! Hun skjønte jo drikkeleken i går jooooo! *doh* X-) Ja, sant det. Noen får melde henne inn i MENSA :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Hva er hovedstaden i Tyskland ? haha Germany Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 "man kjører jo 1 km i sekundet" Iselin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Hun er ikke så smart, men jeg syns litt synd på henne nå. Hun står jo også litt i veien for seg selv i og med at hun ikke klarer å ta noen hint eller tilsnakk fra Are om å være stille i fem minutter. Ikke engang når han prøver å komme gjennom den endeløse ordstrømmen. Tommy får flere plusspoeng etter dagens episode! Han har enda ikke gjort noe jeg syns er dårlig, annet enn å velge Alina tilbake, da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 "man kjører jo 1 km i sekundet" Iselin Sånn bil vi jeg ha!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Hehe.. Måtte le av de andre da de skulle drite ut Iselin. Det var ikke akkurat noen genier som skulle lære hun om geografi heller. Jeg synes så synd på Iselin. Håper hun drar hjem. Hun har virkelig ingenting der å gjøre, og jeg får skikkelig vondt av å se på hun nå. Håper de får inn en jente som ikke er så usikker og tørr å ta litt styringen istedenfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Jeg lo godt av alle feilene "geniene" hadde på geografispørsmålene til iselin. Stakkars! Og liker tommy godt, og elsker måten kristin snakker på og ordlegger seg. Heier i grunnen på de to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Kristin har jo litt mellom øra, så hun liker jeg. Blir spennende å se hva som skjer med Iselin og Are da. Synes litt synd på fyren og. Sex er en ting, men kjedelig for ham at hun pluselig liker ham så godt. Dette kan bli drama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Gleder meg til pandoras i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts