Malinka Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg blir bare tatt bilde av på vorspiel hos en spesiell venninne. Der er kamera alltid med og det nyeste er det bildet jeg allerede har lagt ut i tråden her. Kanskje på tide med en fest med henne igjen. Siter
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Dette er meg med hundene i fjellet i sommer Dany og jeg i hagen i sommer Marvin og jeg Og så kan jeg også se sånn ut på nært hold, og spesielt når jeg har bommet på hårfargen og blitt mørk På Sølen i sommer Bilder slettet av Moderator etter ønske fra medlem. Siter
Helene Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Flotte folk! Tekla, Vila og undertegnende i høst 5 Siter
Mardina Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Drar opp denne tråden jeg Noen som føler for å vise seg fram igjen?? Her er i hvert fall det nyeste bildet av meg, tatt i dag: Veldig stort bilde, men jeg vet ikke hvordan jeg får det mindre... 8 Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 I kveldens ånd, her er noen selfies: Meg på påskeaften: Meg når noen diskuterer hetsjakt: Meg når noen sier de aldri mer skal besøke delfinakvariums: Selfieportrett: (Det er ment som en spøk ) Siter
Guest Mira2.0 Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev: I kveldens ånd, her er noen selfies: Meg på påskeaften: Meg når noen diskuterer hetsjakt: Meg når noen sier de aldri mer skal besøke delfinakvariums: Selfieportrett: (Det er ment som en spøk ) Det er litt min type humor ?? selv om jeg egentlig gledet meg til å få et ordentlig ansikt på nicket Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Just now, Mira2.0 said: Det er litt min type humor ?? selv om jeg egentlig gledet meg til å få et ordentlig ansikt på nicket Ser for meg noen hadde photoshoppa KuKluxKlan-hatt på meg og hengt meg ut på jodel for å være ekstra barnslig og mobbete (Litt trist at det er gått så langt altså, men.. seriøst. Det føles litt sånn). Siter
Wachita Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Just now, Kangerlussuaq said: I kveldens ånd, her er noen selfies: Meg på påskeaften: Meg når noen diskuterer hetsjakt: Meg når noen sier de aldri mer skal besøke delfinakvariums: Selfieportrett: (Det er ment som en spøk ) Jeg viste jeg hadde deg fra et sted ❤️ (ja, spøk dette også altså!) Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 (endret) Dobbelt Endret 31. Mars 2018 av Lola Pagola 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Her er ett ganske nytt bilde av meg. 2 4 Siter
Rocket Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Fra mai i fjor, men er vel ca ganske lik enda. 4 Siter
Khela Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 (endret) Fra like før jul Endret 2. April 2018 av Khela 6 Siter
Artemis Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 Pleier ikke å legge ut bilder av meg selv, men her er et fra da jeg var og så på et barneskirenn: 10 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 45 minutter siden, Artemis skrev: Pleier ikke å legge ut bilder av meg selv, men her er et fra da jeg var og så på et barneskirenn: Nå ble jeg skuffa ? Siter
SoppenCamilla Skrevet 3. April 2018 Rapporter Skrevet 3. April 2018 11 timer siden, Lola Pagola skrev: Nå ble jeg skuffa ? Sier du, du la jo ut et gammelt bilde av deg selv. 1 Siter
Ia Skrevet 28. August 2018 Rapporter Skrevet 28. August 2018 Fra sist jeg tok headshots, som var i 2015, men det sier vi ikke til noen. Er nå 15 kilo tyngre, men det sier vi heller ikke til noen. Sverger også på at jeg har fått høyere hårfeste men det SIER VI IKKE TIL NOEN. 7 Siter
MegaMarie Skrevet 28. August 2018 Rapporter Skrevet 28. August 2018 Jeg har jo nettopp tatt et nytt teambilde, så dere skal få se det Også profilbildet på facebook, så dere skal få en nærmere titt 4 Siter
Djervekvinnen Skrevet 29. August 2018 Rapporter Skrevet 29. August 2018 Skulle ønske vi kunne hatt en ny tråd igjen og ikke denne fra 2011. Så blir det faktisk NYE bilder av medlemmene 1 Siter
Recommended Posts