Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange hunder?


bikkjene
 Share

Recommended Posts

Jeg har en, ser for meg to i nær fremtid, og tror det blir med to frem til de begge er pensjonert og vel så det, da kan det kanskje bli en tredjemann... og sånn kommer hjulet til å gå, tror jeg, så lenge jeg har mulighet til å ha flere hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 pr dags dato. Trives egentlig veldig godt med bare 1 hund, men samtidig har jeg lyst på 2 pga det gir så mye til den andre hunden. Samt at jeg har lyst å prøve å få valpekull så da må man jo få en tispe. Men nårtid det blir, ja det vet jeg ikke. Dere blir de første til å vite det uansett :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett eller hørt om en statistikk over noe slikt, og det er vel kanskje vanskelig å finne ut også. NKK har vel heller ingen oversikt over hvor de forskjellige hundene bor henn, bare hvor medlemmene av klubbene bor. Men om NKK hadde hatt en undersøkelse feks sendt ut til alle medlemmene sine så kan det jo hende vi hadde fått ett slags gjennomsnitt. Igjen er det jo utallige blandingshunder der eiere ikke er medlemmer i NKK, og de er det jo noe værre å få med ..

Vi har iallefall 3, nr 4 kommer i påsken om alt går etter planen. Nr 5, 6 og 7 kommer også etter hvert. Men vi holder på å skal begynne med hundekjøring, så da må man vel ha litt flere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Har ikke peiling på statistikken, men tror som mange andre her har skrevet, at det ikke finnes.

Har selv 1 hund, og ønsker meg en til med tiden.

Har lest at Bærum kommune er den kommunen i Norge som har flest hunder pr. innbyggere, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...