Stine Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Spinone, Bracco, Weimaraner og Korthåra Vorsther. Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Traff bare på to. Men da hejer jeg på mine to: Pointer og A.Cocker. Siter
Artemis Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Hmpf. Plukket jo ut de setterne jeg likte minst jo. Liker flaten jeg. Siter
Gjest Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Klarer ikke få ny favoritt, så redusert til ren tilskuer Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jeg og dommeren er ikke enige Bortsett fra eng.springer spaniel da, men jeg synes den skulle ha vunnet. Siter
L8 L Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Gøy med raser som vi nesten aldri ser hevde seg i gruppefinaler! Den var jo livlig og herlig Siter
Synnikken Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Var ikke den vannspanielen BÆLFEIT? Siter
Debbie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Ja den var herlig og livlig, og kjempegøy med sjeldne hunder. Og den hadde nydelig farge:) Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Sikkert pelsen som gir det inntrykket, vil jeg tro. Siter
Debbie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Tror også det er pelsen,men de har møtt er ganske kompakte saker. Siter
Guest Jonna Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Var ikke så mye jeg var enig i der gitt Det var vel kun pointeren. De to eneste jeg syns bevegde seg med driv og "stamina" var pointeren og amerikaneren. Resten syns jeg ikke akkurat var så mye driv i.. Siter
SCRM Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Hvis ikke jeg ser feil så var det denne som vant: Kort snute har den jo, men ikke helt mops enda. Du blander ikke med king charles spaniel da? Jeg så riktignok ikke livesendingen i går da, har bare sett bilder nå. Jo, gjør vist det, det var den nederste jeg mente.. Synes ikke den var noe pen i hele tatt.. Siter
L8 L Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Var ikke så mye jeg var enig i der gitt Det var vel kun pointeren. De to eneste jeg syns bevegde seg med driv og "stamina" var pointeren og amerikaneren. Resten syns jeg ikke akkurat var så mye driv i.. Jeg er enig, de var knall-lekre begge to. Fikk dessverre ikke sett braccoen som vanligvis er en stor favoritt... Siter
minimoo Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jeg fikk ikke sett dette hverken streaming eller paa tv idag.. er det noen som vet hvilken korthaaret vorsteh som var i ringen? Av en eller annen grunn faar jeg ikke lov aa se youtube-videoene heller (selvom det gikk helt fint igaar). I dag er jeg visst i feil land eller noe according to youtube. Siter
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Tror ikke jeg får helt til det YouTube greiene jeg, jeg må gå inn på en og en rase etc. Kan noen fortelle meg når Bedlissen går? Er via mobil Siter
Monica123 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Tror ikke jeg får helt til det YouTube greiene jeg, jeg må gå inn på en og en rase etc. Kan noen fortelle meg når Bedlissen går? Er via mobil Godt det ikke bare er meg for jeg finner ikke ut når Aussie eller Sheltie går Siter
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Aussie og sheltie stilles i dag - og i hvertfall sheltie er sikkert minst to ringer, hele dagen. Vet ikke hvor mange aussier det er påmeldt, men de fleste av de rasene vi ser på som "vanlige" er det så mange av der borte at de holder på fra 9.00 til dagens slutt i raseringene.. Skal bli spennende å se om det er noen man kjenner som gjør det bra hos beardisene, da. De har endel meget flotte beardiser der. Susanne Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Oi! Kan Diablo klare det en 3 gang Update from Crufts: Diablo won the veteran class and Greg ( Collinswood House Rules) won both his classes! Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Syns vi skal lage en slik tråd vi hadde etter Westminister showet, hvor vi presenterer rasevinneren av vår rase Ihvertfall siden flere sa at papillonen var pen Nysgjerrig! Veldig fornøyd med at vetten kastet ut usunde hunder! 1 Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Syns vi skal lage en slik tråd vi hadde etter Westminister showet, hvor vi presenterer rasevinneren av vår rase Ihvertfall siden flere sa at papillonen var pen Nysgjerrig! Veldig fornøyd med at vetten kastet ut usunde hunder! Det er bare å lage en slik tråd det. Evt. så kan man ta det i denne tråden. Siter
Recommended Posts