Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Klart de må være fine i tøyet. Det er en nødvendighet :)

Siste hunden jeg hadde har jeg beholdt alt etter, de hundene før solgte jeg masse. Og jeg savner det, noe er jo ikke å få tak i lenger.

Også får man ikke så mye igjen for det man selger, da er det noen ganger bedre å ta vare på det.

Har ei venninne på stallen som har fått endel av meg da, men det er fordi jeg er glad i dem begge ; )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Skal ikke si noe ang. hundeutstyr-galskap, jeg, kvitter meg stadig vekk med hundeutstyr (senest i går), men alltid lyst på noe nytt. :lol:
I det siste har jeg derimot vært ganske flink, eneste jeg tenker å få kjøpt nå er en Biabed/kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe ang. hundeutstyr-galskap, jeg, kvitter meg stadig vekk med hundeutstyr (senest i går), men alltid lyst på noe nytt. :lol:

I det siste har jeg derimot vært ganske flink, eneste jeg tenker å få kjøpt nå er en Biabed/kopi.

Jammen...hvordan klarer du å kvitte deg med utstyr?

Det har jeg problemer med, et så mange minner med utstyr, syntes jeg..eneste negative er at det blir såå mye utstyr etterhvert.. ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleksdekken til Lykke

653_Extreme_Refleksvest_Gul_2.jpg

Og blinkehalsbånd til begge to, blått til Harly og gult til Lykke :)

Leste har kjøpt refleks sko til Lykke- og ble direkte sjalu fordi du hadde utstyr som jeg ikke hadde. Phu, var jo bare refleksdekken de har jeg fire av :P

Jammen...hvordan klarer du å kvitte deg med utstyr?

Det har jeg problemer med, et så mange minner med utstyr, syntes jeg..eneste negative er at det blir såå mye utstyr etterhvert.. ;)

Er så enig så enig, det er jo historie og minner.

Zebra har fått nytt halsbånd, et grønt ett. Og når jeg kom hjem hadde hun tisset i sofan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen...hvordan klarer du å kvitte deg med utstyr?

Det har jeg problemer med, et så mange minner med utstyr, syntes jeg..eneste negative er at det blir såå mye utstyr etterhvert.. ;)

Hehe, har ikke slikt forhold til utstyret hans, kanskje noe med at jeg bytter på ofte (kunne skjønt det om man hadde ett halsbånd som hunden hadde brukt gjennom år).

Og kvitter meg med det jeg vet at ikke blir brukt til han jeg har nå, for kommer uansett til å ville kjøpe nytt til neste, evt. at utstyr skal matche dersom jeg får en til samtidig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du kjøpe tau til de Maze ball greiene utenom? :) Og er det de samme som disse: https://tug-e-nuff.co.uk/other-dog-toys/sharples-n-grant-rubb-r-maze.html

Er ikke de Maze greiene jeg kjøpte. Jeg kjøpte Hol-ee Roller, men ser at ikke de har dem der nå...

Bungeetauet sitter ikke fast nei. Man kan feste det må hvem leke man vil. Veldig kjekt, for BC'n her i huset klipper i stykker gummileker veldig raskt. Kjekt og bare bytte ut ballen med en ny ball, eller noe annet:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x Kong Extreme X-Large

1 x Kong Extreme Large

1 x Kong Extreme Medium

1 x Kong Extreme X-Small

$(KGrHqZ,!qoFDk0+SpffBRE3OhBrBQ~~60_12.J

Denne er vel eeeegentlig ikke til bikkjene, den skal få ligge på hylla og være søt...

p-81243-63863K-dog.jpg

I str medium/ large og extra-large. Fyller den med v&h istede for de pakkene man kan få kjøpt.

$(KGrHqV,!pEFB)igwR4)BQl9c+utlw~~60_12.J

Vannleke til Pluto.

$(KGrHqZHJBoFBQtqN!g6BR-QmFZzp!~~60_57.J

Leke til Bjørn, str small.

$T2eC16ZHJF0FFZlbQH0SBR)2Om5sHg~~60_12.J

Leke til Pluto, str large.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så veldig grei ut!

Kan du gi en tilbakemelding på om du er fornøyd med plass og rominndelig når du har fått den? :)

Nå har jeg fått den :)

Det er ikke rom inndelinger inne i bagen, kun på yttersiden, greit syntes jeg, da får jeg plass til alle børstene (bruker hesten børster til Chicka siden hun har sånn enkel labrador pels)

Jeg er veldig fornøyd med den ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gi meg impulskontroll :gaah:

Fristelsen ble for stor og jeg endte med en passe dyr handel på xxl, stort sett ikke noe unødvendig, men når man ikke har penger så burde man heller ikke kjøpe nye ting...

Jeje, handel ble det så nå har vi en ny og passelig free motion sele, et nytt lær bånd og to par sko til meg, Tur sko og fjell sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yukon justerbar kombitrekksele og 60kg Royal Canin 4800 :P Sååå gøy å bære, gitt! Ja, og en ball fra Rogz til å stappe pølser inni :P

Det er ikke lov å klage når det ikke er du som mottar 3 paller med jakt-kampanje fòr, altså 300x15kg sekker som skal flyttes fra A til B på lageret, og fra lageret og til butikken i etasjen under.. Og gjerne bæres ut i bilene til kundene som kjøper det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å klage når det ikke er du som mottar 3 paller med jakt-kampanje fòr, altså 300x15kg sekker som skal flyttes fra A til B på lageret, og fra lageret og til butikken i etasjen under.. Og gjerne bæres ut i bilene til kundene som kjøper det. :P

Haha, beklager så mye! Ser jo nå at jeg har en svært lettvint tilværelse ;)

Andrea, på ipad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...