Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Lekegiraff! Som dessverre var veldig skummel ettersom den hadde sånn "grisepip" som jeg kaller det!

912822_10201118187696472_831492520_n.jpg

Sele til fremtidig valp (de slutter jo å produsere alt jeg vil ha så sikrer meg det mens jeg kan :D )


hu_21948.jpg

I tillegg til ny matskål i porselen eller noe slikt som jeg ikke fant bilde av, og en skikkelig børste til røytehunden :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de hjertene. Nesten så jeg følte at min hund som stilles halvannen gang i året også trengte nye lenker..

Jeg følte at min hund som aldri har blitt stilt, og aldri kommer til å bli det trengte en! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de hjertene. Nesten så jeg følte at min hund som stilles halvannen gang i året også trengte nye lenker..

Ment to be :aww:

Jeg følte at min hund som aldri har blitt stilt, og aldri kommer til å bli det trengte en! :P

Hun lager bånd til hverdagsbruk og trening også :)

Men dere må bergne litt bestillingstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kjøp er kondomdress, solbriller for fjellturer, sporline med "grip" som på tøyler, vetbed, leiker, godbiter, halsbånd og to bøker :)

Hvor har du kjøpt kondomdress? og pris?

936390_10151614674175586_63110828_n.jpg

5-600 snacks (litt forskjellig, 200,- esken + 50 kr for en bærepose med grisehaler)

+ 200KG V&G (nr 33) :-)

Oi!!! Kjøpt hvor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selen var råkelekker! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den og hva den kostet?

For den hadde virkelig kledd en rottis:-)

Vis det var meg du spurte så er selen fra Kenjan. Bestilte fra danmark, husker ikke hva butikken het, men du finner det om du googler kenjan hetz sele. Flere som selger den. Var innom et par sider og den jeg bestilte fra var 100 kr eller mer rimeligere enn den andre. Jeg betalte vell 700 dkr pluss evt toll (har ikke fått den enda), men vanlig pris er vell rundt 800 dkr +

Fant vell en norsk side som hadde den også til 800 kr. Det er nok det billigste for da slipper du dyr frakt og toll. De hadde bare svart og jeg ville ha brun derfor jeg bestilte fra danmark.

Edit: Jeg kjøpte fra www.bigbullies.dk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...