Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Gled deg til å finne de over alt hvor du ikke trodde du hadde potesokker :P Jeg synes vi stadig plukker de fra bukselummer, jakkelommer, toalettvesker, undertøysskuffer, vesker og kjøkkenskuffer.. hihi

:lol: Jeg hadde planer om å la henne få en egen boks til alle potesokkene sine. De starter å bli noen. Siden jeg endte med å bestille 24 PawZ sokker og til henne. :whistle:

Men sånn er livet med allergihund med labbeproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geo fikk en enkel hverdagssele da vi var i Sverige på søndag. Jeg skulle liksom bare ha grønne og oransje ting til kelpien min jeg, nå har han neongul sele, blå sele og blått halsbånd, så den planen går det foreløpig dårlig med. (Eller, jeg har et oransje retrieverkobbel og et oransje halsbånd også, men ingen av de er ting jeg bruker så mye i hverdagen.) Det er nesten så jeg håper at han plutselig legger på seg fem kg i muskler så han må ha masse nytt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg hadde planer om å la henne få en egen boks til alle potesokkene sine. De starter å bli noen. Siden jeg endte med å bestille 24 PawZ sokker og til henne. :whistle:

Men sånn er livet med allergihund med labbeproblemer...

Boks hjelper ikke, har bokser jeg å ;P

Får håpe det holder en stund i hvertfall da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boks hjelper ikke, har bokser jeg å ;P

Får håpe det holder en stund i hvertfall da :)

Bare ha stor nok boks det. :aww: Men jeg har skap i gangen de skal i, så får jeg bare ha de i flere etasjer. :lol:

Håper de skal holde ett år i det minste da. :P Men er forberedt at de både slites og mistes... Derfor kjøpe mange til bare en hund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor/sykkelsele fra Kifani

3668_10200093691929256_932486846_n.jpg

Og Gresshoppa nomesele til borderen

Så kunne border nr 2 få seg puppiasele :P

Så nå håper jeg vi har nok seler for en stund :P

Åh, for en rålekker sele! Jeg er litt sånn der shoppegal når det kommer til utstyr og jeg faller for det som er litt utenfor det "vanlige". Kan man bruke den som tur- event sporsele?

Me like:-)

Edit: Dumme meg, ser jo nå at du har skrevet at det er en sporsele... *Klaske panne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor/sykkelsele fra Kifani

Og Gresshoppa nomesele til borderen

Så kunne border nr 2 få seg puppiasele :P

Så nå håper jeg vi har nok seler for en stund :P

Åh, for en rålekker sele! Jeg er litt sånn der shoppegal når det kommer til utstyr og jeg faller for det som er litt utenfor det "vanlige". Kan man bruke den som tur- event sporsele?

Me like:-)

Edit: Dumme meg, ser jo nå at du har skrevet at det er en sporsele... *Klaske panne*

Hihi, ja den er superfin :) sitter godt og er godt justerbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Kong endelig har laget den ultimate pipeball, så har bestillt meg 3 stk kong squeezz ball M på ebay for den nette sum av 150 kr inkl frakt. Her koster dem 100 kr stykke, liker ebay jeg Jeg er litt glad da for jeg liker pipeball og det har alle bikkjene gjort også, men hittil har jeg ikke funnet noe som holder mer enn 3 min. Har lenge irritert meg over at kong ikke har laget en helt enkel rund ball med pip i (de har jo så mye annet fint og holdbart både med og uten pip) men nå har de altså det :D Håper de tåler Varga tenner og tygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Kong endelig har laget den ultimate pipeball, så har bestillt meg 3 stk kong squeezz ball M på ebay for den nette sum av 150 kr inkl frakt. Her koster dem 100 kr stykke, liker ebay jeg Jeg er litt glad da for jeg liker pipeball og det har alle bikkjene gjort også, men hittil har jeg ikke funnet noe som holder mer enn 3 min. Har lenge irritert meg over at kong ikke har laget en helt enkel rund ball med pip i (de har jo så mye annet fint og holdbart både med og uten pip) men nå har de altså det :D Håper de tåler Varga tenner og tygging!

Ikke for å være kjip ogsånt, men har fått litt klager på de. De har revna i "limet" hos flere. :( Så greit å være litt obs. Men de er morsomme og populære! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip ogsånt, men har fått litt klager på de. De har revna i "limet" hos flere. :( Så greit å være litt obs. Men de er morsomme og populære! :)

Du er ikke kjip, jeg er obs på det, som sagt har vi pr dags dato ikke funnet en eneste pipeball (eller annen myk ball for den del) som har vart en hel treningsøkt.. Håper disse varer et par økter iallefall da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kjip, jeg er obs på det, som sagt har vi pr dags dato ikke funnet en eneste pipeball (eller annen myk ball for den del) som har vart en hel treningsøkt.. Håper disse varer et par økter iallefall da :P

Vi får håpe det ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tålmodighet ikke er min sterke side, så klarte jeg ikke vente med å bestille sele fra ebay til den 2 uker gamle valpen :rofl:

390551733618969600000008_1.jpg

denne fargen i medium

350534194319969600000005_1.jpg

Og Large i grønn

+ at jeg slengte på denne for å komme opp mot 200,-

390576904205_1.jpg

Da er det bare å vente da........... :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

936390_10151614674175586_63110828_n.jpg

5-600 snacks (litt forskjellig, 200,- esken + 50 kr for en bærepose med grisehaler)

+ 200KG V&G (nr 33) :-)

Hvor kjøper du snacks? :)

Siste kjøpt her var 10x0,5 kg mix med v&h. Kjedelig, men må jo ha det. Før det 15 kg RC medium adult 7+...

Kjøper såå lite utstyr til hundene. Har så mye (jobbet altfor lenge i dyrebutikk) og ingen ødelegger leker, så de varer evig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...